Camping Valldaro

Camping Valldaro
7,6

29 tips over Camping Valldaro

saartje71, 21-8-2016

Neem mierengif mee, na een regenbui werden we overspoeld door mieren. Ga eten bij Kippetje Pals.

Bezoek Barcelona, Gerona, Cap de Creus, Aiguamolls de l'empordà, leuke plaatsjes in de buurt en maak eens een autorit naar noord en zuid langs de verschillende baaitjes.

erik, 7-8-2016
baai bij La Fosca achter Palamos is TOP!! Zwemmen bij strand S'Agaro is geweldig!
Noor, 10-7-2016

Boottocht Tossa de Mar

Eten bij Friends is erg lekker en gezellig, of paella bij El rincón sevillano (niet op de entourage letten). Ijs bij Dino.

Girona en Barcelona, hoewel 1 dag echt te kort is voor Barcelona

We hebben een aantal aanbieders voor Valldaro voor je op een rij gezet:

M, 4-8-2015

Wij waren hier met kinderen van 16 en 11 jaar, echter voor de 16-jarige zou ik deze camping niet aanraden.

Al met al hebben we een leuke vakantie gehad, de kinderen hebben zich prima vermaakt.

En wij ook.

Camping is voor herhaling vatbaar.

Babette, 23-9-2014
Wij zijn daarna nog vier dagen naar Barcelona geweest. Echt super met kinderen!
Yvonne Weijnen, 28-8-2014
Supermarkt net buiten de camping is stukken goedkoper en lekkerder. Mooi wandelpad langs de kust vanaf S'Agaro. Mooi snorkelen.

Laura vd Berg, 20-8-2014
Mensen niet verleiden met mooie foto's terwijl het in de werkelijkheid heel anders is.
anouk, 20-8-2014
Het zwembad is echt ijs en ijs koud! Naast de minigolf baan zit een bar, waar je heel lekker kunt eten! Ook op z'n hollands, friet met een frikandel, maar ook sate, of een kapsalon.
Stefan, 16-8-2014
In het nieuwe gedeelte is een kleine superette maar voor bijna alle Vl. kranten (Nieuwsblad, HLN, BVL, GVA; van de dag zelf) moet je in de grote winkel vooraan zijn. Winkels op de camping zijn vrij duur. Op 5 ' stappen van de 2e uitgang is er een supermarkt en op 5' rijden een winkelcentrum met Aldi, Lidl, Carrefour. Stadje zelf vind ik niet zo leuk. Typisch toeristisch uitgebuite kuststad met dijk en evenwijdige drukke winkelboulevard. Tossa del mar toffer als je de rit van 30' wil doen
Michel, 10-8-2014
Rechts naast de haven liggen leuke baaien en ook in de buurt van Begur zijn vele leuke baaien te vinden om bijv. te snorkelen. Op vrijdag is er op de parkeerplaats bij de Carrefour de grote markt. Je hoeft voor de zwembaden (2 stuks) geen speel spullen mee te nemen, die mogen niet. Toezicht is goed, maar wel streng.

We hebben een aantal aanbieders voor Valldaro voor je op een rij gezet: