Hotel San Carlossterstersterster

37 reviews over Hotel San Carlos

• 2018
    8Wendy22-07-2018

Zeker aan te raden.

Mooi hotel. Goed eten, had af en toe wat warmer ge kunt. Dichtbij Rosas strand 5 min. met de auto. Rustig in het zwembad. Als je niet van de drukte van de boulevard houd ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Claudia13-08-2017

Mooi hotel, rustige ligging en ruime keuze eten

Het grote zwembad is een pré. De hotelkamers zijn schoon en goed. Bed en hoofdkussen ligt goed. De schoonmaakdienst is altijd in de weer. Het eten is gevarieerd en goed, voor iedereen wat. Wie rustig wil verblijven, vindt in San Carlos meer rust ten opzichte van de drukke boulevard in Rosas. Parkeren is gratis op eigen terrein parkeerplaats. Een minpunt is de blijvende urinestank bij de toilet in de badkamer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Fam. Duurinck20-09-2016

Op zich goed hotel, maar niet voor herhaling

Het hotel is op zich prima maar heeft echt een grote onderhoudsbeurt nodig. De kamer zelf was goed, ruim genoeg en ook de badkamer was prima voorzien, de douche was echt prima met een goede temperatuur. Het bed daarentegen kraakte aan alle kanten en stond zo opgesteld tegen een houten lambrisering dat als je je maar bewoog of omdraaide het daartegen aan stootte, dus bij draaien, verliggen was dat niet prettig. Tevens was het bed zo hard dat ik na 2 nachten pijn kreeg op de botten bovenaan mijn dijen wat alleen maar erger werd en een hele stramme rug. Het ontbijt en diner was op zich goed en ruim maar zeker met het diner moet men van lauw tot koud eten houden want warm was het zeer zeker niet!!. Wij vinden persoonlijk dat het personeel een cursus Engels zou moeten volgen (met name de receptie) want ze begrijpen het wel met moeite maar hou de vragen simpel. Er zou wat meer vertier mogen zijn 's avonds qua muziek (is alleen op zaterdagavond) want anders moet je echt naar Roses toe.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Dewijngaert11-07-2014

prs kwal nog steeds een topper, prachtig hotel

wie kreeft wil eten moet er maar voor betalen zeggen wij altijd. Het eten is 80 % Spaans georiënteerd, beperkt pasta en friet, maar wel lekker, zeker als je weet dat de toeslag vol pension maar rond de 5 eure pp bedraagd. Ik eet hier elke hoofdmaaltijd minstens voor 20 euro lekkere dingen. Soms is het iets minder, maar dan eet ik nog voor meer dan 10 euro. Wie dit hotel slecht vindt wil zeker gratis eten en logeren voor de prijs van een tentje. Meer dan 4 op 5 gzsten vindt het hier p/k super.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6floris04-09-2012

aardig 3 sterren hotel met 4 sterren zwembad.

Leuk hotel voor gezinnetjes.. Vorig jaar was het ontbijt veel uitgebreider dan dit jaar, en de algemene indruk is die van een teruglopende kwaliteit in het algemeen. Het personeel is zeer behulpzaam. Ga niet met een nieuwe auto naar dit hotel want dan loop je grote kans op een deuk. (dit is mij overkomen met mijn nieuwe auto) Het parkeerterrein is absoluut te klein op sommige dagen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8jan03-08-2012

mooi hotel maar slecht eten

mooi hotel ,mooi zwembad vriendelijk personeel ligging iets te ver van centrum altijd auto nodig om ergens te geraken maar het eten was gewoon slecht aangebrand,koud niet of te laat aangevuld alle soepen waren op ijs gelegd 1 man om eitjes en pannekoeken te baken kon tot 20 min duren voor je iets had het buffet van 20uur was een half uur later ineens een ander buffet bv vis was op dan maar vlees geven reden gevraagd waarom? kok was verliefd en veegde zijn voeten er aan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 5Ilse26-07-2012

Mooie accomodatie, slechte uitbating!!!!!!

Ligging van het hotel is fantastisch! Mooi uitzicht en fantastische accomodatie. Mooie grote kamers en heel proper. Ondanks deze mooie mogelijkheden, doen ze er helemaal niets mee. Er is geen animatie voorzien, enkel 's avonds een beetje muziek, wat helemaal niet veel voorstelt. Eten was helemaal niet goed: ofwel rauw, verbrand of beiden. Pannekoeken 's morgens verbrand, ei smaakt verbrand, worsten verbrand en binnenin rauw, vis drijft in kom met vet, frieten half rauw. Weinig keuze. Bij VP krijg je 's avonds vaak veel hetzelfde als 's middags. Restaurant niet goed gepoets, 's morgens nog frieten op de grond. Positief: pendelbusje naar het centrum, want het hotel ligt uit de richting van het centrum. Personeel aan de receptie is kortaf en niet vriendelijk. Personeel spreekt enkel beetje Frans en vooral Spaans Zwembad was heel mooi, maar ijskoud water. Er ging dan ook bijna niemand in het zwembad. Zelfs de kinderen wilden er niet in. Blij dat we naar huis konden gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Mul13-07-2012

Hotel om nog een keer naartoe te gaan!

Echt een aanrader. Alles wordt goed bij gehouden. Echt een groot zwembad en ook nog ligbedden genoeg. Ook kun je er volop sporten. De tennisbaan wel even reserveren. Wordt de hele dag gebruik van gemaakt. S'Avonds was er ook live music of een DJ. Over het avondeten weten we niets omdat we elke dag buiten het hotel.

gingen eten. Wel 1 keer in het restaurant gegeten. Het a la carte restaurant ziet er leuk uit maar we zaten er alleen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Walter03-09-2011

Mooi hotel met prachtig zwembad

Wij zijn de laatste 2 weken van augustus 2011 geweest. Prachtig hotel met ruime kamers en schitterend olympisch zwembad. Het hotel zat vol Vlamingen en Fransen. Je hoeft hier niet te lopen om een ligbed te reserveren er zijn er in overvloed. Op gelijk welk moment van de dag je toekomt aan het zwembad zijn er nog stoelen vrij. De schaduwplaatsen zijn wel snel bezet. Er zijn geen parasols. Wel spijtig dat er geen animatie in het hotel voorzien is. Verder héél rustige ligging op 3 km van de kust. Er is een gratis busje naar het strand. Kamers zijn mooi en ruim. Wel weinig kastruimte. Er zijn wel veel kamers met zicht op een muur. Wij hadden gelukkig zicht op het zwembad. Het eten kon beter. Het is niet slecht maar weinig variatie en als je tegen opening van het restaurant gaat is het meeste koud. Je kan beter wat later gaan dan heb je ook geen file meer om je drank te kopen. Al bij al was dit hotel zeker zijn geld waard. Het personeel is héél vriendelijk en spreken Frans of Engels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Luc26-07-2011

Prijs/kwaliteit een goed hotel

Goed hotel met mooie ruime kamers. groot zwembad voldoende stoelen alleen jammer dat er geen parasols zijn. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt is het restaurant middageten veel te weinig keuze en s'avonds lange wachtrij door het op voorhand betalen drank en als je later ging moest je steeds wachten tot er een tafel vrij kwam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

2 tips over Hotel San Carlos

• floris, 04-09-2012

Ga er niet met de auto naar heen in verband met de parkeersituatie.

• Mul, 13-07-2012

Ga ook eens eten bij Nou Fusion in Palau Saverdera

1 vraag over Hotel San Carlos

• Mark, 19-06-2011

tarief zwembad hotel st. Carlos Roses

Wie weet wat het zwembadtarief is als je gebruik maakt van het zwembad terwijl je niet in het hotel verblijft? Wij zitten in een bungalow in Mas Fumats en hebben gelezen dat we tegen betaling gebruik kunnen maken van dit zwembad. Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes, Mark en Wendy

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats