Appartement Aqquaria

10 reviews over Appartement Aqquaria in het Nederlands

Goed en compleet appartement

Edwin,
23-10-2017

We hadden een week in oktober geboekt bij dit complex via touroperator.

Het inchecken verliep prima.

Het appartement had 2 ruime slaapkamers 2 badkamers waarvan 1 met een bad.

De keuken was compleet en had alles wat nodig is.

Ook de ruime balkons waren heel erg fijn met uitkijk op het zwembad.

Wat we wel vonden is dat de schoonmaak wel wat beter kon, en de bedden waren vrij hard maar dat is vaak in spanje.

Bij het buitenzwembad kon je prima liggen op het goed verzorgde gras.

Binnen bij het zwembad moest je een badmuts op dat was wel wat minder.

De kinderen mochten niet in de jacuzzi en niet springen in het zwembad dart was wel jammer.

Verder prima vakantie gehad prijs kwaliteit was goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

niet aan te raden

ron
8-8-2012

bij aankomst troffen we aan,zeer smerig app.ment.boekenkast als salontafel,boekenkast als tv tafel lekkend plafond badkamer ,kapotte bodem van bed,terrastafel waar nog 80 procent van over was, tv met 3 spaanse zenders.wel zeer groot balkon,zeer ruim app.ment,maar zeer slecht onderhouden,zonde van het appa.ment.zwebad ligt er netjes bij,alleen apparte regeltjes bij het bad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

prima standaard appartement

Irene
4-11-2010

complex van 5 gebouwen. De huur appartementen hebben s´morgens zon. We hadden zelfs een wasmachine, oven en mgnetron, maar geen koffiezetter aanwezig.

Tv aanwezig met enkele Spaanse zenders. Wel gehorig. de appartementen versschillen qua inrichting. Onze buren hadden het een stuk soberder.

Zwembad is per 1 okt.dicht. Binnenbad open van 17tot 21 uur open, is badmuts verplicht. Kinderen mogen niet in het bubbelbad of sauna alleen in het zwembad en dan niet springen, spatten, verstoppertje spelen etc. ....Erg veel onzinregeltjes met een actieve badmeester die toezicht houdt.....een beetje overdreven...

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Superappartementencomplex

J.S.
21-7-2010

Super appartementen! geboekt via TO. Scheelde meer dan de helft. Wij hadden een 4-6 persoonsappartement. 3 slaapkamers waarvan 1 met tweepersoonsbed en 2 met 2 losse bedden. 2 badkamers waarvan 1 met ligbad. Bedlinnen en handdoeken aanwezig. alle ramen voorzien van rolluiken. Let op alles is wel persoonlijk ingericht. Wij zaten in blok c, 4e etage op nr 1. Hadden dus ook dakterras. Keuken voorzien van grote koelkast met vriesvak, magnetron, was/droogmachine, airco (warm/koud) balkon van bijna 10 meter met zitjes. vooraf 100 euro borg betalen. krijg je retour bij vertrek (na controle). Receptie is geopend van 6:00-23:45 uur. Je hoeft de sleutel niet ergens anders te halen in tegenstelling tot wat op andere sites vermeld staat. Personeel spreekt matig engels. Op 10 minuten loopafstand van het strand en centrum. Dit is zeker een aanrader en zullen hier nog wel eens terugkomen

Gereisd met vrienden in juli 2010
2008

Wij zijn net 4 dagen terug, het appartement is wel luxe, alleen de bedden kraken!Nadeel er is niemand bij de receptie dus we moesten bellen naar een ander hotel en daar de sleutel ophalen, wat we dus niet wisten van te voren en het andere hotel is niet op loop afstand.Schoon was het ook niet echt bij aankomst en er wordt ook niet schoongemaakt.

Supermarkt is heel dichtbij en het strand is lopend ook heel goed te doen. De laatste week kwamen echt de jongere vakantie gangers die waren erg luidruchtig en dat hoor je ook goed, en achter het appartement, is een tankstation met een grote parkeerplaats voor bussen die kan je ook goed horen in de ochtend en middag. Wel handig onder de appartementen zit een grote parkeer garage waar je met de lift naar toe kan via het appartement, je hoeft dus niet buitenom te lopen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, zou er zo weer heen gaan naar salou.

Gereisd familie in juni 2008

Net terug van een zalige vakantie in het appartementencomplex Aquaria.

Het appartement is zeer ruim en net, alles wat je nodig hebt is er te vinden.

Zwembad was heel mooi verzorgt, zowel het binnenzwembad (met jacuzi, sauna en stoombad)als het buitenzwembad dat regelmatig gereinigd wordt.

Het strand is is op enkele minuten wandelen en onderweg kan je brood en allerhande kopen!

We (4 volwassenen en 1 kindje) hebben er echt van genoten.

Gereisd familie in juni 2008

Heel mooi appartementecomplex, alle luxe is aanwezig om goed te genieten van je vakantie. Binnenzwembad met jacuzi, sauna en stoombad alles goed onderhouden en vriendelijk personeel.

Appartementen zijn zeker groot genoeg, mooi verzorgde kamers, goede keuken met alles wat je nodig hebt!

Zee ligt wel op enkele minuten wandelen (7min ongeveer), maar onderweg kom je gezellige winkeltjes tegen om eventueel brood te kopen.

We hebben echt van de vakantie genoten, zeker de moeite en zijn geld waart.

2007

Eigenaar moet veel meer de puntjes, wat service betreft, de puntjes op de i zetten. Dan gaat de beoordeling van voldoende naar goed.

Gereisd familie in oktober 2006

Prima appartement, erg ruim en schitterende ligging alles binnen handbereik maar toch lekker rustig. Last-Minute kunnen boeken voor een lage prijs dus zeer zeker het geld waard. Alle 2 de badkamers waren prima en de keuken was voorzien van alle benodigdheden.

Gereisd familie in september 2007

wij zijn de zomer van 2007 hier geweest doordat ons andere app. was overboekt. De ligging is ideaal je bent binnen 5 minuten op de boulevard en het strand maar zit s'avonds heerlijk rustig. Ook de oppervlakte is meer dan genoeg. Alleen was het erg vuil; toen we aankwamen en hebben eerst alles gepoetst (er lag zelfs nog een plak kaas onder een klapbed) en het was slecht afgewerkt. We hebben ook geen poetsdame gezien alleen 3x nieuwe handdoeken in 2 weken. nou hadden wij dit 5 sterren app. ipv ons 4 sterren gekregen, maar deze afwerking en de staat waarin wij het aantroffen is feitelijk nog geen 3 sterren waard. Maar als je alles gepoetst hebt en alleen kijkt naar de ruimte en de ligging dan zit je hier geweldig. (maar ja voor dat geld mag je wel veel meer verwachten)

Gereisd met vrienden in augustus 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aqquaria in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aqquaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.