Hotel Urpí

Hotel Info

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Urpí

• 8m.slob20-09-2014

prima naar ons zin gehad

het hotel ziet er gezellig uit, het ligt dicht bij de winkels van Sabadell en op 15 minuten vanaf het treinstation. Het personeel is erg behulpzaam en verontschuldigen zich, dat ze zo slecht engels spreken. het eten in de cafetaria is eg goed en goedkoop. voor het ontbijt haalden we zelf brood bij de bakker. de kamers zijn erg schoon.

• 8Marit27-08-2014

Heerlijk hotel, mooie kamer, 25 min van Barcelona

Wij hadden denk ik één van de gerenoveerde kamers, luxe en schoon en een prachtige badkamer. De bedden lagen heerlijk en het eten beneden was ook zeker lekker. Omdat onze vriendin in Sabadell woont hebben we gekozen voor dit hotel maar de treinreis naar Barcelona kost toch zeker 25 minuten. Als je gaat om in hartje Barcelona te zitten is dit dus niet zo'n ideale plek om te overnachten.

Sabadell is een leuk stadje, leuke restaurantjes, winkeltjes en mooie pleintjes. Wij hadden dit hotel via veiling en hebben maar 53 euro betaald voor 2 overnachtingen met zijn tweetjes. Dan is dit hotel echt een verrassing qua kwaliteit.

We hebben tapas gegeten in het hotel en dit was goed en niet duur. Leuk ouderwets obertje er bij. Ontbijt hebben we niet genomen maar er zitten 2 bakkertjes vlak bij die elke dag al erg vroeg open zijn met heerlijke broodjes en ander lekkers.

Met vrienden

• 6javor-garcia29-07-2014

Verouderd

Uitvalsbasis voor een citytrip naar Barcelona. Veraf gelegen van Barcelona, met de trein rij je 45 minuten (S2 naar Sabadell Rambla vanaf Placa Catalunya). Vanaf het station wandel je nog 15 minuten naar het hotel. Verouderde kamer die dringend renovatie nodig had. Staalharde matras, mini-bad, verfspatten verspreid over de hele vloer, rolluiken die niet omhoog/omlaag gingen, gordijnen die in de plooien hier en daar dichtplakten wat voor veel lichtinval zorgde. Voordeel was de airco die 24/24 kan werken. Geen hotel om langer te verblijven. Als je er enkel komt om te slapen en te douchen valt het redelijk mee indien je eisen niet te hoog liggen.

Vriendelijk personeel

• 8reneet26-04-2014

Leuke ervaring in centrum Sabadell

Wij waren er op 2e Paasdag 21 april t/m vrijdagmorgen 25 april en was prima uitvalsbasis. Leuk om ook deze stad te leren kennen. Hotel was prima en prima kamers. Aanrader is het avondeten in dit hotel. Is uitstekend verzorgd. Voor bezichtiging van Barcelona is het jammer genoeg nodig om met de trein te gaan maar ook prima hoor. Vanaf hotel ongeveer 20 minuten lopen naar het station. Kosten treinkaartje retour p.p. is 7 euro. Uitstappen hebben wij op Plaza de la Catalunia gedaan waarbij je midden in het centrum bent en je de tourbussen kunt pakken voor rondleiding. Tip!!!! Neem vanaf dit station ook weer de trein terug naar Sabadell. Je moet dan de trein hebben naar de plaats Terassa (perron 1) en uitstappen station Sabadell Centrum. Let op!! Niet uitstappen bij het 1e station van Sabadell (Sabadell Zuid). Is echt te ver om te lopen.

• 6Pauline03-04-2014

Geen tweede keer

Wij waren een paar dagen naar Barcelona, in hebben overnacht in Hotel Urpi. Het is een vrij neutraal en net hotel. De kamers daarentegen zijn ontzettend klein en de bedden enorm hard!!!! Normaal gesproken heb ik niet zo'n moeite met een kleine kamer, maar het bed maakte de nachtrust niet ten goede. De service van de receptioniste was goed, snel in en uitchecken, uitleg van de omgeving e.d. De stad van Barcelona is 3 kwartier reizen met de trein (metro verbinding is niet aanwezig naar het hotel).

• 9S.schroder11-10-2013

Voor herhaling vatbaar!

Het is een leuk hotel met luxe uitstraling, wij hadden een verschrikkelijk uitzicht op grauwe gebouwen ,maar het is je uitvalbasis dus dat maakt niet zoveel uit. Airco, eigen badkamer met aparte wc en bidet, ligbad/douche en grote wastafel en föhn. Iedere dag de kamer goed schoongemaakt, nieuwe kam,2xdouchegel en 2x shampoo en stuk zeep. Eigen koelkast en tv,kortom, perfect. Het personeel rent zich het vuur uit de sloffen voor je,niks is teveel,en de prijs is een lachertje. Lekker op loopafstand van het centrum,vergelijkbaar met de binnenstad van Eindhoven,maar dan met heel veel piepkleine winkeltjes. Trein/busstation op loopafstand,je bent in 20 min. In Barcelona

• 8Monique Marijnissen23-08-2013

Wat oubollig maar heel schoon!

Via veilingen hier terecht gekomen: fijn hotel voor stedentrip Barcelona. Schone kamers, heerlijke bedden en een hele mooie badkamer. Het eten in de bar/restaurant bij het hotel is goed en helemaal niet duur! Super vriendelijk personeel! Vanaf het hotel 15 minuten lopen naar het station: vandaaruit 25 minuten met de trein en je staat in het centrum van Barcelona! Kortom we hebben het fijn gehad!

Met oudere kinderen

• 9lucie17-07-2013

Super!

Super mooi hotel mooie badkamer keivriendelijk personeel en behulpzaam uitgebreid ontbijtbuffet voor 10 euro dit hebben we een keer gedaan ,Het is idd 15 min lopen naar het metrostation om naar Barcelona tegaan maar dit vonden wij geen probleem .8 euro met de taxi zo.....het hotel ligt in een winkelstraat hier hebben wij geen hinder van gehad Leuk stadje Sabadell.Er is een restaurantje bij het hotel was er wel altyd gezellig druk maar z elf hebben we er niet gegeten glaasje witte wijn 1..40 euro

Anders

• 7Jolanda11-07-2013

Eenvoudig hotel

Eenvoudig hotel. Veel verschil in behulpzaamheid van het personeel. Ligt in een woonwijk, waar gebouwen dichtbij elkaar staan. ' s nachts en ' s morgens heel vroeg wakker van ( blijkbaar) vuilniswagens. Hotel is wat gehorig, deuren van kamers vallen hard dicht. Ontbijt is sober, brood ligt in de broodzak waarin het gekocht is. Er zijn ook wat kleine harde broodjes. Verder veel groenten ! Keuze in broodbeleg is klein, alleen worst en (zweterige ) kaas. Voor 11 euro vinden wij dat duur betaald. We hebben 2 keer in de snackbar ( zo noemden ze dat) gegeten. Is wat apart van het hotel gelegen, maar.hoort er wel bij. Gerechten worden ook in het Engels benoemd. Goed gegeten daar. Kamers worden dagelijks schoongemaakt.. Airco werd gerepareerd omdat we gemeld hadden dat deze niet werkte. Wifi werkt haast niet, wel in de lobby. Voordeel is dat Sabadell ook een leuke Rambla heeft ! Mooi stadje.

Met oudere kinderen

• 8Baakman25-06-2013

Luxe kamer, vriendelijk personeel

Hotel Urpi is een hotel dat gerenoveerd wordt. Onze kamer was prachtig met een luxe uitstraling. Het hotel ligt op 35 min met de trein naar de Ramblas.

5 tips over Hotel Urpí

• reneet, 26-04-2014

Zie toelichting. Trein naar Bacelona en uitstappen Plaza De Catalunia (midden in cetrum bij Ramblas) Terug op dezelfde lokatie trein pakken naar Terassa en uitstappen Sabadell Centrum. Voor de rest hebben wij een prima week gehad echter nemen wij de volgende keer wel een hotel in Barcelona. De fontijnen moet je gezien hebben vlakbij Plaza de Spanje ('s avonds rond 21.00 uur)

• S.schroder, 11-10-2013

Voor glutenvrij en melkvrij eten kun je eten in het restaurant van het hotel, ondanks handen en voeten Engels , is er voor mij om half tien 's avonds nog een heerlijke maaltijd gemaakt. De manager wilde zelfs verse spullen kopen om er zeker van te zijn dat ik niet ziek werd! Er is in de stad ook nog een restaurant wat me verraste met een heerlijke maaltijd, speciaal gemaakt. Super!

• lucie, 17-07-2013

Als je op Reus geland bent eff goed de terug reis bekijken is 3,5 uur reizen zeker maar personeel hotel kan je alles uitprinten etc

1 vraag over Hotel Urpí

• Henny, 21-10-2013

Route beschrijving

Ik heb dit hotel via vakantieveiling nu gewonnen en mijn vraag is hoe kom ik vanaf het vliegveld van Barcelona in het hotel. Ik zou heel erg blij zijn met een routebeschrijving want ik ben op dat gebied een kluns. Ik ben wel blij dat er goeie beoordelingen staan en dat het wel makkelijk te doen is met het openbaar vervoer. Ik hoop dat iemand van u die er geweest is voor mij het op papier wil zetten hoe ik daar moet komen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Henny Zomer

Sander Vasseur, 08-11-2013

Dat is nou ook mijn vraag, graag snel een antwoord!!

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats