Camping Treumal

Met oudere kinderen

Geweldig!

Bianca
3-7-2018

Prachtige rustige camping met allemaal lagen, heel mooi en lekker privé strand !!

leuke, rustige camping

jan
10-3-2018

leuke terrassencamping met vriendelijk personeel. Mooi uitzicht over zee. Vanaf sommige plekken wel ver lopen naar strand

Prachtige locatie

M
10-1-2018

Mooie terassencamping direct aan het strand. Veel hoogte verschillen en zeer klein, maar weet je vantevoren als je de camping uitzoekt. Uitzicht op de zee als je meer naar boven staat. Je mag zelf een plekje uitzoeken in de schaduw of zon. Tot nu toe altijd een zeer ruime plek gehad. Platja d'Aro en palamos op korte afstand. Zeer mooie baaitjes als je de moeite neemt een stukje te lopen. Savonds wel lawaai van de grote, voornamelijk hollandse luide campings, maar waar niet. Treumal zelf een heerlijk rustige plek aan zee. Mooie uitvalsbasis voor verschillende uitjes. Tevens goede mtb routes in de buurt voor de sportievelingen.

Neckermann Reizen

camping niet voor ouderen of jonge gezinnen

Renders
15-10-2017

strand maar moeilijk bereikbaar.

personeel kent alleen maar spaans

Mooie camping maar aan renovatie toe

Jacobien Wielink
15-8-2017

Camping is prachtig aangelegd met terrassen en mooie planten. Camping direct aan mooi strand. Deze camping ligt wat verder van het dorpje af.

Sanitairgebouwen zijn verouderd en dringend aan renovatie toe. Geen wc-brillen en geen toiletpapier in het hokje.

Zwembad is erg klein en stelt eigenlijk niets voor.

De plekken op de camping zijn over het algemeen erg krap.

Mooie rustige camping

Jessica
7-8-2017

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan door het personeel. We moesten onze plek nog gaan uitkiezen voor de tent. Mooi plekje kunnen vinden, met redelijk wat schaduw.

Sanitair erg schoon, werd meerdere keren per dag grondig schoongemaakt. Jammer dat er zoveel mensen zijn die het vies achterlieten, veel toiletpapier overal op de grond. Personeel begroette ons elke ochtend. Het personeel bij de bar en waar je het eten kon afhalen was vaak chagrijnig.

Animatie voor de kinderen was leuk, maar voor de volwassenen kon het zeker beter, flamencodans was wel vermakelijk.

Wel hoorden we de animatie van de andere camping, die was duidelijk veel beter dan hier.

Veel trapjes, wat het met een buggy wel wat lastig maakte

Het eten kon beter, meerdere mensen hadden aangebrande pizza's en rauw vlees. Als je dan het eten kwam terugbrengen waren ze niet erg vriendelijk en kreeg met tegenzin nieuw eten.

Erg mooi strand, de kleine kiezeltjes zijn makkelijk weg te vegen. Aan de linkerkant kun je naar een kleiner strandje erg mooie baaitjes die via de trappen te bereiken zijn.

Het winkeltje had verder genoeg keus, maar jammer dat hij tussen 14u en 17u dicht ging ivm siësta. Ook is het winkeltje maar tot 20u open, had van mij wel wat langer open mogen zijn.

Het zwembad was wel echt een tegenvaller, hoewel we wisten dat het een klein zwembad zou zijn. Het was enorm druk en het water was erg vies.

Platja D'aro is een erg leuk plaatsje, we zijn er meerdere keren uit eten geweest en er zijn genoeg leuke winkels. Ook weinig overlast gehad van de dronken jongeren.

Paradijs !

M le Feber
4-8-2017

Wat een prachtige ligging ! De camping is met terrassen aangelegd , dus uitzicht over de zee en vele rotspartijen .

Camping heeft eigen prive-strand

Zelden zo een net onderhouden camping meegemaakt , ondanks de droogte loop je door prachtige bloementuinen richting zee .

Slecht ter been moet je er echter niet zijn , de hellingen lopen erg steil .

Het zwembad is klein maar heb je met de zee ook niet echt nodig . ( Niet geschikt voor kleine kinderen )

Supermarkt is er ook en zeker niet duur .

Vanuit de camping kun je prachtige wandeletochten maken . Via het strand kun je zowel naar links als naar rechts langs rotspaden naar verschillende kleine baaitjes Je waant je in de Blue Lagoon .

Animatie voor volwassenen is er niet echt ( of knullig ) , wel 1x per week een dansavond of flamenco .

Voor de jeugd wel een programma met volleybalwedstrijden of voetbal e.d.

Na 12 uur is het echt wel stil en zijn de oudere jongeren inmiddels vertrokken naar uitgaansgelegenheden in Playa d 'Aro .

Daar zelf nooit overlast van ondervonden ( bij terugkomst )

Personeel is vriendelijk en behulpzaam .

Stacaravan geboekt voor max zes personen.

Jolanda Kranenburg
7-1-2017

Camping ligt aan een baai en heeft door de terrassen een prachtig uitzicht. De accommodatie die wij geboekt hadden was oud en had achterstallig onderhoud, een zes persoons caravan, heel klein. Gelukkig was het mooi weer en hebben we er alleen in geslapen. De camping heeft ook nieuwere accommodaties. Campeerplekken zijn vrij klein maar hebben wel prachtig uitzicht. Er is een bar met terras op de camping waar de geijkte dingen worden georganiseerd in de avond. Er is ook een kleine supermarkt. Camping is goed onderhouden en netjes schoon Playa d'aro is vanuit deze camping nog een pittige wandeling langs een drukke weg. (Ongeveer half uur wandelen) in de zomermaanden is de baai te klein voor het aantal zonaanbidders, het is zoeken voor een plekje op het strand. Het kleine zwembad van de camping is prima om even te dompelen maar ongeschikt om te gaan zitten. Geen ruimte rondom het bad om stoelen oid te plaatsen. Wij hebben ons met vrienden prima vermaakt. Onze gezamenlijke jong volwassen kinderen zijn regelmatig wezen stappen in Plaja d'aro, dit is een grote stad met terrassen bars en winkels waar het prima toeven is, alleen in de zomermaanden heel erg druk.

Helaas hier komen we niet meer

Marjolein
13-9-2016

Chaotische ontvangst

Na lang wachten konden we een plekje zoeken voor de tent

Helaas staat de plaatsen niet duidelijk aangeven en is het gied zoeken

Zelfs het personeel van de camping stuurde ons een paar keer verkeerd

Eindelijk 2 plekken gevonden

Weer bij de receptie lang wachten

Eindelijk konden we het plekje opgeven helaas vol nou dan de andere ja ook die was net weg

Wij gevraagd kan er iemand meelopen en de plekken aan wijzen want de rest konden wij niet vinden

Nee dat kon niet moest me niet druk maken als we eenmaal in de zee waren waren we dit allemaal vergeten!!

Pardon op hulp hoef je niet te rekenen

Plekken zijn erg klein

Van tevoren aangegeven dat we een grote tent hadden en de plekken die nog over waren

Waren te klein

Dus wij zijn rechtsomkeert gegaan en hebben een andere camping gepakt

Het personeel is ook niet behulpzaam en ook niet erg vriendelijk

Zeer sfeervol en netjes, wel rumoerig

Elise
    13-8-2016

Positief vonden wij:

- de directe ligging aan een fraaie baai

- uitzicht vanaf best veel plaatsen op zee

- onderhoud en schoonmaak

- het toiletgebouw lekker licht, super schoon en voldoende capaciteit

- prima supermarkt op de camping en op 2 min. rijden ook een Carrefour

- verzorgd en sfeervol met veel bloemen, trappetjes en doorkijkjes

- prachtig uitzicht vanaf het terras van de bar/restaurant

- wandelpad naar andere baaitjes

Minder goed vonden wij:

- kwaliteit en keuzemogelijkheden van de afhaal

- camping/omgeving is meer gericht op oudere kinderen, speeltuin ligt bv. niet centraal

- zwembad is erg klein, alhoewel het op zich voldoet (met kleine kinderen)

- echt een issue is de herrie in de avond/nacht. De herrie komt met name van de discoavonden van de naastgelegen campings, dit duurt tot 24 uur (niet elke dag). Maar ook van stappers die gedurende de nacht terugkeren. De weg hoor je ook goed, vooral als 's ochtends het woon-werkverkeer weer op gang komt. Als je een lichte slaper bent of vroeg naar bed wilt, is deze rumoer wel een probleem.

- er is veel autoverkeer en bevoorrading

- de plekken variëren erg in omvang en in bepaalde straatjes sta je echt pal naast elkaar

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Treumal in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Treumal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.