Hotel 4R Salou Park Resort I

Hotel aan zeeWeer vandaag23°5°
Hotel 4R Salou Park Resort I
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor 4R Salou Park Resort I voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel 4R Salou Park Resort I in het Nederlands

Geweldig

Olga,
6-10-2017

Wij zijn hier voor de 4de keer. Verblijven in een Nuba Africa . Prachtig mobilhome met goede bedden afwasmachine airco en tv. We kunnen als we dat willen naar bvn kijken. Voorheen zaten we in een Louisiana. Ook fijn gehad. Maar deze is luxer.

Over het resort hebben we niets te klagen. Wat ik lees over dat er te weinig te koop is in de winkel daar snap ik niks van. Zelfs heel veel Nederlandse producten wat volgens mij heel fijn is als je hier met kinderen vertoeft. En over de schoonmaak ??? Alles ziet er schoon uit. Wordt ook altijd door een 2e werknemer gecontroleerd. We krijgen om de 3 dagen schone handdoeken en om de 6 dagen schoon beddengoed. Dus volop service. Net zoals het treintje dat over de camping rijdt om je naar beneden naar de uitgang te brengen zodat je niet zover hoeft te lopen naar het strand.

Wat vind ik niet goed??? Dat het zwembad al om 6 uur sluit zeker als het nog zulk mooi weer is als nu. Dus dat zouden ze misschien eens aan de weersomstandigheden aan kunnen passen.

Gereisd met partner in september 2017

Grandioos

Hoegee,
22-6-2017

Groot en schoon maar ook druk en gezellig voor ieder wat wils de zee op loopafstand de boulevard om de hoek je moet wel van drukte houden want dat is het wel maar ook de pubers kunnen zich hier zeer goed vermakenen anders kunnen ze altijd nog salou in daar is ook genoeg o.a de heinikenhoek of discotheek pasha voor ieder wat wils wij kwamen hier 10 jaar op rij een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Redelijk

ruud &miriam
18-10-2016

Kamer was goed. matrassen vrij hard. eten was slecht.echt waar.! 3x ziek geweest daarna uit eten gegaan. had half pension geboekt. avondshows waren wel leuk.Geen 4 sterren waard...op een steile heuvel gebouwd.

Gereisd met partner in september 2016

Redelijk hotel

Peter
17-9-2016

De ligging van het hotel is goed. Via een steile trap kom je bij een klein strandje terecht het grote (drukke) strand ligt een stuk verderop. De kamers waren redelijk, alleen de bedden waren niet goed, het leken wel op trampolines. Ook vonden wij het eten niet geweldig. Ontbijt was redelijk alleen elke dag hetzelfde. Avond eten was vaak koud en niet lekker. Zwembad was prima alleen erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Never again , maar dan ook NOOIT

Sidney
10-8-2016

De liggen van dit hotel is perfect maar de rest is zo belabberd. Kamers waren vies en er zaten vieze vlekken en stof op de airco. Ze werden elke dag 'schoon gemaakt' van de badkamer en de vloer maar daar hield het bij op. Vieze stoflaagen op de kasjes en veel was verouderd. Het eten was net plastic , geen smaak , en niet gaar gebakken. Ik ben er zelf 3 dagen flink ziek van geweest. En probeer vooral de pizzas niet. Daar konen we een raam mee ingooien👍🏻

Gereisd met partner in januari 2016

redelijk tot goed

Twente
24-11-2015

Ontbijt en avondbuffet prima. Veel keus en lekker. Iedere avond entertainment. Overdag niet veel om de gasten te vermaken. Zwembad leek in de reisgids gigantisch, maar is klein. Wel genoeg ligstoelen. Heerlijk strand, aan overkant van hotel, wel behoorlijk eind met trap naar beneden. En dus ook weer naar boven. Personeel niet allen klantvriendelijk, enkelen wel. Schoonmaak van sanitair kon beter. Bij slecht weer binnen te weinig zitplaatsen voor de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Niet voor herhaling vatbaar

anoniem
13-10-2015

Mooi hotel, goed eten.

Poetspersoneel heeft kleren doorzocht en jas gestolen.

Gereisd met partner in oktober 2015

klantvriendelijkheid kent men niet

roger hilkens
30-10-2014

Alleen el messi en robinson zijn fijne medewerkers van dit hotel. De kamers waren goed en schoon met een mooi zeezicht. Ontbijt was goed, lunch heerlijk en avondeten goed maar eenzijdig. Zwembad is netjes maar niks spectaculair. Kindvriendelijk is het hotel absoluut niet. Kortom, een goed hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Alleen de medewerkers achter de balie mogen ze opruimen. Ik was binnen 1 minuut bestolen van mijn rugzak. Medewerking was nihil van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Geweldig hotel op geweldige locatie

Amber
9-4-2013

Wij verbleven van 1 tot 8 juli in Salou Park, een mooi hotel aan de rand van het centrum. Bij aankomst stond er een Belgische receptioniste aan de incheckbalie, dit was al heel erg prettig alle mensen aan de receptie waren erg vriendelijk. Wij hadden een prachtige kamer met zeezicht geboekt en we kregen een kamer op de 6e verdieping met een geweldig uitzicht op Playa de Capellans, ook hadden we een minibar gehuurd en een kluisje. De minibar was ook prima we konden er makkelijk 1 liter flessen in kwijt, de kamers werden dagelijks prachtig schoongemaakt. Het eten was erg lekker iedere avond een ander thema en er werd van groente en fruit de mooiste creaties gemaakt. Het zwembad was super als we drinken bestelde binnen kwamen ze het buiten brengen. Een minpuntje was dat de WIFI generator in de hal van het hotel niet werkte. Er was ook iedere ochtend en avond entertainment voor jong en oud. Ook was er iedere avond een kinderdisco.

Kortom een geweldig hotel, ik zou er zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2012

minder klasse als voorgaande jaren

Anny Thielen
8-10-2012

Wij zijn 5 keer geweest maar als Nederlander hoor je er niet meer thuis,in het restaurant werd je vriendelijk geholpen ,maar verder was het stukken minder als voorafgaande jaren

Gereisd met partner in september 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 4R Salou Park Resort I in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 4R Salou Park Resort I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.