Appartement Port Canigo

23 reviews over Appartement Port Canigo in het Nederlands

lekker rustig

mies
9-8-2016

schoon,ruim en mooi uitzicht.

vies zwembad en zeer slechte bedden.

Prima locatie

R. Kersten
8-7-2012

Als je ziet wat je voor je geld krijgt is dit zeker 'n aanrader, zeker voor wie van rust houdt.

Wij vonden het jammer dat de afstand naar het strand en dorp te groot is, ca 2 km. Het horeca gedeelte was gesloten en bij het zwembad zijn geen ligbedden beschikbaar, dus zelf meenemen. Voor wie van rust houdt een aanrader, wie van drukte houdt kan beter een andere locatie zoeken.

Een groot pluspunt is het ruime balkon, heerlijk om 's avonds te genieten van het uitzicht op de bergen en het haventje.

Na 4 keer nooit meer.

François Lebeau
7-5-2012

Leuke mensen op de receptie maar zeer slechte bedden en ontzettend slecht schoongemaakt, waar je zelf €40,- voor MOET betalen als je wilt vertrekken buiten kantooruren.

Super vakantie gehad!

Paula de Greef
3-5-2011

Het complex ligt heerlijk in een rustige omgeving. We hadde een schoon appartement met uitzicht over de haven en de bergen. Heerlijk in de avond op het ruime terras geniet van de zonsondergang. Onze paasvakantie was top. Alles was schoon en de kinderen hadden het super naar hun zin. We gaan volgende keer weer terug.

Zelfs een fles champagne stond klaar in de koelkast.

Wat een service!

Heerlijke paasweek gehad!!

Mark
27-4-2011

Heerlijk rustige paasweek gehad. We hadden een schoon en verzorgd appartement. Het appartement ligt redelijk centraal in een rustige omgeving. Wel heb je een auto nodig om naar het strand te gaan. Wandelen kan maar daar deden we ruim 10 minuten over. En we zijn niet van die wandelaars ;)) Supermarkt om de hoek en een lekker groot terras met uitzicht op de zwembaden. Vriendelijk geholpen en gaan zeker een keer terug!

Geweldige week

Nancy
10-4-2011

Geweldige ontvangst met een super uitleg over het appartement wat ruim, schoon en heerlijke balkons had. De badkamers zijn royaal, en zo ook de slaapkamers. Goede bedden, wat voor mijn vrouw belangrijk was. Schoon vers beddengoed was aanwezig. Lekker onder het appartement parkeren was ook fijn, zodat de auto altijd koel was.

Iedereen was behulpzaam en brood kon je beneden bij de bakker kopen. Ook de kinderen hadden het prima naar hun zin in de zwembaden, wat voor ons ook heel relaxed was. Je zit vanuit het appartement vlak bij alle drukke plaatsje als Roses en Empuriabrava, maar wij waren zeker onder de indruk van de wat meer in het binnenland gelegen plaatsjes.

We gaan volgend jaar zeker weer terug naar deze fantastische plek.

Hier in mei een weekje geweest en hebben het er super naar ons zin gehad. Ons appartement was verzorgd en had een ruim balkom met fantastisch uitzicht over de haven en het achterland. We wat verder van het strand dan verwacht maar met de auto is dit zeker geen probleem. Het complex is een ideaal vertrekpunt voor het verkennen van de omgeving. Niet zo massaal druk als aan de boulevards.

Een aanrader voor ons in ieder geval.

laatste keer port canigo

willem
3-8-2009

ben gisteren terug gekomen en zal zeker een week moeten bijkomen van de verschikkelijke bedden in port canigo,ook de loopafstand naar evnt.strand of centrum erg ver.

verder is port canigo 1 grote betonnen blok met weinig uitstraling.

receptie is wel erg vriendelijk,maar nooit geen port canigo meer.

Net terug...

gwendasupusepa
22-6-2009

...van 1,5 week genieten van Roses. Was uitgenodigd in dit complex doordat mijn ouders hier vorig jaar waren en dolenthousiast dit jaar weer gingen.

Nu vielen mij zelf wel een paar kleine dingetjes op, ik kan me voorstellen dat de meningen verschillen over dit complex.

Als je niets weet over dit complex, dan is het handig om deze beoordelingen van anderen terug te lezen. Ik en mijn dochter van bijna 4 hebben ons prima vermaakt in het appt. en het zwembad en het restaurantje en de Nederlanders die er voorgaande jaren ook zijn geweest en continue terugkeren. Maar als ik een kind had die niet zelfstandig kon lopen zou ik ook een ander complex kiezen. Er is idd geen entertainment, maar dat vind ik heerlijk! Daar kies ik nog voor.

Je hebt wel een auto nodig (huur of eigen) anders zit je vast. Maar met auto is het heerlijk, de dorpen ernaast (EmpuriaBrava) zijn zeker de moeite waard te bezoeken.

Maar, zonder kinderen in gezin, kan ik me voorstellen dat je hier elk jaar terugkomt.

Prima verblijf!

Carla
9-5-2009

In één woord: Super. En alle lof voor de beheerders van de 70 appartementen: Nadine en Peter die er je verblijf zo aangenaam mogelijk maken.

Het complex is erg safe, door de camera bewaking en lijfelijke bewaking 's nachts.

Carla

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Port Canigo in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Port Canigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.