We hebben een aantal aanbieders voor Roda de Bara voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Roda de Bara voor je op een rij gezet:

Reviews over Roda de Bara

Heerlijk, volgend jaar weer.

Albert Veerman,
    26-9-2018

Prachtig aangelegde camping, met ook in september nog veel levendigheid.

Voor ons als gepensioneerden bijzonder voordelig.

Er zouden wat meer plaatsen mogen zijn voor het scheiden van afval.

Receptiepersoneel was zeer vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht bij problemen. Wij hadden op onze plek wateroverlast door lekkage, maar dat werd binnen een half uur opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Absoluut een aanrader

Stephanie Goossens,
    31-8-2018

We hebben een zeer toffe vakantie genoten. Een grote maar mooie camping met een zéér goed animatie team. Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

schone camping, vieze zee

fam. C,
    19-8-2018

Wij zijn hier de 1e 3 weken van Juli met eigen caravan geweest.

Toen waren er nog maar enkele Nederlanders....

De Nederlanders die er komen zijn vooral mensen die de caravan in spanje gestald hebben en al jaren op de camping staan.

De 2 e week kwamen er meer Nederlanders .

het zwembad is leuk, de animatie ook.

De zee is vies, de maandverbanden en poep kwamen regelmatig voorbij gezwommen. Ook veel groene bladeren van planten kwamen voorbij...

Wij snappen hier nog steeds niks van..misschien was dit toevallig alleen dit jaar??direct achter strand ligt spoorlijn.

Wij vonden dit niet echt bij de vakantiesfeer horen.

Bij onze plek konden we ook goed de trein en snelweg horen.

Maar ook dit went wel na 2 weken.

Sanitair superschoon!!!

Al met al, een leuke camping alleen geen gevoel van rust door trein en drukke weg, en jammer van de zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

deze camping moet je bezocht hebben

hans remkes,
    18-8-2018

Deze camping is goed geschikt voor het voor en naseizoen, speciale acties zoals de 60 plus kaart met korting, in mei en juni excursies die verzorgd worden door een animatie team naar diverse wijn fabrieken enz.. dichtbij het strand, goede plekken van 80 tot 100 m2., eventueel met een watervoorziening op de plek, daarnaast zijn er op de camping genoeg ( overdekte) parkeerplaatsen. Op de camping zijn ook bungalows en huisjes te huur met en zonder airco, er zijn tennisbanen en voetbal velden ook de kinderen komen niks te kort worden in het hoog seizoen elke dag bezig gehouden door het animatie team, ja ik kan wel verder gaan maar je moet het zelf ervaren.!!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Kom wel weer eens terug

Peter T,
    15-8-2018

Zwembad zeer druk. Veel bedjes stuk, maar worden 's ochtends wel geclaimd dmv handdoekje leg. Staat dat het niet mag, maar wordt niet gecontroleerd.

Reserveren niet mogelijk. Sanitair verouderd, maar over het algemeen redelijk schoon. Er hangen zeepautomaten voor handen wassen, maar zijn soms 4 dagen achtereen leeg.

In tegenstelling wat ik eerder las in een review is de afstand naar het strand prima

te lopen. Het restaurant is goed en betaalbaar. Restaurant bij het zwembad is alleen goed voor pizza en hamburgers, rest beter niet doen.

Grote en bedrijvige camping.

Verder mooi opgezette camping, maar het is tijd voor wat investeringen.

Geen fratsen: voor een scheet wordt je de camping afgestuurd en/of jaar erna mag je niet terug komen. Dat geldt voor de hele familie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Roda de Bara scoort een 8,8 uit 10, op basis van 60 reviews