Hotel Prestige Goya Park

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige Goya Park voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Prestige Goya Park

• 9Carina03-08-2019

Super!

Wij hebben hier een toptijd gehad! Goed hotel met vriendelijk personeel. Het eten was hartstikke goed, zowel bij het ontbijt als diner was er ontzettend veel keus. Er is voor de kinderen een heel leuk en enthousiast animatieteam dat elke dag aanwezig is. De ligging is prima! Max 200m van het strand en de boulevard. Prima zwembad en het hele hotel is erg netjes en schoon. Eén minpunt: Het is wel een aanrader om een ventilator mee te nemen. De kamers zijn erg warm.

• 2017
    9Mieke27-10-2017

ontspannen vakantie

Het hotel was zeker zijn prijs waard. Lekker eten en voldoende variatie. Minpuntje was dat er geen airco was op de kamer en maar 1 lang kussen op de bedden.(geen reservekussens aanwezig) het was dus zweten geblazen 's nachts. De animatie voor de kids was voldoende, maar geen nederlands. (nochtans veel vlaamse en nederlandse gasten) Personeel was zeer vriendelijk, maar het zaalpersoneel kon weinig tot geen Engels Ook voor de volwassenen was er bijna iedere avond een animatie voorzien. Het zwembad is wat aan de kleine kant voor het aantal hotelgasten, maar met de zee op wandelafstand maakt dat niet zoveel uit.

We hebben een zalige vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

• 7Nathalie C28-06-2017

Verouderd hotel

Heel verouderd hotel, dringend aan vernieuwing toe. Hygiëne niks op aan te merken, maar bij 35° en meer is het met een ventilator niet genoeg en is een airco meer dan welkom. Enkel airco in de gemeenschappelijke ruimtes. Jammer van het ontbreken van een frigo om toch iets van fris water te hebben, alhoewel er wel plaats toe is. Eten is lekker maar soms lauw. 3 dagen na mekaar dezelfde soep en dat bij een hotel die overvol zat. Daar stel ik toch vragen bij. Ook zit je aan tafels in de eetzaal en zit je soms bij andere mensen, voel ik mij soms wel ongemakkelijk bij. Heb toch graag beetje privacy om te babbelen met je eigen gezelschap. We stonden op de betalende parking en de badge voor de kamer wordt ook gebruikt als toegang voor de parking. Die heeft nooit gewerkt, moest steeds op de bel drukken. En bij aankomst direct de toeristen belasting betaling en allemaal apart, kun je je inbeelden met een groep. Is een goed hotel voor 1 nacht als doorreis maar voor een ganse week, weet ik toch andere hotels te vinden. Jammer want in de jaren '90 was dit een top hotel.

Met vrienden

• Oude reviews

10yolande20-10-2015

zalig

na 20 jaar zijn we het nog steeds niet moe. Dit jaar moesten we door omstandigheden heel laat boeken, en toch was onze kamer er, dat doet goed! We hebben alles er zien veranderen, verbeteren, en veel meer volk komen, maar voor ons is het goede uitvalbasis om Catalonië te verkennen. Dit jaar was het wat rustiger aan, maar nu vooral van de direkte omgeving van Roses zelf genoten. Leuke terasjes, musea etc. Het hotel is goed gelegen, betalende parking, ontbijtbufftet, en 's avonds ook buffetvorm. Prijs/kwaliteit zeker in orde.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden alle dagen grondig gereinigd, en steeds verse handdoeken indien je ze vraagt. Dus het was rusten, genieten en ontdekken, zelfs na 20 jaar!

• 8Fam B uit Ede12-08-2015

Prima vakantie gehad!

Wij hebben ons verblijf in Goya Park als erg plezierig ervaren. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn een tikje gedateerd, maar functioneel prima. Het zwembad is niet zo groot, maar daarentegen wel heel gezellig. En ze zijn ook niet zo overdreven streng, kinderen mogen kinderen zijn. Het eten is heel goed, gevarieerd, vis vlees, groente en altijd veel vers fruit. Streekgerechten ook. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Met oudere kinderen

• 8brigitte depoorter11-05-2015

zeer tof hotel

dit hotel was gewoon perfect !! qua eten kamers en zwembad en tuin je kon zelfs nieuwe fietsen huren !! wij zijn er naartoe gegaan omdat de victoria gesloten was en ons zeker niet beklaagd !!! het enige minpunt dat er was dat er geen kussens op de tuinzetels waren !!!

• 8Mandeville Hendrik07-08-2014

Ik ga wel nog eens terug

Het hotel is wel zijn geld waard,ik vind één nadeel, er is geen nederlandse documentatie te vinden, en ze spreken spaans en frans en zeer gebrekkig engels dat is jammer.

• 7jacqueline30-06-2014

druk hotel

Eigenlijk is dit hotel buiten hartje winter altijd heel druk. Daar door is het in het restaurant niet erg gezellig. In de tuin kan je lekker zonnen en was het niet druk. 99% Fransen in dit hotel.

• 10yoke19-10-2012

nog steeds overtevreden

overvol, 400 mensen, een huwelijk in het week-end en alles liep gesmeerd, niks van gemerkt, wel dat het drukker was in deze periode. de laatste dag op markt werd portefeuille van mijn echtgenoot gestolen, het hotel bood ons recht hulp aan om terug thuis te geraken.en hebben eten meegegeven voor onderweg; thuisgekomen hebben we een mailtje gestuurd dat het ons gelukt was en we kregen een vriendelijk antwoord terug dat ze hopen ons volgend jaar weer te mogen zien, dus nergens klagen van.Eten was er steeds in overvloed, keuze genoeg, zowel bij ontbijt-maar dan moesten we wel efkes wachten door al die bussen, als vriendelijkheid van personeel en netheid van de kamer. akkoord al wat gedateerd maar zeker niet te duur!

• 8liefting28-08-2012

Goed hotel een aanrader

Dit hotel ligt prima op loopafstand van het gezellige centrum van Rosas. Het is er keurig, het eten is goed en uitgebreid. Het zwembad keurig schoon, niks op aan te merken. Wij gaan er zeker weer naar toe

1 tip over Hotel Prestige Goya Park

• yoke, 19-10-2012

hebben naar Figueras met de wagen gereden, daar de trein naar Barcelona genomen (2 uurtjes sporen in een super de luxe trein) op de minuut vertrokken en aangekomen, een fantastische dag daar gehad, want met de wagen heb je problemen, wees zeker!!!!

2 vragen over Hotel Prestige Goya Park

• stefanie, 11-03-2013

drank

Wij hebben net onze zomervakantie geboekt in dit hotel op basis van vol pension. Wat houdt dit juist in? Zijn de dranken bij de maaltijden inbegrepen?

brigitte depoorter, 11-05-2015

bij sommige boekingen zijn water en wijn inbegrepen !!!

• Jelle, 09-01-2011

familiekamers type 300 (dubbele kamer)

Heeft er iemand ervaring met dit type kamers in Goya Park? De vraag id eigenlijk of deze rustig gelegen zijn en niet aan de lift bvb zodat je er slecht slaapt? Alvast bedankt ! Groeten, Jelle

bruggeman myriam, 23-08-2012

Niet goed geen airco en erg voor de spaanse zaken buitenlanders die er een zaak hebben weren ze pas goed op dat je in het hotel dat je boekte land ze hebben er 5 in de streek ze zijn ook in verefening alles word geregeld door curatoren.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia