Camping Treumal

6.9Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

6.9Voldoende

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Treumal is een terrassencamping in Spanje met uitzicht op zee. Houd er rekening mee dat er hierdoor wel veel hoogteverschil is. Het zwembad is klein maar er hoort ook een privéstrand bij de camping. Naast de mooie stranden langs de kust kun je ook goed wandelen en fietsen in de omgeving of breng een bezoek aan Girona.

160 reviews over Camping Treumal

• 4Else29-01-2020

Niet ons ding

Vol, druk, hutje mutje. Echt een camping aan de Costa. De camping is mooi opgezet, met bloemen en groen. Maar echt alle plekken zijn op elkaar gebouwd en klein. Het strandje welke je via de trap naar beneden kan bereiken is hetzelfde als de camping: vol en druk: handdoek aan handdoek liggen als er überhaupt nog plek is. Het zwembad is klein, vergelijkbaar met het zwembad dat je in je tuin zet in de zomer. Voor kinderen is er weinig te doen. Het restaurant is een soort van snackbar. Sommige mensen houden hiervan, wij niet.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    7Wicher pees15-08-2019

Voor mensen met wat oudere Kids prima of zonder,

Waar beginnen we, in de avonden is het rond om de camping gezellig(calla gogo en international) maar treumal is bingo en opera😂😢😳 voor de jongelui totaal niks, verder een goed verzorgde camping met een super strand en rust. We zijn hier nu 15 augustus en het lijkt op een 60+camping, er is niks voor kids van 12 tot 16

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9G. Teeuwen15-08-2019

Mooie terrassencamping aan de Costa Brava

Mooie terrassencamping! We hebben 2 weken een Loggia-stacaravan gehuurd. Zijn nieuwe stacaravans, met airco. Zijn plekken 201, 202 en 203 (voorheen 175-177). Mooie plekken, met voldoende privacy en mooi uitzicht. En goed in het midden van de camping, dus alles is prima te belopen/klimmen! Camping wordt goed onderhouden met prachtige tuin. Strandjes zijn top. Wij hebben bedjes gehuurd op het grote strand Cala Cristus. Je betaalt €16 voor 2 bedjes en een parasol. Een goede snorkel meenemen is een aanrader. Camping Treumal is een rustigere camping in vergelijking met de buren campings Internacional en cala gogo. Die campings produceren 's avonds wel wat geluid, maar het is om kwart voor 12 altijd stil. Op Treumal is ook de nodige animatie, incl. Minidisco. Bar/afhaal is echt prima. Eten/drinken op het terras is top, mooier uitzicht is er niet! Richting en in Sant Antoni en Palamos zijn leuke restaurantjes te vinden! Aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Menno13-08-2019

Fijne camping

Wij zijn hier geweest met 2 volwassenen en 3 tieners van 15, 17 en 17 jaar. De camping is zeer mooi gelegen, het sanitair is schoon en ziet er prima uit. Plekken zijn niet heel groot en manouvreren is soms lastig. Onze auto hoorde op de kampeerplek te staan maar dat paste gewoon niet. In overleg met het vriendelijke personeel de auto geparkeerd op een nabije lege parkeerplek. Snacks en drankjes kun je bestellen en afhalen aan de bar en op het terras nuttigen. Het aangrenzende restaurant met airco wordt weinig bezocht, waarschijnlijk doordat buiten niet wordt geserveerd, maar het eten is goed (veel beter dan de snack, ze hebben een eign keuken!) en betaalbaar. Redelijk uitgebreide winkel, niet te duur (1 euro voor een baguette of een pan cereal). De camping grenst direct aan het strand, het is in het baaitje heerlijk toeven. In het natuurgebied Gavarres boven Calonge kun je mooi mountainbiken en wandelen. Aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Miriam11-08-2019

Paradijsje aan de Costa

Paradijs aan de Costa, deze camping vonden wij met 3 tieners (12-14-17) een verademing ten opzichte van alle anderen in de omgeving. Mooi aangelegde camping met veel groen, bloemen (!!!) en schaduw. De toiletgebouwen zijn inmiddels vernieuwd, echt schoon, en met toiletpapier en brillen. De snackbar vonden wij matig, maar de drankjes qua prijs heel schappelijk, eten kan je wat ons betreft beter buiten de camping doen. De camping had weinig vertier/animatie voor de jeugd, (wel sportveld ) maar dat is door de aanwezige tieners door henzelf op het strand en of op loopafstand in Platja D’aro goed te vinden. Zowel voor ons ouders als de tieners een prima combinatie. Het strand ligt aan de camping. Door de terrassen heb je niet het gevoel op elkaar te staan en mooie best grote plekken met veel al uitzicht op zee. Voelt als een kleine camping. Het zwembad werd door onze tieners niet gemist. Lagen met een hele groep lekker op het strand.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Paul10-08-2019

Uitstekend!

Uitstekende camping aan de Spaanse kust, faciliteiten zoals horeca en bakker prima op orde. Animatie voor de kinderen zoals vooraf gelezen inderdaad beperkt, maar ruimschoots gecompenseerd door het prachtige strand en heerlijke zee.

Wij verbleven in een stacaravan die exact overeen kwam met de beschrijving, de auto bij de caravan parkeren resulteert in een klein resterend terras deel. Het zwembad stelt weinig voor, maar 10 meter verder zit je dan ook op een breed zandstrand met uitzicht over zee. De omgeving is uitermate geschikt voor wielrenners, automobilisten geven meer dan voldoende ruimte om veilig te kunnen fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Anthony Ketelaars09-08-2019

Heerlijk strand vakantie

Prima camping!!! heerlijke douches altijd warmwater en veel water, wc inderdaad zonder brillen maar verder schoon. Plekken zijn klein maar voor tent kampeerder geweldig, voor een wat grotere caravan is het echt passen en meten. En de wegen op de camping erg smal en spannend manuvreren met een combinatie of grote camper. Hulpvaardig personeel bij de receptie. Geen 4G ontvangst in onderste rijen. WiFi zoals veel campings traag. Wandel eenvoudig naar Calonge mooi boulvard. Augustus is Spaans, elke vertrekkende Nederlander wordt vervangen door Spaanse gasten. En duidelijk drukker dan juli.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9RON19-06-2019

Heerlijke plek!!

Ik ben op redelijk wat campings geweest met onze tent in Spanje, denk ongeveer 14 campings. Ik kampeer al 25 jr met jonge en nu oudere kinderen. Maar dit is echt een hele fijne camping. Relatief rustig en vriendelijk personeel. Ik heb hier 2 keer met de tent gestaan in het hoogseizoen. 2006 en 2016. Het is echt vakantie, super mooi strand en zee. Uiteraard hoor je muziek van andere campings maar je zit in de costa brava. Animatie is op elke camping hetzelfde je moet jezelf vermaken in algemene zin. Heerlijk onder de dennenbomen qua plek en het zwembad is idd klein maar is alleen om even te verfrissen. De zee en het strand is zooo mooi. Lees verhalen over tl verlichting etc.. dat zijn mensen die blijkbaar nooit in Spanje gekampeerd of iets hebben. We zijn niet in Nederland! Vlakbij platja d'aro met zn winkeltjes en restaurants als je drukte wil of via de geweldige kust route naar het schilderachtige vissersdorpje Tossa de mar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3Schoeters10-06-2019

Te duur

Duur voor wat het is . parkachtige camping . Sanitair niet zo netjes . altijd klimmen . Zwembad klein ,geen ligzetels .

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Maya Jongman21-03-2019

Fantastisch!

Op de camping heb je niet het gevoel dat je in toeristisch Spanje bent. Het uitzicht op het terras is geweldig!! Het strand is op loopafstand en heerlijk zandstrand, de rotsen zijn geweldig om vanaf te springen, de zee in. Super leuk om van de camping via de rotsroute naar het plaatsje Playa d'Aro te lopen voor een lekker kop koffie. De mensen op de camping zijn aardig en behulpzaam. We gaan dit jaar weer lekker genieten op de camping en zijn prachtige omgeving en vele leuke plaatsen/steden. Het bezoek aan Barcelona is zeker de moeite waard, net als aan het stadion van Barça, zelfs voor niet voetbal fans!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping Treumal info