Hostel Espasa

1 review over Hostel Espasa in het Nederlands

Zalig eten in net hotel

Marc
5-7-2011

In het plaatsje prades, met uitzicht op de kerk ligt dit heerlijke hotel. Mooie ruime kamers, zeer netjes, voorzien van luiken dus snachts ook goed donker en geluidsarm. Zeer nette badkamers met grote douche. Meeste kamers aan de voorzijde van het hotel hebben een heerlijk groot balkon waar tot s avonds laat van de zon kan worden genoten. Als die onder is dan gaat de verwennerij door in het restaurant. Werkelijk heerlijke driegangenmenus hier gegeten met heerlijke catalaanse gerechten en keuze uit 10 verschillende toetjes! Ook heel gezellige woonkamer met open haard die s avonds vaak aan gaat. Gratis Wifi in het hotel. Erg riant ontbijt. Jammer dat wij hier maar 2 nachten bleven, echt tot rust komen hier en goede uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Espasa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Espasa in Prades , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Espasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.