Camping Arc de Barà

6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Arc de Barà voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Arc de Barà in het Nederlands

Supergelegen kleine camping met eenvoudige huisjes

Petra
2-8-2016

Kleine overzichtelijke camping, direct aan het strand en boulevard, veel Spanjaarden, veel vaste plaatsen met weekendgasten, weinig tot geen Nederlanders. Voor ons een verademing t.o.v. de naastgelegen resorts Playa de Bara en Stel, die heel massaal zijn met veel Nederlanders, Duitsers en Engelsen. De huisjes zijn heel sober ingericht, maar zijn erg ruim. Inventaris zou best wat moderner mogen, maar wat ons betreft was de prijs/kwaliteit wel OK. Wij hadden een Nero, die is prima voor 6 personen. Vriendelijk personeel, klein winkeltje met vers brood etc. zwembad is niet spectaculair maar heeft wel een lekkere ligweide (als je genoeg hebt van het zand op het strand). Geen snackbar o.i.d. maar bijna alles in het restaurant kunt je afhalen. Boulevard is gezellig en je loopt zo naar het gezellige Roc de Gaieta.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.....

Piet
13-4-2013

Slechte camping weinig Nederlanders.Jammer dat het niet wat groter is

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arc de Barà in Roda de Bara , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arc de Barà zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.