We hebben een aantal aanbieders voor S Agaró voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor S Agaró voor je op een rij gezet:

Reviews over S Agaró

s' Agaro is gelegen aan een prachtige baai met een zeer op

Bas & Anita
    28-6-2007

s' Agaro is gelegen aan een prachtige baai met een zeer prettig zandstrand. Alleen op de weekenddagen is het er druk (in juni beoordeeld). Verder is het een zeer rustig dorpje met voor-namelijk privewoningen en appartementen. Er zijn nauwelijks winkels en slechts een paar terrasjes. Indien je over een auto beschikt, ben je echter in 5 minuten in Playa d'Aro waar 's avonds van alles te doen is, inclusief veel winkels. Wel zijn er een paar goede restaurants. Deze bestemming is een aanrader voor mensen die een rustig plekje aan de Costa Brava zoeken. Als uitvalsbasis voor het verkennen van de streek alsmede een bezoek aan Barcelona, is deze plaats zeer geschikt.

Gereisd Familie in juni 2007

Al 16 jaar gaan we samen of met onze kinderen naar dit is

John de Maat
    23-12-2006

Al 16 jaar gaan we samen of met onze kinderen naar dit rustiek plekje.Het ideale is dat je voor je rust in het dorp zelf of gezellige drukte het vlakbij liggende dorp playa dáro terecht kan.Het strand is werkelijk prachtig voor jong en oud en er zijn adembenemende wandelingen te maken in de paden gemaakt in de bergen/rotsen rondom de baai

Gereisd Familie in oktober 2006

's-Agaro is een kleinschalige toeristenplaats, gelegen aan

Armand
    4-8-2006

's-Agaro is een kleinschalige toeristenplaats, gelegen aan een prachtige baai waar de hoogbouw niet allesoverheersend is en de kustlijn verpest. Qua cultuur, uitgaan en goede restaurants is er weinig te beleven, maar in de directe omgeving is dat wel volop aanwezig. De baaien en strandjes in de buurt zijn erg fraai en pittoresk, je kunt geweldige wandelingen maken. Veel Spanjaarden hebben hier een 2e woning of appartement, wat buiten de seizoenen tot een aangenaam rustige omgeving leidt. Wat je absoluut nodig hebt is een auto om toertochten te ondernemen en een (onvermijdelijk!) bezoek aan Barcelona te brengen.

Gereisd Anders in augustus 2006

Klein stadje in de buurt van Play d'aro

Cees
    14-3-2005

Klein stadje in de buurt van Play d'aro. Niet zoveel te beleven, maar gelegen aan een schitterende baai.

Vooral intressant omdat er een wandelweg vertrekt, met galarijen en deels uitgehakt in de rotsen, tot Playa d'aro.Een van de mooiste dingen aan de Costa Brava!!

Gereisd Anders in maart 2005
S Agaró scoort een 8,4 uit 10, op basis van 10 reviews