Hotel Catalonia Gran Verdi

Hotel Catalonia Gran Verdi

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Gran Verdi voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Catalonia Gran Verdi in het Nederlands

Ook van de Catalonia chain...

Bruno R. van Maurik
25-8-2010

Catalonia chain staat over het algemeen voor goede no-nonsens hotels, dus zo ook dit. 2 hotels van deze chain staan er dus in Sabadell op een steenworp afstand van elkaar, elk aan een kant van het prachtige Park de Catlunya en aan de hoofdstraat van deze plaats. Vlak naast het hotel bevindt zich een warenhuis van het bekende "El Corte Ingles" en nog veel meer andere winkels dus voor de dames volop keus. Er zijn in de buurt ook veel gezellige terrasjes. De kamers zijn schoon en voldoende voor 2 personen, echter zonder balkons aan de voorzijde. Dat hoeft ook niet zo want je kijkt uit op een drukke verkeersader van de stad. Ook de badkamer is ruim en schoon. De kamer is voor zien van een minibar, met niet al te buitensporige prijzen, televisie maar niet veel buitenlandse zenders (maarja je bent ook in Spanje, of niet?). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam voor het restaurant krijg je een kaart met 10% korting. Het dagmenu is goed en smakelijk voor de kleine beurs.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Gran Verdi in Sabadell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Gran Verdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.