Hotel Prestige Sant Marc

Hotel aan zeeWeer vandaag24°6°
Hotel Prestige Sant Marc
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige Sant Marc voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Prestige Sant Marc in het Nederlands

Nooit meer

Roy,
6-8-2018

De ligging is dichtbij het strand 300 meter. Van het centrum 900 meter, dit is goed te lopen over de boulevard.

Eten in het hotel is slecht, de eerste 3 dagen gegeten in het hotel daarna elders gegeten omdat we allemaal buikpijn hadden.Het ontbijt stelde niks voor duurde heel lang voor er werd bijgevuld,werd er stokbrood bijgevuld waren het 3 stokbroden. Inrichting van het hotel is verouderd.

We hadden een kamer op de eerste verdieping met groot balkon aan de straatzijde, eerste 2 dagen s'ochtends altijd rotzooi op het balkon hadden liggen, as van sigaretten tot zelfs een keer een pamper, dit werd door mensen van bovenaf naar beneden gegooid! Zeer asociaal! Gemeld bij de receptie van het hotel, hier werd adequaat op gereageerd, rest van de vakantiedagen heeft er wel altijd nog minimale sigarettenas gelegen. Geprobeerd andere kamer te krijgen dit was niet mogelijk daar het hotel helemaal volgeboekt was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

prijs/kwaliteit leuk hotel

Van Meulebroeck Renzo,
10-8-2017

Hotel Prestige San Marc is vrij rustig gelegen op circa 250 m van het zandstrand en de wandelpromenade.

In de directe nabijheid vindt u leuke terrasjes en winkeltjes.

Ondanks het feit dat het hotel wat verouderd is, was ons verblijf er toch aangenaam.

De kamers werden dagelijks gepoetst, het bedlinnen werd steeds tijdig vervangen.

U verblijft hier op basis van halfpension ( dranken waren niet inbegrepen).

De maaltijden waren lekker, verzorgd en gevarieerd.

In de nabijheid van het hotel kunt u gratis parkeren => het aantal parkeerplaatsen is echter in de zomermaanden wel heel beperkt wat een minpuntje was.

Prijs/kwaliteit is het hotel een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

super prijs/kwaliteit hotel!

k
28-7-2015

heel proper hotel! kort bij het strand. Enige nadeel is dat er geen airco is, en parkeergelegenheid rond het hotel. Heel goed gegeten!!! Heel veel keuze, rijkelijk buffet!! zeker een aanrader qua prijs zitten ze heel goed, gaan zeker terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Soladore

Jammer dat er geen airco is

Tim
8-7-2014

Leuk klassiek Spaans hotel, de kamers zijn standaard zonder meer, proper, het personeel is echt vriendelijk en enthousiast, zwembad een beetje klein(zeker toen er 3 voetbalploegen hun stage kwamen doen). In het restaurant was het eten lekker en het personeel top. Enkel jammer van de airco, het was 33 graden buiten en 's avonds zat de zon op ons raam. Kinderen kunnen zo zeker niet slapen voor 23u of 24u. Prijs kwaliteit zit je hier uiteraard wel goed, je kan geen 5 sterren verwachten als je er maar 3 betaalt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

zonder meer goed

De Schacht
22-7-2013

kamers zijn ruim , s'avonds kan je gerust op je balkon zitten met flesje cava, kant van kanaal vind ik de beste s'avonds zon, kalm en je moet weten dit is geen vijf sterren hotel moet ook niet he!!! al meerdere malen bezocht en steeds met spijt weer naar huis dat zegt genoeg denk ik op naar 2014!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

de prijs in acht genomen,goed hotel

cornelissen
4-6-2012

hebben dit hotel gedurende meer dan 25 jaar bezocht.(sind de opening)zijn altijd heel tevreden geweest.spijtig dat de maitre d'hotel nu op pensioen is,hij was een top vakman. nu wisselt het personeel meer en de ene is al wat vriendelijker dan de andere.het zwembad is inderdaad klein en in de namiddag in de schaduw.toch een aangenaam hotel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Geen woorden voor.

Madelief
28-8-2011

Wij als jong stel, 20 en 21. Hebben hier een jaar enorm hard voor gewerkt, en hard voor gespaard. Wij komen aan en we worden al aangekeken alsof we in t verkeerde hotel beland zijn. Mijn vriend had in de voucher aangegeven dat hij slecht ter been is, hij heeft knieproblemen. We belanden op de 4e etage geheel achteraan. De douche was amper toegankelijk voor hem ( op de site staat rolstoelvriendelijk???? ) Als wij terug kwamen van het strand,konden wij niet normaal douchen,straal enorm heet, nog net geen blaren, of ijskoud. Eten was NIET GAAR. smerig! Ik heb een oorontsteking opgelopen door t SMERIGE zwembad. Service uitermate slecht. Onze vakantie is dus geheel verziekt door deze associale mensen. Wij zijn hierdoor ook een halve week eerder naar huis gegaan. Nu hopen dat we iets of wat geld terug krijgen! Kortom, NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi horel op een prima locatie

Annemarie
3-8-2011

Het is een groot maar toch een gezellig hotel. Mooie kamers met een ruim balkon. Als je op een hogere verdieping zit heb je een mooi uitzicht over de bergen/haven of op zee. Het eten was goed, voor ieder wat wils. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Voor de deur stopt een bus die naar Roses rijdt. Het hotel staat nl niet in Roses zelf maar in San Margarida, een soort hotelwijk van Rosas. Veel excursies te boeken in de omgeving maar ook prima met eigen vervoer rond te trekken. Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in juli 2011

aanrader

chris
20-7-2011

hotel werd ons aangeraden, en dit hotel heeft ons zeker niet teleurgesteld.je hebt waar voor je geld.elke dag variatie in eten, en ruim voldoende. personeel is heel vriendelijk,

hotel ligt in een zeer rustige buurt, dus geen nachtlawaai, en toch op enkele minuten stappen van Rosas.

animatie is behoorlijk.

wij gaan alvast volgden jaar terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prijs kwalitiet goed

ERIC
13-9-2010

Kamers zonder airco in deze streek is niet aanvaardbaar.

Gereisd met partner in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prestige Sant Marc in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prestige Sant Marc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.