Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

vakanties Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Fijn, wel toeristisch

Pieter Vandoninck
    21-7-2019

We verbleven op camping Valldaro. Een erg propere plek met goede animatie voor -12 jarigen. Het stadje zelf is modern te noemen met erg veel leuke eettentjes en winkelstraatjes. Heel gezellig! Het is wel zoeken naar een strand dat geschikt is voor kindjes. Het zijn vooral strandjes met scherpe steentjes tussen het zand, en éénmaal in het water, gaat het plots erg steil naar beneden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Sporten, relaxen of shoppen? Alles kan hier!

Bornauw Johnny
    11-7-2019

Prachtige baaien met of zonder ligbedden. Voor de wandelaars zijn de routes langs de rotsen een leuke uitdaging met een knap uitzicht als beloning. Voor de fietsliefhebbers als voor watersportfanaten is er genoeg te doen in deze streek. Lekkere restaurants, mooie hotels/ appartementen/ villa’s en fijne winkels. Twee maal per week is er een grote markt. Barcelona ligt op 90 minuten rijden, maar ook Girona of Palamos zijn de moeite waard om te bezoeken en dichterbij.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Voor ons nooit meer

Sharon van Ekeris
    11-7-2019

Platja de Aro is best een drukke plaats. Door het midden van het centrum loopt een drukke autoweg. Wij waren er niet heel kapot van met kleine kinderen. De zee is vrij snel heel diep. Pluspunten? Het aquapark wat er vlakbij ligt, en de 'always open 'kermis in het plaatsje . Waarschijnlijk wel erg leuk met jonge pubers!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig!

Angelique
    26-6-2019

Samen met vrienden in dit heerlijke dorpje geweest. Wat een gezellige sfeer, leuke restaurantjes, gezellige barretjes en heerlijke winkeltjes. Ook de omgeving biedt veel mogelijkheden. Elke dag met de auto naar een ander strandje, kortom een fantastische vakantie! Aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastisch, alles is er wat je nodig hebt.

Fam Spithoven
    17-4-2019

Geniet van de mogelijkheden. Aan het strand prachtige rotsen om te bezoeken. Boulevard heerlijk om te wandelen iets te drinken of te eten. Ideaal een wasserette in de buurt. Winkels genoeg . Voor ons de tweede keer. in Playa d’Aro.

Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,6 uit 10, op basis van 493 reviews