Hotel Rosa Park ***

Hotel Rosa Park ***

6,6

22 reviews over Hotel Rosa Park in het Nederlands

Ja had er afgelope zomer een papier met een telefoon nummer op zien hangen vond het maar raar en de gordijnen waren dicht dus zou kunnen kloppen dat het dicht is.Je kan natuurlijk altijd eens informeren bij de touropereter.Mijn tante en oom en hun twee kinderen zijn er twee jaar geleden geweest in de zomer van 2005 (laatste 10 dagen van augustus) en ze hadden ook de negeatieve reacties gelezen maar was hun echt super meegevallen.kamers waren heel netjes service was goed ook rand animaties had hen echt wel aan gestaan.was echt goed meegevallen.bovenstaande beoordeling van mijn over ligging, service,enz. is gebaseerd op wat ik van mijn tante en oom heb gehoord

Ik heb gehoord dat dit hotel gesloten is!? Jammer we hebben het hier een jaar geleden erg naar ons zin gehad. Het eten was prima en het personeel erg aardig.Kamers waren schoon.Je zit midden in het centrum , dus kan je wel wat lawaai verwachten. De wekelijkse markt altijd leuk.We wilden eigenlijk nog wel een keertje terug, jammer

nooit meer,het eten was barslecht en koud

dominique, 19-6-2006

nooit meer,het eten was barslecht en koud.wijn, bier en frisdranken moeten gedronken worden uit plastiek bekers, nog nooit meegemaakt. de aperitieven zijn van een zeer slechte namaakkwaliteit. we hebben de rest van onze vakantie elders moeten eten en drinken dus kwam het nogal duur uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosa Park voor je op een rij gezet:

Zeer goed hotel zeer vriendelijk personeel, eten viel zeker mee!

Zwembad was zeker te doen.

Avondanimatie binnen was minpunt.

Maar dat maakten de garcons goed!!

September 5 nachten verbleven in hotel Rosa Park, goede kamer met goede faciliteiten, werd elke dag goed schoongemaakt, zelfs de handdoeken werden elke dag verschoond (zonder te vragen). Zwembad is wel erg klein, nu niet erg, maar in hoogseizoen krap, klein zwembadterras. Buffet (All In) voldoende en voor 3* lekker eten en voldoende keuze. Gezellige bar (ook all in) vanaf 22.00 uur elke avond muziek of voetbal op TV. Enige minpunt jammer voor een all in dat het niet aan strand ligt, maar loopafstand is slechts paar minuten lopen.

Zondag 4 sept terug gekomen van een hele fijne vakantie

anneke en piet, 6-9-2005

Zondag 4 sept terug gekomen van een hele fijne vakantie .Wat zagen we er tegen op na alle negatieve reactie,s ,en dan dan kom je binnen in een gezellige lounche met heerlijke stoelen en banken ,vriendelijk personeel ,altijd in voor een geintje .Eten was goed, wij hebben geen dag slecht gegeten,(ieder hotel herhaald zijn menu na 1 week) koude groente? ja bij een koud buffet kan dat voorkomen ,ook bij het zwembad waren altijd bedden vrij.Geluids overlast niets van gemerkt.Entertainment voor groot en klein was goed , de kamers iedere dag schoon gemaakt kortom een prima 3***hotel

Zojuist terug van 17 dagen Rosa park

Joop en Elly, 6-9-2005

Zojuist terug van 17 dagen Rosa park.met gemengde gevoelensvertrokken na alle negatieve publiciteit op deze site,Nu vragen wij ons af wat mensen verwachten van een 3 *** hotel.wat wij hebben gezien en ervaren was meer dan prima,kamers eten en personeel niets op aan te merken,wilt u betalen voor een 3* hotel en een 5* hotel verwachten dan bent u hier inderdaad verkeerd,wij hebben het reuze naar ons zin gehad. joop en elly

Wij zijn met Touroperator busvakanties vanuit België vertrokken naar rosa park voor 10 dagen in augustus met 3 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 7 jaar.

We hadden niet veel goede moed omdat we eerder deze beoordelingen lazen.

Toch hebben wij een zéér goede vakantie beleefd. Personeel was zeer vriendelijk en de kamers waren zéér netjes en iedere dag gepoetst.

Het buffet was verzorgd en lekker. Enkel de snacks die zijn inderdaad chips en lolly's. Wij zaten in de appartementen van rosa park en zijn daar zéér tevreden over. Voor ons was het voor herhaling vatbaar. De kinderen hebben hun uitgeleefd in het zwembad dat ook iedere dag weg ontdaan van vuiligheid.

wij waren eind mei 2005 de eerste gasten die hadden voor

fam. Westenberg;fam.v/d Weide, 12-8-2005

wij waren eind mei 2005 de eerste gasten die hadden geboekt voor de All in,dat stelde dus helemaal niks voor.Ook toen waren er geen snacks,het buffet was niks,inderdaad elke dag het zelfde en nog koud ook.Nu is het augustus en er is dus nog niets veranderd!! dit hotel is zeker geen aanrader.

Zwaar onvriendelijk personeel, laten je een half uur wachten??? het eten is eigenlijk iedere dag hetzelfde, dus na 2 weken kan je het niet eens meer ruiken. Het hele all.inclusive verhaal slaat helemaal nergens op,Snacks?? is gewoon chips of een lollie.Heel erg veel geluids-overlast en daar wordt door het hotel niets aangedaan. Naar onze mening zeker geen AANRADER, wij gaan hier nooit meer naar toe.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosa Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosa Park in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosa Park scoort een 6.55 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: