We hebben een aantal aanbieders voor Roda de Bara voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Roda de Bara voor je op een rij gezet:

Reviews over Roda de Bara

Leuk plaatsje met alle voorzieningen.

Denise
    14-9-2014

Leuk plaatsje met alle voorzieningen die je nodig hebt. Denk aan supermarkten als Aldi en Lidl. Mooi strand met leuke boulevard, wel jammer dat hier geen honden toegestaan zijn. Hier controleren ze heel streng op. Steden als Salou en Cambrils zijn ongeveer 30 min rijden.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Roda de Bara

Harald
    4-8-2014

Over Roda de Bara kan ik niet veel meer kwijt dan dat het een klein plaatsje is waar niet heel veel te beleven valt. Echter Taragona (22 km) en Barcelona (76 km) liggen op rijafstand. De zee is mooi schoon en helder. Bij een beetje wind al snel mooie golven en oplettende strandwachten die er voor zorgen dat je niet te ver de zee in gaat.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Roda de bara (strand)

Wendy
    10-8-2013

's avonds is er telkens een klein marktje. Veel is er niet te zien, maar wel gezellig. Echt bezoeken kan je niet doen in Roda de Bara. Daarvoor moet je naar Salou, Tarragona... een heel rustig badstadje

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige omgeving

M.Grootjans
    12-7-2013

Leuke dorpjes in de omgeving. In Roda de Bara zijn leuke barretjes en een bijzonder leuke supermarkt. Je moet er wel even naar zoeken maar het is de moeite waard. Een winkel met zeer veer specialiteiten uit de omgeving. Je kunt er via een barretje naar binnen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig dorpje

ronny
    12-9-2012

we hebben er alleen wat gedronken, want er is niet veel te beleven. Er is in het 'centrum' wel een hele mooie kleine supermarkt.

Wel leuk om het echte spaanse leven te zien. Vriendelijke mensen en geen toerist te bekennen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012
Roda de Bara scoort een 8,7 uit 10, op basis van 60 reviews