Appartement Xicas

Appartement Xicas
6,5

4 reviews over Appartement Xicas in het Nederlands

2005

Prachtige ligging maar wel erg prijzig

Wim
8-11-2005

Prachtige ligging maar wel erg prijzig .

Gereisd anders in november 2005

mooi gelegen, maar voor het gebodene wel een beetje erg

haafkens
8-11-2005

mooi gelegen, maar voor het gebodene wel een beetje erg duur.

Gereisd anders in november 2005

wij zijn hier 2 keer naar toe geweest eenvoudig apartement maar alles is er wat je nodig hebt de locatie is perfekt, uitzicht op zee, en winkels en strand binnen handbereik, zat altijd wel iemand bij de receptie. zal hier vaker naar toe gaan

Gereisd anders in juni 2005

het is een heerlijk appartement

engelse
6-3-2005

het is een heerlijk appartement. direct aan zee en vlak bij de winkels. wij gaan er al jaren naar toe. het is eenvoudig maar je hebt niet meer nodig, wenemen zelf een fan mee want als het warm is is dat wel lekker. verder gewoon priam

Gereisd anders in maart 2005

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Xicas in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Xicas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.