Reviews over Regencos

Genieten!

Tummers,
    15-8-2011

Wij hebben met twee gezinnen een fantastische 3 weken doorgebracht in dit heerlijke huis! Erg sfeervol ingericht, voorzien van alle gemakken, fijn zwembad, prachtige ligging, niet een 'vakantiehuis' maar een echt 'huis'! Lekker ruim, fijne beden, fijne badkamers. Bijkomend pluspunt vonden wij het terrein, met aan de achterkant de moestuin van de buurman, waarvan we elke dag weer de meest heerlijke 'reuze' tomaten en andere groenten kregen. Kortom: we komen graag terug!

paradijs!

Ouder echtpaar uit Den Haag,
    18-5-2011

Wat 'n fantastische tijd hebben we in "MAS PAU" gehad!

Heerlijk weer, genoten van de diverse terrassen in de tuin, omgeving verkend, zalig gegeten bij "mas comingau" in Begur.

Huis voldeed aan al onze wensen:

zeer huiselijk, prima bedden, keuken goed voorzien, comfortabele inrichting!

We gaan zeker nog een keer terug!

"Schitterende plek"

Tobias Albronda,
    17-4-2010

Al 10 jaar komen wij, mijn vrouw en ik, met vacantie op Mas Pau. We zijn totaal verknocht aan deze villa, die door de eigenaar met veel liefde verbouwd is van een ruïne tot een zeer comfortabel landhuis met goed onderhouden tuin, mooie ruime terrassen en een prachtig zwembad. De inrichting is volledig aangepast aan de stijl van het huis, zonder verlies van comfort. Het uitzicht is fenomenaal.

Tobias Albronda.

Regencos scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews