Camping Park Playa Bara

Met oudere kinderen

Absoluut een aanrader

Stephanie Goossens
31-8-2018

We hebben een zeer toffe vakantie genoten. Een grote maar mooie camping met een zéér goed animatie team. Absoluut een aanrader!

Kom wel weer eens terug

Peter T
15-8-2018

Zwembad zeer druk. Veel bedjes stuk, maar worden 's ochtends wel geclaimd dmv handdoekje leg. Staat dat het niet mag, maar wordt niet gecontroleerd.

Reserveren niet mogelijk. Sanitair verouderd, maar over het algemeen redelijk schoon. Er hangen zeepautomaten voor handen wassen, maar zijn soms 4 dagen achtereen leeg.

In tegenstelling wat ik eerder las in een review is de afstand naar het strand prima

te lopen. Het restaurant is goed en betaalbaar. Restaurant bij het zwembad is alleen goed voor pizza en hamburgers, rest beter niet doen.

Grote en bedrijvige camping.

Verder mooi opgezette camping, maar het is tijd voor wat investeringen.

Geen fratsen: voor een scheet wordt je de camping afgestuurd en/of jaar erna mag je niet terug komen. Dat geldt voor de hele familie!

Nooit meer.

Jan
12-8-2018

Weinig in de omgeving te beleven. Camping is verouderd. In het zwembad is een bar aanwezig waarbij in het water gedronken en gerookt mag worden. Geen anti rook beleid in de diverse restaurants en bars.

Canvas Holidays

Playa Bara is best een mooie camping, maar heeft toch ook wel wat nadelen.

Je kan hier geen staanplaats boeken, als je aankomt kan je een plaats uitkiezen. Maar dat is in het hoogseizoen soms niet makkelijk, aangezien er dan niet veel plaatsen meer over zijn. Het voordeel is dat hier honden mee mogen, de uitlaatplaats is wel helemaal aan de ingang, dat is ver lopen. Honden mogen ook niet op het strand. Het strand grenst niet gelijk aan de camping maar is best nog een stuk lopen en is openbaar. Het Zwembad vonden wij tegenvallen : veel op en afstapjes en ook vrij klein voor de omvang van de camping. Het sanitair is schoon, maar verouderd, zou wel eens vernieuwd mogen worden. Bovendien ruiken de afvoerputjes van de douches soms naar riool. Vlakbij is een Lidl en een Aldi, dat is heel handig. De ondergrond v/d staanplaatsen bestaat uit een soort fijne steentjes, die loop je steeds mee naar binnen, en het stoft ook enorm, niet erg prettig.

Erwin
27-7-2018

Het is een zeer mooie camping waar van alles te dien is voor jong en oud. Ook dit jaar weer de complimenten voor het personeel en het amfi team. Het personeel praat over het algemeen goed engels. Ontvangst zeer gastvrij. Bij de receptie zijn ook mensen die nederlands praten. Als ik toch een negativw opmerking mag plaatsen dan vond ik het ongepast dat je extra moet betalen coor een tentje zelfs als je deze in je voortent plaatst. Slapen in de voortent kan wel maar zet je ivm privacy hu

er een klein tentje in dan kost dat 7.50 per dag extra.

Heel goed.

Fam Van Bogaert
9-7-2018

Het personeel was steeds heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een supermarktje met een goed aanbod. Heerlijk brood. Je kan ook heerlijk eten in het restaurant op de camping.

Nadeel: het is niet echt fijn dat de auto's tussen en voor de stacaravans geparkeerd staan. Links en rechts stonden auto's geparkeerd van mensen die zelfs niet in naastgelegen caravan logeerden. Dit gaf ons een vrij ingesloten gevoel.

goede camping

karel
5-7-2018

prachtig gelegen , wel altijd auto nodig .

Er zijn daar wel groepjes mensen die denken dat de camping van hen is, en er wordt daar met de regelmaat ruzie gemaakt .

Meer dan goed.

Andre Ygosse
25-6-2018

Ik heb louter goede ervaring met deze camping, dit jaar voor de 4e keer geweest, voorheen met de auto, maar dit keer vliegen in minder dan 2 uur vanaf Amsterdam-Barcelona. Auto gehuurd. Ik lees tamelijk veel negatieve ervaringen over deze camping, het zou erg streng zijn, en moet de regels strikt naleven. Daar hebben niets van gemerkt. Zaten in mobilhome van touroperator, welke vorig jaar vernieuwd zijn, echt mooi en schoon, badkamer mag Iets ruimer. Verder is alles heel schoon, personeel zeer vriendelijk, restaurant is echt top. Direct weer geboekt voor 2019.

Waar vindt je dat nog, dat je de vogels hoort fluiten, verder kon ik de serene rust zeer waarderen. Ik heb enkele foto,s bijgevoegd waar de mobilhome van touroperator wordt getoond.

Fantastische week gehad

Campo Jos
2-6-2018

Was prachtig week,was mijn eerste ervaring op een camping en ze gaan mij zeker terug zien. Proper en je zag heel de dag mensen alles poetsen. Bij terug keer richting België even op camping aan Barcelona gestopt, ik kon alleen maar terug denken aan ''park playa barra'' dat voor mij negenenhalf ster verdiend op tien. Ik raad iedereen aan om naar daar te gaan, in feite niet anders is er geen plaats meer voor mij ;-)

Caravan touroperator nooit weer

DJ
30-5-2018

Huisje gehuurd van touroperator! Zeer vies en zeker geen aanrader. Jonge vakantie werkers maken het (schoon). Camping is verder wel top!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Playa Bara in Roda de Bara , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Playa Bara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.