Hotel 4R Regina Gran

107 reviews over Hotel 4R Regina Gran in het Nederlands

Nooit meer

Jennifer,
13-10-2018

In oktober ben ik in dit hotel geweest.

Het eten heb ik niks slechts over te vertellen, de kok was heel gezellig.

De kamer was uitermate teleurstellend. Ik zit helemaal onder de bultjes, we vonden bedmeit in ons bed. Bij de receptie zit 1 man die ons elke keer weer wegstuurd omdat hij je gewoon niet wil helpen.

Helaas kan ik geen foto toevoegen

Met andere worden ik ga hier nooit meer naartoe!!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fabrieks hotel!! niet meer voor ons

costa daurada
1-7-2013

Sjonge jonge!

Ben het geheel eens met de eerdere slechte recensie's!

Een fabriek idd, je wordt gewoon gezien als euro teken niks meer.

Wij hebben dit hotel als erg slecht ervaren, de eetzaal erg ongezellig!

Eten is echt niet zoals op de foto's Dus vergis je niet.

De airco is idd ook IJSKOUD in de eetzaal.

De animatie is echt niet om over naar huis te schrijven.

De foto's beloven meer dan er is, wat er is zoals golf of stoeltjes bij het zwebad zijn erg verouderd!

Het zwembad lijkt op de foto's heeeeeeel groot, maar is erg smal en voor zo'n groot hotel erg klein en IJSkoud!

Het klopt ook, geen enkele parassol en de bedjes aan de ketting.

Onze vrienden zaten in een ander hotel, dit was goedkoper en super goed!

Nou blijven we nooit bij het hotel gelukkig, maar lekker eten zou wel erg fijn zijn als je op vakantie bent, nou nee niet in regina jammer genoeg.

Wij hebben toch een super vakantie gehad, je moet het zelf maken.

Maar de NL die wij zagen vonden het ook waardeloos.

salou super!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Slechte service

Jolanda
22-7-2012

Het is idd net een fabriek.Bij aankomst werden we kil ontvangen en bij vertrek ook.Op het strand zijn onze spullen gestolen inclusief toegangspas tot kamer.Direkt naar het hotel gebeld of ze onze kamer wilde blokkeren.Bij aankomst bleek dat ze in onze kamer waren geweest en er was een hoop gestolen.De kamer was niet geblokkeerd.Het woord sorry hebben we nooit gehoord.Een beetje medeleven was wel op zijn plaats geweest.Met mensen gesproken die hier in december zijn geweest en die dit ook hadden meegemaakt.Laat je spullen niet onbeheerd op het strand achter op het strand als je gaat zwemmen.Ze weten precies waar je verblijf en het hotel blokkeerd geen kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

D-reizen

TREURIG!! je geld niet waard

fam met 2 kleine kinderen
3-7-2012

Kan niet begrijpen dat mensen dit een goed hotel vinden!

Wij zijn in juli/aug geweest in regina het hotel was erg klant onvriendelijk/geen sfeer net een fabriek.

Toen we aankwamen werden we onvriendelijk ontvangen (lang wachten) het zwembadwater was IJSkoud en klein tevens geen enkele parasol te bekennen, de kinderen wilde niet eens het water in! (wij komen al 6 jr in salou met 2 waterratten) dit hebben we in geen ander hotel gehad.

Het eten was echt treurig ongezellige eetzaal met IJKOUDE AIRCO die ook nog lekte op je bord of je lijf, lange wachtrijen ochtend en avond dan nog geen smaakvol eten (en wij lusten alles!).

Zelfs de kinderen willen niet meer naar dit hotel! en de nederlanders die wij tegen zijn gekomen vonden het ook waardeloos, PRIJS/KWALITEIT zijn er betere hotels in salou bvb belvedere goed en goedkoop voor gezinnen! goed eten/gastvrij.

Wij gaan weer naar salou maar voor ons NOOIT MEER regina!

salou is verder prachtig en gezellig,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

zal hier zeker terug komen

fam stroink vlijmen
21-8-2011

leuk en netjes hotel voldoende verschillende gerechten voor het eten goede srevice bij problemen op de hotelkamer alleen veel oostblok vakantie gangers die geen manieren met eten hebben volle borden halen en laten staan en veel meenemen

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Het hotel ligt buiten het rumoerige centrum op 8 minuten vh strand en 10 minuten vh feestend hart van Salou. De kamers zijn prima, met TV (met BVN zender!), ruime badkamer, kluisje, koelkast en bank waar een 2 persoonsbed van te maken is. De maaltijden zijn in buffetvorm en zeer divers; voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Een apart buffet voor kinderen met heel weinig zout bereid (wel smaakvol). Vlees in allerlei variaties: Rund, varken, kip, kalkoen. Vis in allerlei soorten en geregeld kleine + grote garnalen en krab! Rijst in allerlei variaties, gekookte aardappelen en frites. Verse groenten, volop fruit en heerlijke toetjes. Het animatieteam is prima, er is voor iedereen vertier. Buiten een mooi zwembad en ligstoelen. Een binnenzwembad met gratis gebruik van sauna, Turks stoombad en jacuzi + een fitness ruimte.

Wij vonden het een prima hotel met uitstekende faciliteiten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Mooi goed liggend Hotel maar slecht personeel

Gezin met 2 kinderen 4 en 7 jaar, Gelderland
31-7-2011

Regina is een mooi hotel met het verkeerde personeel. Naar dit Hotel gaan wij puur niet meer ivm het slechte personeel. Koude ontvangst en bij vertrek ook. Lijkt wel een fabriek. Geld innen en vakantieganger wegkijken. Denken persoonlijk meer een hotel voor spanjaarden dan voor nederlanders.

Over ligging en hotel weinig slechts te zeggen. Ziet er netjes uit, mooi ruim zwembad met kinderbad en eten vonden wij goed. Animatie, midget, tennis, voetbalveld goed en in de avond altijd wel een leuk optreden. Bij zwembad inderdaad harde bedjes maar wel genoeg.

Salou vinden wij een leuke plaats waar wij al eerder waren geweest. Met een mooi zandstrand en mooi langzaam aflopend in zee. Ideaal voor de kinderen. Dus zeker terug naar Salou maar niet naar Regina.

Al met al een leuke vakantie geweest.

Kun je het personeel makkelijk generen dan raad ik dit hotel wel aan, anders kun je beter op zoek gaan naar een ander hotel. Meer mensen spraken er over, ned en belgen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Zeker vatbaar voor herhaling!

Meuris-Huygen Danny en Malika
22-7-2011

Eten redelijk tot goed,maar meer variatie is zeker niet slechter.Ontbijt wel wat zwakker maar ruim genoeg.Omgeving mooi,zwembad zeer proper,ligstoelen wel te hard.Personeel vriendelijk en behulpzaam.Kamers ordelijk en steeds netjes.Elke 2 dagen zuiver lakens.Prijzen dranken normaal.Animatie zeer goed ondanks jonge leeftijd animatoren.Kortom "héél goed"

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijke vakantie....

fam welling
14-7-2011

Heerlijk eten , lekker rustig bij het zwembad.

geen harde muziek of animatie bij zwembad.

Echt goed om tot rust te komen.

Binnenzwembad ook de moeite waard .

Dicht bij strant en centrum.

Wel vreemd dat je geen parrasols kan krijgen bij zwembad.

Maar een dikke aanrader voor de rest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prima hotel prima srevice

Erik Breda
18-5-2011

Regina is een goed hotel het eten is uitstekend en de bediening vriendelijk we zijn er 2 keer geweest maar gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 4R Regina Gran in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 4R Regina Gran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.