Hotel Confortel Caleta Park

Hotel aan zeeWeer vandaag22°6°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Confortel Caleta Park voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Confortel Caleta Park in het Nederlands

matig

Mieke
23-9-2015

Het hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. De eerste kamer die we kregen stonk naar sigarettenrook, gelukkig kregen we direct een andere kamer, goede service. De kamer was schoon met goede bedden. De kamer was wel verouderd en had weinig extra's. Geen mogelijkheden om koffie of thee te zetten. Niet echt onoverkomelijk maar gezien de prijs van de kamer viel me dat erg tegen. Waar ik me het meest aan gestoord heb was de harde muziek van het achterliggende hotel. Dat ging echt iedere avond tot laat door, met je balkon deur open slapen was niet mogelijk.

Gereisd zakelijk in september 2015

correcte prijs/kwalteit

niels
10-8-2011

zeer vriendelijk personeel en behulpzaam

gerechten in buffet-vorm, welke constant aangevuld worden zodat bij laatkomers alles nog te bekomen valt doch waarschijnlijk wekelijks hetzelfde, (geen 4 sterren)

propere, ruime, eigentijdse kamers welke dagelijks worden gepoetst en van handdoeken voorzien

kindvriendelijk personeel, evenwel geen animatie's

overdekte parking (betalend). rustige ligging, direct aan het strand

vrij klein hotel zwembad

hoofdzakelijk Spaanse hotelgasten (vooral Spaans en een beetje Frans gesproken)

zeezicht aan zijkant van hotel (extra betalend), boven 4de verdiep anders belemmeren bomen het zeezicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

vrij goed prijs/kwaliteit

niels
10-8-2011

zeer vriendelijk personeel en behulpzaam

kindvriendelijk personeel, evenwel geen animatie's

overdekte parking (betalend). rustige ligging, direct aan het strand

vrij klein hotel zwembad

hoofdzakelijk Spaanse hotelgasten (vooral Spaans en een beetje Frans gesproken)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Mooi uitzicht!

manders.carijn
14-7-2009

Hotel ligt een beetje hoger waardoor je prachtig over de baai kijkt, het strand is twee minuten lopen. De kamers zijn niet echt groot, paar jaar geleden gerenoveerd, helaas geen zitje o.i.d in de kamer, wel hebben alle kamers een balkon met zitje. Vraag om een kamer met zeezicht, aan de achterkant kijk je uit op het parkeerterrein en hoor je de keuken. Ontbijtbuffet is uitstekend, avond buffet vonden wij wat minder, meestal niet warm maar er werd wel doorlopend goed aangevuld. Bar in het hotel is niet gezellig, tijdens ons verblijf zagen we daar dan ook nooit mede hotelgasten zitten. Tip, t.o. het strand zitten meerdere restaurantjes, wij waren altijd erg gecharmeerd van "Carmen" heerlijk eten tegen een hele gunstige prijs.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Klasse hotel!

Nicolette en Jerry
20-6-2009

Wij verbleven hier 11 dagen medio juni.

Het hotel heeft een uitmuntende ligging, zeer vriendelijk personeel, reserveer kamer met zeezicht!

's Agaro, nog geen massa toerisme en je beleeft de Costa Brava op z'n mooist!

Gereisd met partner in juni 2009

Prima hotel in een mooie omgeving

Rutger
14-6-2009

Wij hebben hier 4 dagen doorgebracht en de algemene indruk is prima! Goede service, vriendelijk personeel. Op het ontbijt is niets aan te merken. Voldoende keuze uit veel smakelijkheden. Het avondeten was de eerste 2 dagen heerlijk, daarna wat minder.

De ligging van het hotel is uitstekend. Direct aan de baai gelegen en inderdaad, zorg dat je een kamer met uitzicht op zee hebt!

De kamers waren aan de kleine kant met keiharde bedden. We hebben dit ook aangegeven en dit was bekend en de bedden gaan ook vervangen worden.

Zeker een aanrader als je gaat voor een paar dagen lekker rustig weg.

Gereisd met partner in juni 2009

2008

Mooie locatie aan de baai

christel
16-10-2008

Net hotel, we hadden een mooi balkon met uitzicht op de baai, de kamer en badkamer waren wel erg klein en het bed niet comfortabel. Kamer was schoon bij aankomst maar wed tijdens verblijf niet zo goed schoongehouden. Goed ontbijt, volop keus.

Hotel is erg gehorig. Geen wifi op de kamer, wel beneden.

Gereisd met partner in oktober 2008

Avondeten was slecht, iets voor Gordon Ramsay. Kamers klein en de bedden hard. Mooi hotel met goede ligging.

Gereisd met partner in mei 2008

Wij waren tevreden over dit hotel nette kamer, badkamer vonden wij iets minder.

Boek wel een kamer met uitzicht op zee, want de andere kamers kijken op parkeerterrein.

Ontbijtbuffet en dinerbuffet was niets op aan te merken.

zeer vriendelijk personeel.

Gratis Internet.

Mooi uitzicht over de baai.

Drank aan tafel vonden wij vrij prijzig.

Gereisd familie in januari 2008
2007

Prachtig hotel, op een sublieme ligging

Peter VdL
21-11-2007

Prachtig hotel, op een sublieme ligging. Erg rustig voor de costa brava. Verschillende vaste klanten, bevestigen de kwaliteit van dit hotel. We zijn er reeds 3 maal op vakantie geweest en gaan in 2008 terug. Misschien een beetje prijzig in het seizoen maar voor koppels met 1 kind jonger dan 12 jaar (= gratis) zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, een echte aanrader. Indien je een liefhebber bent van drukte, winkels, veel nachtvertier enz... dan moet je echter niet naar 's Agaro komen. Hou je echter van de rust, de natuur, de zon en lekker eten, dan ben je hier in de zevende hemel. De meerprijs voor het zeezicht is zijn geld zeker waard.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Confortel Caleta Park in S Agaró, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Confortel Caleta Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.