Camping Park Playa Bara

• 7.8Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Voor jong en oud is er bij Camping Park Playa Bara in Spanje veel te doen. Animatie van ‘s ochtends tot ‘s avonds, zwemmen, sporten of in de speeltuin, de hele dag vermaak. Maak een korte wandeling naar het strand of pak de trein naar hartje Barcelona voor €8,50 pp (stap uit bij Garcia). Laat je informeren door het zeer vriendelijke personeel.

553 reviews over Camping Park Playa Bara

• 2019
    6Bianca Rodenburg17-11-2019

Omgeving is Top, camping is prima

Grote camping buiten Tarragona echter wel op loopafstand van een klein dorpje. Je kunt dit dorpje met een hand vol eetgelegenheden bereiken via een boulevard. Circa 20 minuten lopen. Camping heeft mooie zwembaden! Is verzorgt aangelegd. Wij hadden een Stacaravan EVA gehuurd en op eerste gezicht was dit helemaal prima! Lekker voorzien van airco echter zaten we elke ochtend onder de bulten waardoor het steeds lastiger te geloven werd dat dit muggen waren.. wat toch wel een nare nasmaak aan de camping gaf. Omgeving is geweldig, je kunt gemakkelijk Barcelona bezoeken, klein uurtje rijden via een tolweg. (in de zomer kun je je auto ideaal rondom het stadion gratis parkeren!) Het klooster van Montserrat is een aanrader en zo heb je ook vele leuke Spaanse dorpjes in het achterland.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Noor13-10-2019

Volgend jaar weer!

Super camping en zeker met kinderen. Wij hadden geboekt via touroperator maar zelfs dan kan alles bij de receptie geregeld worden. Ze spreken ook nederlands en er is een dokter 24/7 aanwezig! In de buurt is niet heel veel te doen maar met 10 min met de auto zit je al in tarragona waar wel veel te doen is. Het is dus wel handig om een auto te hebben of te huren maar ook dit was prima te regelen bij de receptie. Strand is ook lekker dichtbij. Kort om met ons 2 jarig mannetje was het top!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Vera Bank19-09-2019

Mooie camping met ruime betaalbare winkel. Verder de mogelijkheid om allerlei activiteiten te doen zoals sporten, strand en wandeling naar leuk dorpje.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Richard Mostert01-09-2019

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen

Mooie camping. Leuk zwembad maar wel ondiep(max. 1.3m). Leuke bar vanuit het zwembad. Goed restaurant en afhaalrestaurant op het park. Elke avond om 22 uur vertier in de arena. Veel zitplaatsen en altijd leuke dingen te zien. Je moet wel een goede plek kiezen anders is het geluid wel heel erg hard en storend. Douches schoon. Vlakbij het strand op ca. 5 minuten lopen. Wel hadden wij een erg kleine caravan maar dit komt wellicht omdat we met 7 personen waren. Voor gezinnen een echte aanrader omdat er geen vervelende jongeren aanwezig zijn op de camping. Buurtsuper waar je alle eerste benodigdheden kunt kopen. Lidl, Aldi en Mc Donalds op ca. 3 km. Barcelona bereikbaar met de trein binnen ca. 45 minuten. Trein rijdt helaas maar 1 keer per dag heen en terug. BBQ aanwezig bij de caravan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Ron17-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Mooi groen aangelegde grote camping. Is aan een update toe. Kleine plaatsen waar de auto eigenlijk niet bij past. Voor een extra tentje moet je betalen of die nou klein of groot is. Huur mobile homes staan hutje mutje. Huisjes van de camping zelf mooi. Receptiemedewerkers aardig. Beveiliging erg onvriendelijk (vergelijk bijvoorbeeld camping Mas Patoxas in Pals goede en vriendelijke beveiliging) waardoor je je niet welkom voelt elke keer als je de camping op komt. De omgeving valt erg tegen, geen leuke havenstadjes met terrasjes. Veel industrie. Zwembad op de camping mooi maar te klein voor alle gasten. Strand is goed te lopen maar smal en erg druk. Winkel en snackbar op camping goed. Animatie in de avond van 22.00-24.00 uur heel goed verzorgd. Disco voor de pubers was voor onze meiden van 17 niet prettig, last van jongens. Doordat de plaatsen klein zijn, hutjemutje, zwembad overbevolkt, omgeving niet aantrekkelijk geen tweede keer.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9K.Berland07-07-2019

perfect .

Zeer fijne vakantie gehad,personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Albert Veerman26-09-2018

Heerlijk, volgend jaar weer.

Prachtig aangelegde camping, met ook in september nog veel levendigheid. Voor ons als gepensioneerden bijzonder voordelig. Er zouden wat meer plaatsen mogen zijn voor het scheiden van afval. Receptiepersoneel was zeer vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht bij problemen. Wij hadden op onze plek wateroverlast door lekkage, maar dat werd binnen een half uur opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Stephanie Goossens31-08-2018

Absoluut een aanrader

We hebben een zeer toffe vakantie genoten. Een grote maar mooie camping met een zéér goed animatie team. Absoluut een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Peter T15-08-2018

Kom wel weer eens terug

Zwembad zeer druk. Veel bedjes stuk, maar worden 's ochtends wel geclaimd dmv handdoekje leg. Staat dat het niet mag, maar wordt niet gecontroleerd. Reserveren niet mogelijk. Sanitair verouderd, maar over het algemeen redelijk schoon. Er hangen zeepautomaten voor handen wassen, maar zijn soms 4 dagen achtereen leeg. In tegenstelling wat ik eerder las in een review is de afstand naar het strand prima te lopen. Het restaurant is goed en betaalbaar. Restaurant bij het zwembad is alleen goed voor pizza en hamburgers, rest beter niet doen. Grote en bedrijvige camping. Verder mooi opgezette camping, maar het is tijd voor wat investeringen. Geen fratsen: voor een scheet wordt je de camping afgestuurd en/of jaar erna mag je niet terug komen. Dat geldt voor de hele familie!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Jan12-08-2018

Nooit meer.

Weinig in de omgeving te beleven. Camping is verouderd. In het zwembad is een bar aanwezig waarbij in het water gedronken en gerookt mag worden. Geen anti rook beleid in de diverse restaurants en bars.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018