Camping Vall d'Or

7.6Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Op vakantie geweest naar Vall d'Or?

7.6Goed

• 6.7Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

Meer camping info

19 reviews over Camping Vall d'Or

• 2018
    8Marleen marit06-08-2018

Veel beter meegevallen als gelezen op zoover!!

Met schrik vertrokken naar camping val d’or maar veel beter meegevallen als de beschrijving dat we gelezen hadden !! Vriendelijk onthaal en als je de plaats niet leuk vind mag je iets anders zoeken! Resto is basic maar valt mee. De ligging ivan de camping is heel goed aan zee en kort bij winkels en aan de zee!!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8mvdb8006-07-2013

Prima camping voor het voorseizoen!

De ligging van de camping is super! Je loopt zo het strand op. Toen we aankwamen was het druk bij de receptie maar na even wachten werden we vriendelijk te woord gestaan (in het NL zelfs!). We mochten zelf een plekje uitzoeken, en of deze nou direct aan zee was of niet de prijs was hetzelfde!. Prachtige plek gevonden (plaatsen zijn door stenen gemarkeerd en ruim van opzet). Sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt en ziet er prima uit. Warme en goede douches (geen extra kosten). In weekend zijn er feest avonden en die hoor je, maar deze zijn om 12 uur 's nachts afgelopen en met oordopjes slaap je prima. Ook kwamen elk weekend de Spaanse gasten naar de camping en die hoor je, maar nogmaals niet storend.

Ik denk wel dat je deze camping vanaf half juli moet mijden als je niet van drukte houdt want dan zal het echt een stuk rumoeriger zijn met Spaanse en Italiaanse gasten en ook met jongelui van diverse jeugkampen (die waren en nu ook al maar waren er nog niet zoveel).

Gereisd met partner in juni 2013

• 1veerman04-07-2011

Dit nooit meer

Wat een vieze ( vooral sanitair) en ongeorganiseerde bende. Veel te weinig sanitair voor zoveel campinggasten, wachtrij 30 min is normaal... Personeel is onbeschoft en 's nachts veel overlast van het jeugdcamp welke is afgehuurd door 2 organisaties. Camping onderneemt hier niets tegen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 2tuur17-09-2010

voor ons nooit meer

Het enige wat deze camping te bieden heeft is de uistekende ligging. Bij aankomst wordt je al afgeblaft waarschijnlijk door de baas die niet veel werk nodig heeft bij vertrek zelfs geen bedanking. Terrein is volledig uitgeleefd totaal geen regels op camping ieder staat waar hij het best vind.Jeugd breekt sanitair gewoon af.camping heeft totaal niets te bieden.Voor ons zeker nooit meer als de camping binnen 5 jaar nog bestaat als men zo verder doet.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10amber16-05-2010

echt goed!!

het was leuk een famillie uitstap ik heb het een paar jaar geleden gedaan we hadden de karavan meegenomen en het was leuk dit jaar gaan we weer het was vooral leuk omdat er ook veel kinderen zijn enzo dat was het ik raad het zeker aan !!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

• 7A. Vogel29-06-2009

dichtbij het strand

Camping Vall d'Or heeft niet veel te bieden. Dat hoeft ook niet, want het is wel 1 van de beste locaties in heel Platja D'aro, dichterbij het strand kan niet. Het campingwinkeltje is handig, en de grote supermarkten, zitten op een afstand van nog geen kilometer lopen, ook ideaal dus. Uitgaan & uiteten kan je ook goed doen, enorme winkelstraat. Dus dat heb je ook niet nodig op de camping. Het sanitair is redelijk en wordt wel schoongemaakt. Wel vaak bezet, door de jeugdkampen (Jugendreisen)Geluidsoverlast is er wel veel, vooral als je aan de doorgaande weg zit, dan komen er 24 uur per dag jongeren langs, wat veel lawaai maakt! Dus niet aan de route gaan staan, van de kampplaats, naar de uitgang.

Verder is de prijs relatief hoog, voor wat de camping te bieden heeft. Maar de ligging maakt alles goed!

Je moet er immers zelf iets van maken!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 10laura20-04-2009

een top vakantie

het is een hele leuke camping en er zijn heel veel dingen te doen met de drukte valt het heel erg mee en er is voor de kleinere kinderen ook veel te doen je zit aan het strand dus wat wil je nog meer je stapt je caravan uit en je staat op het strand beter kan niet toch en je kan er ook nog is heel erg leuk uitgaan een top plek :D

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 4Richard Laan24-01-2009

leuke camping geen gezag

In augustus 2008 bezocht samen met mijn vriendin en ouders.Wij stonden bij de 6 persoons stacaravans op het veld met een tent,mijn ouders hadden een stacaravan gehuurd,er stond ook een groep belgen die gewoon tussen de stacaravans hun behoefte deden,met gevolg dat het stikte van het ongedierte en de wc was nog geen 100 meter lopen.Donderdag vrijdag en zaterdag was het hek helemaal van de dam,dan kwam de spaanse jeugd de boel verzieken zeg maar gerust 3 dagen geen nachtrust ik kan zo nog wel even door gaan.... wij hebben er het beste van gemaakt maar nooit meer vall d'or

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Isie25-07-2008

Drukke camping met een goede ligging.

De camping is vlakbij het strand en op 10 minuutjes wandelen van het centrum van Platja d'Aro. Het kan er inderdaad luidruchtig zijn vooral s'avonds en s'nachts wanneer de feestneuzen in groep vertrekken of weer thuiskomen. Dat hangt natuurlijk een beetje af van je plaats op de camping. Er gaan ook verschillende jeugdkampen door waardoor het dikwijls heel druk is aan de douches. Tientallen tieners houden dan lange tijd het sanitair bezet om zich gezellig samen op te maken en daarna bovendien alles vuil achter te laten. De poetsvrouwen zijn wel dikwijls aanwezig en doen hun uiterste best om alles zo proper mogelijk te houden. Tip: kies een ander tijdstip om te gaan douchen en steek s'nachts dopjes in de oren en dan is het een leuke camping :-)

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Jacques24-07-2008

rsutig en goed gelegen

toffe camping , losse sfeer , prima gelegen , nieuwe directie en nu toch betere opvolging van sanitair en bewaking , op de goede weg ...

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair