Hotel 4R Salou Park Resort II

Hotel 4R Salou Park Resort II
4,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor 4R Salou Park Resort II voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel 4R Salou Park Resort II in het Nederlands

Ontzettend vies

Lisette,
28-11-2018

Ondanks dat de ligging perfect was voor een jong stel dat elke avond erop uit ging, hebben wij belachelijk veel moeten betalen voor een onhygiënisch hotel.

Er zaten vlekken op het beddengoed, er lag overal stof en vuil. In plaats van dat de zwarte haren die er al lagen na de schoonmaakbeurt weg waren, waren er alleen maar nieuwe zwarte haren van de schoonmaaksters bij gekomen. Ik zal maar niet beginnen over hoe het toilet eruit zag..

Ook het balkon lag onder de haren en het vuil. Stofzuigen werd niet gedaan, we zagen zelfs een schoonmaakster het tapijt in de gang dweilen (Ja, wij schoten er ook van in de lach). Het eten was ontzettend smakeloos en altijd hetzelfde. De zwembadtegels voelden ontzettend vies aan.

Kortom, absoluut niet voor herhaling vatbaar en ik zou ook iedereen aanraden om voor deze prijs een fatsoenlijk hotel te zoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Meer dan prima verblijf!!!

Vanessa,
22-8-2017

Aangezien de laatste recensie uit 2012 dateert (!) wil ik mijn mening wel even delen over dit hotel. Mijn verwachting van een vakantie/hotel is nooit hoog. Zolang de zon schijnt, de kamers er schoon en netjes uitzien en het eten eetbaar dan ben ik tevreden. En Salou Park scoort op al die punten gewoon goed! Wij verbleven in dit hotel van 9 augustus tot 16 augustus 2017.

De ligging is perfect. Oké, als je iets minder goed te been ben dan zou ik dit hotel niet kiezen omdat het op een helling ligt. Het dichtstbijzijnde strand bereik je middels een hoge trap en als je richting het centrum gaat moet je ook naar beneden lopen. En als je naar beneden gaat, moet je ook een keer omhoog.

Samen met mijn kinderen en mijn zus zat ik een ruime kamer met nog een ruimer balkon. De kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. Alle shampoos en douchegelletjes werden ook elke dag aangevuld. Op een dag na, maar dat werd de dag erna ruimschoots goed gemaakt door zonder het aangegeven te hebben een extra voorraad te ontvangen.

Het zwembad was niet groot, maar ook niet te klein. Ik had wel het idee dat het water gekoeld werd want de temperatuur bleef koud. Door de ligging scheen de zon niet de gehele dag op het water dus dat zou ook de oorzaak kunnen zijn. Je kan ook gebruikmaken van het zwembad in het naastgelegen Salou Park I. Er zijn genoeg ligbedjes en ik heb niemand erop betrapt een handdoek neer te leggen om vervolgens pas eind van de middag te verschijnen.

Wij verbleven in het hotel op basis van halfpension. Het ontbijt was prima om een goede basis van de dag te leggen. Er was voldoende brood en beleg. De spiegeleitjes werden voor je neus gebakken en de kok was zo vriendelijk om die van ons anders te bakken. Uiteraard was er fruit en yoghurtjes aanwezig. Het diner was verrassend goed verzorgd. Heel divers en soms was er thema waarop het eten en ook de aankleding op aangepast werd. Er was vlees, vis en groenten gekookt en/of gegrild. Je kon dit combineren met aardappelen of rijst. Patat, pizza en pasta was er standaard dus echt voor ieder wat wils. De toetjes waren echt heerlijk en ook daarin voldoende keuze!

Elke dag was er een miniclub voor de kinderen. Niet Nederlandstalig, maar ze deden heel erg moeite om zichzelf verstaanbaar te maken voor alle nationaliteiten. Verder kon je als volwassen ook meedoen aan sport of spel en in de avond was er show of artiest of een andere vorm van entertainment zodat je je niet hoefde te vervelen als je een keer niet de boulevard op wilde lopen.

Aan mijn mijn verhaal te zien ben ik echt heel positief over dit driesterren hotel. Als je op zoek bent naar een leuke vakantie waar je niet gelijk de hoofdprijs voor hoeft te betalen in Salou dan is dit hotel echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super gehad!

Celine
8-10-2012

2x naar dit hotel geweest! de eerste ker (2011) was alles perfect en top, schone kamers, vriendelijk personeel.

afgelopen vakantie (2012) is er wel het een en ander veranderd. Zo is het zwembad verplaatst en een heel stuk groter geworden! PLUSPUNT!

alleen het eten was niet zo goed meer, zijn vaak buiten het hotel gaan eten. en het personeel was erg vriendelijk.

Prijs/kwaliteit verhouding is top! en zeker wel aan te raden alleen zou ik dan geen avond eten erbij boeken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

D-reizen

Playa Margarita is nu een 4R hotel.Alles ziet er prima uit en is netjes onderhouden en schoon. De service is prima. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is eenvoudig maar wel goed.Wij gaan beslist terug.

Gereisd met partner in september 2010

Wat een super hotel!!!

Chantal
26-8-2010

We hebben echt de tijd van ons leven gehad in Playa Margarita. Goed in het centrum van Salou maar wel in een vrij rustige straat. Het ontbijt is super uitgebreid en lekker. En de service was perfect. In 1 woord een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010
2008

eens, maar nooit meer

jr
18-12-2008

hotel valt ons zeer tegen, bij de eerste aanblik lijkt het een vuil en vies hotel, met in de voortuin een kattenasiel. Het voer van de kattebn staat in de voortuin en blijft er diverse dagen staan. Onze eerst hoterlkamer licht op het dak, niet per lift bereikbaar, maar via de nooduitgang om op het dak te komen en daar zijn de kamers. De eerste indruk is niet fijn, het ziet er oud en vuil uit, bij het openem van de deur komp de geur ons al tegemoet. we gooien alles open, en zien een oude vieze kamer, waar ook nog een geur hangt op de badkamer. we klagen en er wordt iets aangedaan. we zijn hiet niet tevreden over en klagen bij de reisorganisatie. We zullen de volgende dag een andere kamer krijgen. Bij het binnenkomer van de 2e kamer zien we op diverse plaatsen lange haren liggen en deze zijn niet van ons, ook deze kamer wordt weer gepoetst. Het hotel zit ons tegen en we willen een ander hotel of we gaan. Er is geen hotel beschikbaar en we vertrekken. Eetruimte maakt een slechte indruk.

Gereisd met partner in september 2008

geweldig

Anouk
29-9-2008

heel mooi hotel, kamer was perfect in orde, en werd elke dag keurig schoongemaakt. het eten was heerlijk, zoals hier al stond veel keus met showkoken. animatie heel leuk met voorstellingen. zwembed klein maar het strand is bijna om de hoek. het zelfde geld voor de boulevard. obers in het restaurant heel aardig. minpuntje: achter de receptie kan niet iedereen engels. maar na veel gebrabbel toch eruit gekomen. kwamen om half 8 aan. en mochten eigenlijk pas 12 de kamer op. werden om half 10 al geroepen dat ze een kamer gereed hadden.

echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2008

Eten zeer goed

R. Melles
26-9-2008

Voor ons een fantastisch hotel. Vooral de keuzemogelijkheid van het eten. Wij hadden half pension. Minimaal 3 soorten vlees en 3 soorten vis. Tevens showcooking. Ook de aardappelen waren menigmaal aanwezig(wel wat flauw). Zelfs de patat was goed. Veel assortiment in toetjes. De harde broodjes waren wel wat hard, en éénmaal meegemaakt dat s'morgens de bak met "roerei" op was. Verder werd alles vlot weer aangevuld. Wij hadden niet te klagen over dat het eten koud was, en hebben de hele week dan ook lekker gegeten. Ook andere Nederlanders vonden het eten goed.

De hele week afwisselende annimatie. Zwembad wat klein, maar het strand was dichtbij.(± 300 m) Ook nog binnenzwembad en fitnes. Vriendelijk personeel. Klein minpuntje, niet iedereen bij de receptie sprak engels. Meeste gasten zijn engelsen en "russen".

Salou is wel wat heuvelachtig. Voor oudere mensen(rolstoelen) wat minder geschikt. Wel veel bezienswaardigheden. We zijn met Solmar(bus) er heen gereist, en dat heeft goed voldaan.

Gereisd met partner in september 2008

Prima hotel

Fam van Sluys
26-7-2008

Prima hotel. zwembad is klein maar zeker niet te klein alleen jammer dat het al snel in de schaduw is. entertainment is goed verzorgt maar ook wel heel veel lawaai als je wil slapen. stopt netjes om 12 uur hoor.

Gereisd familie in juli 2008
2007

Andre en Irene,Groningen

Andre de Langen
17-12-2007

Andre en Irene,Groningen.

Een zeer goed hotel,supervriendelijk

personeel,eten grandioos,annimatie redelijk,zwembad nogal klein en later op de dag geen zon,+punt gehandicaptenlift,we waren er in sept 2007,kom al jaren (35) in spanje,dit is een topper.Mensen slecht ter been niet de beste plek,heuvelachtig.

Nogmaals zeer goed en vriendelijk personeel. Parkeren auto te duur,12 euri per dag. Groeten Andre ben Irene uit Groningen.

Gereisd met partner in december 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 4R Salou Park Resort II in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 4R Salou Park Resort II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.