Hotel Prestige Victoria Elit

Hotel aan zeeWeer vandaag21°12°
Hotel Prestige Victoria Elit
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige Victoria Elit voor je op een rij gezet:

92 reviews over Hotel Prestige Victoria Elit in het Nederlands

Heerlijk buffet

Jos,
9-8-2018

Prima diner- en ontbijtbuffet,lekker en veel keuze. Goede ligging en leuk uitzicht voor zowat elke kamer. Goede airco. Geen parking, in de omliggende straten goed zoeken of geluk hebben..! Leuke sfeer op boulevard en strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig gelegen schoon en mooi hotel

Sander en Hugo,
29-7-2017

Ligging perfect, boulevard oversteken en je staat op het strand.Hotel is schoon en netjes. Tuin ligt er goed bij met zwembad en lekkere ligstoelen. Kamers hebben allemaal zee(zij)zicht. Personeel is heel vriendelijk. Ontbijt was veelzijdig. Gasten waren in juli voornamelijk Fransen en wat Belgen, weinig Nederlanders. In de omgeving genoeg restaurant en wat supermarktjes. Parkeren wel een dingetje in het hoogseizoen, Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

supersupersuper fantastisch

michiels pierre
16-9-2016

vriendelijk personeel, kamer niet al 'te' groot maar groot genoeg, zijn toch altijd buiten !! het eten is afwisselend en lekker en veel !! mooi uitzicht zowel frontaal als zijdelings !! het hotel ligt ook direkt aan de wandelpromenade !! een aanrader voor iedereen!! gaan er volgend jaar zeker terug naar toe !!

Gereisd met partner in juni 2016

super fantastisch

els en pierre
23-1-2016

super leuk , gezellig , vriendelijk ..... eigenlijk is alles goe !! gaan er al vele jaren

Gereisd met partner in juni 2015

zoals elk jaar fantastische reis gehad

Brigitte
27-8-2015

ik vind alles super in dit hotel bediening personeel de kamers het eten de tuin zwembad alles eigenlijk !!!!!

Heerlijk aan zee

Janet
9-7-2015

fijn hotel aan eind van de boulevard , fijne tuin met ligbedden , poortje door en je staat op t strand . Personeel bijzonder vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2015

Zonder meer een topper goed gerund door Sonia

frans vermeulen
24-6-2015

Goed gelegen hotel , met vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding .Wordt op uitstekende wijze geleid door directrice Sonia .Zeer netjes en een goede keuken .

Gereisd met partner in mei 2015

Heel toffe vakantie

Melissa
20-7-2014

Prijs/kwaliteit heel goed hotel! Wij hadden een communicerende kamer met 2 badkamers, fantastisch! Kamers worden dagelijks schoongemaakt en elke dag verse handdoeken. Ligging is top! Zwembad is wel ijskoud, wel leuk om aan het zwembad te liggen, goede ligstoelen. Kinderanimatie was ook super. Eten was goed maar niet top. Algemeen waren wij zeer tevreden. Wij gaan nog is terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Op ieder hotel is wel wat op te merken, maar voor weinig geld moet je niet zeuren over kleinigheden, ga dan voor het dubbele geld naar een 5 sterren. We zijn in sept 2013 een week geweest en net geboekt voor idem. 2014. De ligging is perfect, direct aan het strand en prachtige lange boulevard. We hadden eerst een kamer direct naast een bijna dichte (draai) nooduitgang, dus nauwelijks zicht op zee, maar na dat gemeld te hebben kregen we al na 1 nacht een prachtige kamer met uitzicht op de baai van Roses.Het eten was prima met redelijk variatie en echt niet elke dag friet. Als je geen trek hebt in een warme maaltijd dan kun je gewoon diverse soorten brood, salades, fruit en lekkere toetjes eten, zoveel je maar wilt. De eetzaal is eenvoudig ingericht, maar je zit er toch maar een klein uurtje, daarna weer in een lekkere luie stoel in diverse vertrekken of op buitenterrasjes met 's avonds muziek. Vriendelijk personeel,,soms zelfs in Nederlands of anders Engels.

Gereisd met partner in september 2013

Wij gaan zeker terug

kristof
10-8-2013

Hotel Prestige Victoria heeft een ideale ligging vlak aan de promenade en aan het strand. Het hotel is al enkele tientallen jaren oud en dat is hier en daar wel te merken maar dit doet niks af van de andere kwaliteiten. Het eten is in buffet en is niet groots opgezet. Het is goed en er is keuze genoeg uit verse groenten, vlees of vis en alles is mooi warm. Het dessert bestaat uit fruit,taart of ijs. Het ontbijt is lekker meerdere soorten vlees,kaas en voor de liefhebbers spek met eieren,... Het eten wordt er dagelijks gecontroleerd door de manager. De kamers die zijn niet groot maar ruim genoeg voor de tijd die je er doorbrengt. De badkamer is proper maar begint stilaan te dateren en ook de meubels in de kamer zelf.

Enig minpunt aan de kamers is het lawaai van de bewoners boven u, naaldhakken en het verschuiven van meubels is duidelijk hoorbaar. Buiten is een zwembad niet groot maar voldoende om eens te verfrissen ook zijn er ligstoelen voldoende. perfecte prijs kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prestige Victoria Elit in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prestige Victoria Elit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.