Appartement Vina del Mar

2008

dit nooit meer

John en Hedy
21-7-2008

ligging aan een zeer drukke doorgaande weg. klein app. niet goed onderhouden en schoon gemaak. Erg kleine douchecabine met een matige waterstraal,je kunt niet fatsoenlijk je voeten wassen dan moet je de deurtjes open zetten. Gas was op en meteen de concierge gebeld en zijn voicemail ingesproken. de volgende ochtend nog 1x gebeld en toen kwam hij er pas aan en konden wij weer afwassen en douchen. soms stonk het buiten op het terras zo naar een rioollucht dat je niet eens buiten kon zitten. het app heeft een pluspunt, de bedden waren goed. dit app. raad ik mijn vrienden en fam. NIET aan.

Gereisd familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Prima locatie! Netjes en schoon! We kamen vroeg aan maar mochten van de eigenaar ons apartement meteen betrekken! Rustig, dichtbij het strand en ook dichtbij centrum en uitgaansgelegenheden. Balkon met veel privacy! Enige minpuntje was dat er mieren waren!

Gereisd met partner in juli 2003

Appartement info

• Afstand tot strand100 m

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vina del Mar in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vina del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.