Hotel 4R Salou Park Resort I

7.9Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor 4R Salou Park Resort I voor je op een rij gezet:

• Animatie

69 reviews over Hotel 4R Salou Park Resort I

• 2019
    8Appeltans Hilde26-06-2019

Prima vakantie

Wij hebben genoten van het hotel. Prima accommodatie, heel proper, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Hoegee22-06-2017

Grandioos

Groot en schoon maar ook druk en gezellig voor ieder wat wils de zee op loopafstand de boulevard om de hoek je moet wel van drukte houden want dat is het wel maar ook de pubers kunnen zich hier zeer goed vermakenen anders kunnen ze altijd nog salou in daar is ook genoeg o.a de heinikenhoek of discotheek pasha voor ieder wat wils wij kwamen hier 10 jaar op rij een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 6ruud &miriam18-10-2016

Redelijk

Kamer was goed. matrassen vrij hard. eten was slecht.echt waar.! 3x ziek geweest daarna uit eten gegaan. had half pension geboekt. avondshows waren wel leuk.Geen 4 sterren waard...op een steile heuvel gebouwd.

Gereisd met partner in september 2016

• 6Peter17-09-2016

Redelijk hotel

De ligging van het hotel is goed. Via een steile trap kom je bij een klein strandje terecht het grote (drukke) strand ligt een stuk verderop. De kamers waren redelijk, alleen de bedden waren niet goed, het leken wel op trampolines. Ook vonden wij het eten niet geweldig. Ontbijt was redelijk alleen elke dag hetzelfde. Avond eten was vaak koud en niet lekker. Zwembad was prima alleen erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 1Sidney10-08-2016

Never again , maar dan ook NOOIT

De liggen van dit hotel is perfect maar de rest is zo belabberd. Kamers waren vies en er zaten vieze vlekken en stof op de airco. Ze werden elke dag 'schoon gemaakt' van de badkamer en de vloer maar daar hield het bij op. Vieze stoflaagen op de kasjes en veel was verouderd. Het eten was net plastic , geen smaak , en niet gaar gebakken. Ik ben er zelf 3 dagen flink ziek van geweest. En probeer vooral de pizzas niet. Daar konen we een raam mee ingooien👍🏻

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Twente24-11-2015

redelijk tot goed

Ontbijt en avondbuffet prima. Veel keus en lekker. Iedere avond entertainment. Overdag niet veel om de gasten te vermaken. Zwembad leek in de reisgids gigantisch, maar is klein. Wel genoeg ligstoelen. Heerlijk strand, aan overkant van hotel, wel behoorlijk eind met trap naar beneden. En dus ook weer naar boven. Personeel niet allen klantvriendelijk, enkelen wel. Schoonmaak van sanitair kon beter. Bij slecht weer binnen te weinig zitplaatsen voor de gasten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 5anoniem13-10-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, goed eten. Poetspersoneel heeft kleren doorzocht en jas gestolen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6roger hilkens30-10-2014

klantvriendelijkheid kent men niet

Alleen el messi en robinson zijn fijne medewerkers van dit hotel. De kamers waren goed en schoon met een mooi zeezicht. Ontbijt was goed, lunch heerlijk en avondeten goed maar eenzijdig. Zwembad is netjes maar niks spectaculair. Kindvriendelijk is het hotel absoluut niet. Kortom, een goed hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Alleen de medewerkers achter de balie mogen ze opruimen. Ik was binnen 1 minuut bestolen van mijn rugzak. Medewerking was nihil van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 10Amber09-04-2013

Geweldig hotel op geweldige locatie

Wij verbleven van 1 tot 8 juli in Salou Park, een mooi hotel aan de rand van het centrum. Bij aankomst stond er een Belgische receptioniste aan de incheckbalie, dit was al heel erg prettig alle mensen aan de receptie waren erg vriendelijk. Wij hadden een prachtige kamer met zeezicht geboekt en we kregen een kamer op de 6e verdieping met een geweldig uitzicht op Playa de Capellans, ook hadden we een minibar gehuurd en een kluisje. De minibar was ook prima we konden er makkelijk 1 liter flessen in kwijt, de kamers werden dagelijks prachtig schoongemaakt. Het eten was erg lekker iedere avond een ander thema en er werd van groente en fruit de mooiste creaties gemaakt. Het zwembad was super als we drinken bestelde binnen kwamen ze het buiten brengen. Een minpuntje was dat de WIFI generator in de hal van het hotel niet werkte. Er was ook iedere ochtend en avond entertainment voor jong en oud. Ook was er iedere avond een kinderdisco. Kortom een geweldig hotel, ik zou er zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 4Anny Thielen08-10-2012

minder klasse als voorgaande jaren

Wij zijn 5 keer geweest maar als Nederlander hoor je er niet meer thuis,in het restaurant werd je vriendelijk geholpen ,maar verder was het stukken minder als voorafgaande jaren

Gereisd met partner in september 2012

Hotel 4R Salou Park Resort I info