Hotel Sallés Cala del Pí *****

Hotel Sallés Cala del Pí *****

Hotel Sallés Cala del Pí
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sallés Cala del Pí voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sallés Cala del Pí in het Nederlands

Prachtig hotel op een mooie plek

Baggen Jos, 1-7-2014

In juni 2014 zijn wij 4 nachten in het mooie hotel Salles Cala del Pi in Platja d'Aro aan de Costa Brava. Prachtig hotel gelegen aan een mooie rotsbaai met een klein strand. Uitstekend ontbijt, prachtig zwembad met uitzicht over zee. Mooie kamers die wel vrij gehorig zijn. Niet goedkoop maar wel elke euro waard. Uitstekend restaurant waar ook heerlijk op het prachtige buitenterras geluncht kan worden. Platja d' Aro zelf is vergane glorie uit de 60-er 70-er jaren, maar één plaatsje verder is s´Agaro dat werkelijk prachtig is. (5 minuten rijden)

Geweldig hotel !

Cindy, 18-9-2013

Heerlijk 5 sterren hotel, zalige bedden, ruim opgezet, heerlijke badkamer, super Spa vriendelijk personeel. Fantastische tijd gehad.

Aanrader

De Bruin, 16-9-2009

Fantastisch hotel. Kleinschalig; Gaan volgend jaar weer!! Correcte bediening.

Het is er bijna.. maar toch net niet

Antoine, 3-8-2008

Het hotel doet zich aan de voorkant erg mooi aan echter van binnen valt het qua inrichting tegen. Van een hotel van dit kaliber verwacht je in de betere kamers (wij hadden een superior suite) geen plavuizen maar mooie tapijten. De douche daarentegen is erg mooi en de bedden erg goed. Wat tegenvalt is de service in het hotel. Met je mobiel moeten bellen om de garage open te krijgen, soms een portier aan het hek en een ober bij het zwembad? waar? als u hem ziet laat het even weten. Van dit hotel had je een VEEL betere service mogen verwachten, nog sterker, een permanente pool-waiter is dan wel een minimum als je in het hoogseizoen rond de 550 per nacht betaald.. Al met al, veel show, weinig inhoud. Jammer. geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sallés Cala del Pí in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sallés Cala del Pí zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sallés Cala del Pí scoort een 8.43 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: