Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park

Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park
8,8

8 tips over Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park

Moppie, 27-6-2015
Wij zaten in het bijgebouw. Was top! De bar in het hotel is ook super. Ook de spa in het hotel was heerlijk ontspannen. Gaan zeker nog een keer terug! Hadden zelfs nog een dagje bijgeboekt omdat we niet weg wilde. (Wij waren met eigen vervoer)
Verheyen Greet, 17-4-2015
Boek je een 3*** kamer dan mag je evengoed gebruik maken van alle faciliteiten die de 4**** gasten gebruiken. En zoals hierboven gezegd, een 3*** kamer is perfect in orde..
koenen, 29-10-2014

een aanrader

leuke omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterráneo / Mediterráneo Park voor je op een rij gezet:

coby koenen, 8-10-2014
rosas erg leuk,l es cala is een leuk en mooi stadje mooie omgeving wij waren met de auto en veel van de omgeving gezien
wil, 12-8-2014

aan te raden is een uitstapje naar cap de creus en cadaques.

Prachrige uitzichten en een heel bijzonder kunstenaarsplaatsje

cathy, 21-7-2013
Wil je wat meer rust, vraag een kamer aan de straatkant. Kamers met zicht op de tuin horen de muziek van de animatie, alhoewel deze toch zeer respectvol zijn voor alle gasten qua geluidsnormen.

Roland, 22-8-2012
middeleeuws stadje in de buurt, Gerona, barcelona op 1.5 uur rijden.
raes marc, 21-6-2012
In Castello d'empuries iets gaan eten...Naar Peralada gaan, cava proeven en kopen...De fietsroute langs de Muga is een must ( te bereiken vanaf strand Empuria.)