Sorteren

vakanties Puigcerdà

Reviews over Puigcerdà

Fantastische camping, super sanitaire voorziening!

Romy van Alebeek
    21-7-2014

Algemene indruk van de camping:

Zeer nette en schone camping. Ligt in een mooie omgeving met uitzicht op de pyreneeën. Fijne camping om tot rust te komen!

Ligging:

Net buiten het mooie stadje Puigcerda. Goede uitvalbasis voor sportactiviteiten (wandelen etc.).

Personeel:

Erg klantvriendelijk en behulpzaam.

voor ons een klasse-camping

C. van der Krift
    17-12-2009

Alhoewel de kampeerplaats, die we uit hebben kunnen zoeken matig van oppervlak was, hadden we een prima uitzicht. De plaatsen zijn trapsgewijs geplaatst, zodat je over de gelegenheid beneden je kon kijken, waardoor het hebben van een uitzicht was gegarandeerd. Prima accomodatie om wat te eten en 's-avonds te drinken. Heel fijn is het internet-netwerk, dat kosteloos toegankelijk is. Het zwembad was ook in september nog open en aangenaam warm. Veel speelgelegenheid voor kinderen in aan afgebakend gedeelte, zodat ze duidelijk af zijn gescheiden van het verkeer.

Puigcerdà scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews