Hotel Canyelles Platja

8 reviews over Hotel Canyelles Platja in het Nederlands

Fijn hotel

Ilse
27-6-2015

Heerlijk hotel voor mensen die een ontspannen vakantie wensen. Straat over steken en je bent op de trap naar het strand. Je vindt daar een heerlijk zandstrand met enkele strandtentjes. Eind juni was het gezellig druk op het strand. Ook zijn er in de omgeving van het hotel enkele restaurantjes gelegen. In een paar minuten met de auto zit je in Roses waar je veel toeristische winkeltjes en vele restaurants vind.

Dan nog over het hotel zelf. Prima hotel, met fijne bedden en ruime kamers. Wij zelf zaten op de eerste verdieping met binnenplaatsje zonder zeezicht. Echter ook uit de zon, waardoor het wat minder warm werd in de kamer. Fijne badkamer. De douche heeft een fijne straal waardoor je ook gemakkelijk je haar uit kunt wassen. Blijft ook goed op temperatuur. Ook het ontbijt is prima. Voldoende keuze.

Het hotel heeft een klein zwembad aan de voorzijde. Prima voor een snelle duik, maar wil je echt lekker liggen dan kun je beter naar het strand gaan.

Gereisd met partner in juni 2015

Ideaal hotel

Wim
2-8-2009

Vriendelijk onthaal. Propere maar geen grote kamers. Parking is aan te raden (13,75 euro per dag) - wel prijzig. Ontbijt: heel uitgebreid maar wij konden niet buiten eten: een MINpunt. Wij namen geen HP. Zwembad proper maar nogal klein. Geen gemakkelijke stoelen aan het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

leuke vakantie op het strand

peeters
26-7-2009

mooi hotel,heel lekker eten, weinig te zien in de omgeving, wel in stad rosas maar te voet onbereikbaar, proper, onmiddelijk op strand; degoutant vuil zwembad is echt wel een minpunt en er kunnen maar 15 stoelen rond staan verder echte aanrader voor strandvakantie met de kids

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

2007

Wij gaan komende zomer voor de 5e maal

naar dit heerlijke Hotel, ideaal oor mensen die een heerlijke ontspannen vacantie wensen! In de prachtige kleine baai zijn enkele terrassen cq restaurantjes, op 2 km afstand is de grote badplaats Rosas (als je meer drukte en aanbod wenst! Ook mooie uitstapjes met de auto overal naar toe.(het beste dus met eigen auto te gaan)

Super Hotel, prachtige kamers (aan de voorzijde) met prima bedden ...!!!!

Heerlijk rustig geen overlast van lawaai. Tegenover de mooie baai.

Voor de rust overdag de mooie baai en wens je drukte en uitgaan, dan even naar Rosas!

Gereisd met partner in november 2007

Het hotel ligt aan een prachtige baai net buiten Rosas en het uitzicht vanaf onze kamer was erg mooi, maar 's avonds is hier werkelijk niets te beleven. Je moet dan echt met de bus naar Rosas gaan voor leuke terrasjes. Ik zou hier geen halfpension meer nemen, want het eten was genoeg, maar er zijn tal van restaurantjes in Rosas zelf waar je veel beter kunt eten. Dit is echt een hotel voor mensen die volledig tot rust willen komen. Het hotel is echter erg schoon en het personeel is uiternate vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2007

Alles mag niets moet , vanaf de eerste dag een goed verlof gehad , direct een thuisgevoel , klein hotel zonder fitness , kinderclub , sauna , ... (wat je toch nooit gebruikt id zomer) vandaar het thuisgevoel. Eten heel lekker , bediening aan tafel met keuzemenu , geen buffet , op origineel gewicht bij thuiskomst (speciaal voor de vrouwen , wel elke morgen gaan lopen hé ), perfecte ligging , je kan de drukte opzoeken als je zelf wil. Goed met de auto , eerste afslag in Spanje , uitloper vd Pyryneen .

Gereisd familie in juli 2007

2005

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijfster

Chris
16-11-2005

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijfster.

Wij waren er in september 2004 en juni 2005.

Gereisd met partner in juni 2005
2004

In 2002 verbleven we 8 dagen in dit hotel en ik moet zeggen : echt een top een hotel. Het hotel ligt aan het strand (gescheiden door de weg). Aan de voorkant van het hotel ligt het zwembad. Het is maar een klein badje dat is dan ook het enige minpuntje. Dus als je niet van de zee houdt en je wilt je hele vakantie aan het zwembad liggen moet je dus niet daar dit hotel gaan. Het ontbijt is goed, veel keus. Diner weet ik niet want we hadden alleen logies + ontbijt.De kamers zijn ook prima.

Gereisd anders in augustus 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Canyelles Platja voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canyelles Platja in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canyelles Platja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.