Appartement Royal Marine

AppartementWeer vandaag29°20°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Marine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Royal Marine in het Nederlands

nooit meer een grote honden kennel

rede
26-8-2011

het app. ging wel zwembad schoon kamer was ook redelijk schoon.Alleen al die honden iedereen heeft een hond tja en die kunnen ook blaffen en poepen.Het complex zit vol fransen en spanjaarden en nogmaals honden.De inrichting erg sober en ouderwets eigengemaakte eethoek stoelen moest je precies in het midden zitten anders viel je met de stoel om in de keuken miste ook het een en ander kleine pannen er waren alleen soeppannen en geen opschep lepels. De hostes was erg aardig en sprak goed engels we hadden een probleem met de deur de volgende dag kwam er een monteur.Nog een min puntje de handoeken waren erg klein.

Simpele (gedateerde) inrichting

Ron
25-8-2011

Maar, op zich een prima app. (klein/knus). op een prima locatie (wel veel Fransen!). Heb wel de balkondeur moeten blokkeren omdat de vergrendeling niet werkte. Echter boven de "standaard" Spaanse norm. keuken simpel maar werkbaar. Bedden en slaapbank net als elders (niet zo lekker als thuis) maar wel schoon, net als de rest van het app. wij zouden zeker nog eens terugkomen hier. Een heel groot pluspunt is het zwembad, prima onderhouden en geen overdosis chloor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Marine in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal Marine scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.