Vakantie Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro
header

Vakantie Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Prachtig Playa d’Aro

Brede zandstranden, een bergachtig binnenland, gezellige kustplaatsjes en natuurlijk bruisend Barcelona: de Spaanse regio Catalonië biedt alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie. Logeer in het prachtige Playa D’Aro en geniet van een fijne zonnige reis. Veel plezier!

Bekijk accommodaties

Prachtig Playa d’Aro

3x de leukste campings

decoration
Alles in één: Camping Internacional de Calonge

Alles in één: Camping Internacional de Calonge

Camping Internacional de Calonge is een prachtige camping bij Playa D’Aro met twee zwembaden, een terras en een grote supermarkt. Op een steenworp afstand is het strand te vinden, waar genoeg ligbedjes staan. In de avond kun je lekker op stap in de nabijgelegen stad.

Sportief: Camping Valldaro

Sportief: Camping Valldaro

Ook bij Camping Valldaro kun je heerlijk zwemmen in één van de zwembaden. Voor de sportievelingen is er genoeg te beleven op deze camping: doe bijvoorbeeld mee aan Zumba. Girona ligt een half uur verderop, het strand en centrum van Playa D’Aro zijn een paar minuten lopen. Tip: verken de omgeving per fiets.

Gezellig: Camping Treumal

Gezellig: Camping Treumal

Direct aan het strand ligt de prachtige Camping Treumal. Overal vind je mooie planten en gezellige terrassen. De camping heeft naast een zwembad ook een stuk privéstrand, waar je in alle rust kunt zwemmen en van de zon kunt genieten. Pluspunt: het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.