Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Can Salvador voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hostel Can Salvador in het Nederlands

Zeer eenvoudige accomodatie

Sjef Verhulst, 10-8-2017

Hostel Can Salvador is een zeer eenvoudig hostel, is grondig aan renovatie toe. Wel was alles goed schoon.

2 persoon kamer was klein, airco was vrij nieuw, bed was goed maar aan de kleine kant.

Parkeren in de nabijheid van het hostel is een crime echter op loopafstand ( ca. 7 min) is een grote parking waar je tussen 22.00 uur en 10.00 uur gratis kunt parkeren.

Geen parkeergelegenheid in de buurt

jolanda Kranenburg, 8-8-2013

Wij hebben hier op doorreis 1 nacht geslapen. Schone nette kamers met airco inclusief ontbijt voor een gunstige prijs. Toilet en badkamer op de gang. Ongeschikt voor reizigers met een eigen vervoermiddel, hostel ligt in het centrum van Roses, geen parkeerplaats in de wijde omgeving te vinden. Bagage mocht in hun garage. Na een uur rondgereden te hebben zonder parkeerplek te vinden besloten te vertrekken. Eigenaar meldde dat de kamers gewoon betaald moesten worden omdat vertrekken onze eigen keuze was. Pas na bemiddeling en lang aandringen van zijn overigens vriendelijke echtgenote bleek hun garage groot genoeg voor twee auto's en mochten wij er naast parkeren. Horkerige totaal onwillige eigenaar met gelukkig meedenkende echtgenote

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostel Can Salvador in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostel Can Salvador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostel Can Salvador scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: