Hotel Ibis Barcelona Ripollet

HotelWeer vandaag26°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Barcelona Ripollet voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Barcelona Ripollet in het Nederlands

Goed hotel

Kristel, 19-8-2015

Wij hebben hier twee nachten verbleven. Dit ging tezamen met een georganiseerde busreis. Binnen een half uurtje waren we met de bus in het centrum van Barcelona.

Prima hotel, ligt naast een grote weg, maar heb hier weinig tot niets gewerkt. Wij zaten op een hogere verdieping dus keken boven de geluidswal uit, mooi uitzicht.

Kamer verder netjes, goede bedden. Badkamer bevatte een bad met douchekop en wastafel.

Ontbijt 's ochtends ook weer goed verzorgd, personeel vriendelijk.

Niets te klagen gehad!

goede prijs kwaliteit verhouding

Sandy, 3-9-2014

Omdat in Barcelona geen betaalbaar hotel meer te vinden was zijn wij uitgeweken naar Ripollet. Een goed alternatief. Net hotel, vriendelijk personeel, staan telkesn voor je klaar. Op loopafstand ( 7 minuten) van de trein die je voor 2.40 binnen 20 minuten naar het centrum van Barcelona brengt (neem de r4). Ontbijt hebben wij niet gedaan want in Ripollet is ook een centrum waar je bij broodjeszaken heel goed en goedkoop kon ontbijten. (6 euro voor twee personen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Barcelona Ripollet in Ripollet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Barcelona Ripollet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Barcelona Ripollet scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.