Vakantiehuis Can Bosga

7 reviews over Vakantiehuis Can Bosga in het Nederlands

Heerlijk relaxen

Marjolein
24-10-2018

Heerlijk huis om in te verblijven, met bijvoorbeeld 2 kinderen van 10 en 13 jaar oud. Van alle gemakken voorzien, zelfs een ligbad waar onze meiden gretig gebruik van hebben gemaakt. Grote en kleine supermarkten zeer dichtbij. Op loopafstand van strand en treinstation. Perfecte uitvalsbasis voor bezoekjes aan Barcelona of Costa Brava. De vernieuwde haven biedt voor elk wat wils. Wil je je begeven tussen de locals maar toch af en toe de toerist uithangen? Kom dan zeker naar Can Bosga!

Pareltje dichtbij Barcelona

Anthony
22-10-2018

Tophuis waarbij de verhuurder oog had voor details. Bij aankomst was er al een babystoel en kinderbedje klaar gezet. Ook kregen we van tevoren een duidelijke handleiding over het huis en de omgeving toegestuurd. Erg fijn.

Het verblijf was heerlijk. Groot, ruim huis met twee badkamers en prettige tuin waarin onze kleine heerlijk kon spelen. Premia heeft alles wat je nodig hebt op loopafstand en op een steenworp afstand van Barcelona.

Kortom, 100% een aanrader en we gaan vaker komen.

Tot de volgende keer !

Harmen Bosga
30-8-2018

Woning is centraal gelegen in het mooie Premia de Mar. Ruime slaapkamers en nette badkamer ! Strand vlakbij. Met de metro is Barcelona onder handbereik. Met de dochters heerlijke vakantie gehad: strand, eten, drinken, shoppen, flaneren; kortom zoals vakantie hoort te zijn !!! Waarbij Can Bosga als perfecte uitvalbasis.

Heerlijk huis!

Sandra
23-10-2017

Heerlijk huis dat van alle gemakken voorzien is. Ik was er met gezin (3 kinderen van 5,7,9 jaar). Ook zij hadden het erg fijn in het huis met in de tuin de trampoline! De omgeving is prachtig, voor iedereen wat te doen/zien. De stad/dorp is gezellig en levendig en alles is in de buurt.

Geweldig

Familie Van de Pas - de Wit
1-9-2017

Premia de Mar is echt een fantastische stad. Can Bosga heeft daarin een geweldige locatie, namelijk op loopafstand naar het strand, dichtbij het centrum en veel winkels.

Premia ligt daarbij aan de Costa Brava, waardoor steden als Malgrat de Mar en uiteraard Barcelona prima te bereiken zijn.

Can Bosga is in perfecte staat en biedt alles wat mij (gezin incl 2 kinderen van 9 en 12) nodig hebben.

prachtig vakantiehuis nabij Barcelona

R.J.Fennema
30-7-2017

We komen net terug van ons verblijf in Can Bosga. Een mooi ruim vakantie huis met 4 slaapkamers op loopafstand van de middellandse Zee. Het huis is van alle gemakken voorzien (meerdere badkamers, wc's, luxe keuken, flat screen tv, wasmachine enz.) Het huis voldoet perfect als uitvalsbasis voor bezoek(en) aan Barcelona en directe omgeving. Zelfs bed en bad linnen waren inbegrepen. Binnen 10 minuten lopen sta je op het strand. Verder is de supermarkt op 150m afstand (condis) ideaal voor de dagelijkse boodschappen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch familiehuis op superlocatie

Daantje
3-5-2017

Prachtig, modern en ruim huis met fijne tuin en trampoline voor de kinderen. Alle voorzieningen zitten om de hoek, bakker, supermarkt, strand. De kamers zagen er perfect uit en de bedden waren heel comfortabel. Barcelona is goed te bereiken per trein (station in de buurt), wij hadden een auto en je zit binnen 20 minuten in Barcelona. Wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Can Bosga in Premià de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Can Bosga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.