Camping Riembau

8.4Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

8.4Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer campinginfo

Vlakbij het toeristische Platja d’Aro in Spanje ligt Camping Riembau. Houd er rekening mee dat er veel Spanjaarden op deze camping komen en de camping daar ook op is gericht. Er is een zwembad, animatie en een restaurant. Op kleine afstand zijn meerdere stranden waar je ook kunt snorkelen bij de rotsen.

165 reviews over Camping Riembau

• 10Thijmen Veltman16-08-2019

Mijn tante komt hier al 33 jaar, mijn vader 22 en ik al 11 jaar! en telkens weer is het de geweldigste camping ter wereld, je kent iedereen, het is gezellig, mooie zwembaden, een bakker om de hoek, lekker dicht bij het centrum, schone toiletten, heel veilig door de bewakers, het is gewoon een top camping!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Elice Mali06-08-2019

Mooie schone en gezellige camping!

Mooie nette camping met zeer ruime plaastsen en redelijk schaduwrijk. Je mag zelf een plek uitzoeken bij aankomst. Bij de receptie zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was altijd zeer schoon! Er zijn 2 heerlijke zwembaden met ligbedjes er om heen en bij 1 nog kunstgras. Er was altijd voldoende plaats. Er is een kleine supermarkt en bakker maar net buiten de camping zit een aldi en lidl. Te voet en met de fiets prima te doen. Naar t centrum of de markt is 30 min lopen. Platja d'aro is een leuke plaats met veel winkels en restaurantjes. 1x in het restaurant op de camping gegeten maar dat was geen succes. Vlees was niet gaar, maar gewoon nog rauw. Nieuwe gehad maar t was weer rauw. Dat was t enige minpuntje van de camping, voor de rest hebben we er een heerlijke vakantie gehad. Nog een uitstapje naar Barcelona gemaakt per bus. Iedere avond is er iets te doen qua muziek en overdag volop voor de jeugd. Een gezellige camping!

• 3Eetgelegenheden

• 8Fam. Derks05-08-2019

Fantastische camping!

Voor het 2e jaar op rij naar deze camping geweest. Normaal gesproken gaan we geen 2 jaar naar dezelfde camping maar deze is gewoon goed! Bij aankomst mochten we een plaats kiezen. We zagen een hele mooie grote plek vrij. Toen we alles opgebouwd hadden, bleek dat we hier niet mochten staan omdat dit een XL plek was die je zou moeten reserveren. Dat had de jongeman bij de receptie niet gezegd.. Even in conclaaf bij de receptie. Lastig.... we zouden eigenlijk naar een andere plek moeten, maar na een lange reis en 3 uur opbouwen was dat echt niet wat we wilden! We mochten uiteindelijk met bijbetaling blijven staan. Naar tevredenheid opgelost! Verder een erg leuke camping met echt uitstekende service van de mensen bij de receptie! Minpuntje vonden wij het eten bij het restaurant. Prijs/kwaliteit niet altijd in verhouding. Sanitair is erg schoon, altijd warm water en nooit wachten! De spinning lessen zijn leuk om te volgen! Goede instructie!

• 7Eetgelegenheden

• 8Opmodok18-04-2019

Vlakbij centrum Platja d'Aro.

Hier hadden we vrije plaatskeuze en er waren genoeg ruime plekken. Het sanitair is prima met gewone kranen in de douche. Het is alleen jammer dat het wc papier op een centrale plaats hangt ipv. in de wc zelf. Er zijn 2 mooie zwembaden met ligbedden. In het naseizoen is 1 daarvan gesloten, maar dat is logisch. Voor de camping is een sportcomplex en overdekt zwembad. Tennisbaan is op de camping zelf, evenals minigolf. Veder zijn er oa. supermarkt, restaurant, ijssalon en kapper. De wifi is gratis als een snelheid tot 1 Mb/s voldoende is. Voor ons was dat prima. In het weekend was het hier half september nog aardig levendig. Aldi en Lidl zijn vlakbij en ook het strand en dorp zijn niet ver. Wij deden dat op de fiets, maar lopend is ook goed te doen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Jodi van Dam27-02-2019

Heel fijne camping! Het sanitair is super, altijd genoeg douches vrij, altijd warm water, goed schoon ook! De gebraden kip van de camping met frietjes is heel goed! Wij gaan vd zomer voor de derde keer! En we gaan niet zo snel terug naar dezelfde accommodatie dus dat zegt wat. De omgeving is ook echt prachtig!

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8C. Bukkens11-11-2018

Heel mooi

Zeer grote camping met een oud deel, kleine plaatsen en vaak bezet door lang kampeerders en een nieuw deel. Nieuwe deel grote plaatsen, maar erg kaal. Hier is in het voorjaar plaats zat. Bij elke plaats 1 boom. Dus weing schaduw. Prachtig sanitair. Uitstekend supermarktje, 2 mooie zwembaden waarvan er 1 leeg was in het voorseizoen. Nederlands en Engels gesproken bij de receptie. Lastig te vinden afvoer voor grijs water van campers in de grond, net buiten de camping bij een parkeerplaatsje. Als je dit niet kunt vinden, even vragen bij de receptie. Groot winkelcentrum op 1 km met o. a. Aldi en Lidl. Platjs d’Aro, zeer toeristisch, ( centrum 3 km en prima aan te fietsen) heeft een prachtige boulevard met een mooi strand. Grote, leuke markt op vrijdagochtend. Er valt doorgaans goed te fietsen, behalve naar San Feliu de Quixols (zeer mooi in rotsen uitgehouwen wandelpad). Nogal wat hellingen. Met elektrische fiets geen probleem.

• 8Staat v/h sanitair

• 9kees cornelissen31-10-2018

gewoon weer goed

komen hier meer dan 15 jaar en genieten telkens weer

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Andrea30-09-2018

Leuk gezelig fijn

Is een heerlijke camping voor jong en oud betaalbaar schoon veel mooie groote plaatsen winkel kapper eetgelegenheid ijssalon enz op camping animatieteam leuk Voor aldi enz zit in de buurt je zou het kunnen lopen Heb geen minpunten tot nu toe

• 8D........31-07-2018

Te doen

Opzich een mooie camping met prima zwembad , mooie en niet al te dure campingwinkel. Perfect onderhouden toiletgebouwen . Lekker restaurant , kortom prima. Nadeel is wel dat als je de pech hebt je tussen allemaal vaste Spaanse campinggasten komt. De “ straatjes” zijn van hun , ze zijn erg aanwezig en niet echt vriendelijk in omgang te noemen . Over luidruchtig nog maar niet te spreken . Maar ja , je weet van te voren nooit je plek op de camping. Verder wel een prima dorp en strand en zoals wij Nederlanders graag willen een Lidl en Aldi in de buurt. En niet te vergeten , WiFi is prima en gratis en gratis airco .

• 8Patrick26-07-2018

De betere camping

Propere camping, prachtig zwembad, prijs - kwaliteit ok. Om middernacht moet het stil zijn, wat ik ook positief vind. Echter de Spaanse bewakers zullen enkel de buitenlanders aanspreken indien die te luidruchtig zijn. De Spanjaarden mogen hun gang gaan tot diep in de nacht. Ook zou de animatie wat meer internationaal mogen zijn. Deze is nu enkel voor Spaanse gasten. Nochthans zijn de meeste gasten buitenlanders. Deze minpuntjes wegen echter niet op tegen de positieve. Naar Spaanse normen, is dit een camping die wel wordt onderhouden. Er staat in het sanitaire gedeelte op regelmatige basis een poetsvrouw. Het personeel van het restaurant is zeer attent en vriendelijk. En als de kok een goede dag heeft, kan je er ook lekker eten. Ik zou de camping wel aanraden aan vrienden en kennissen.

13 tips over Camping Riembau

• Karen, 05-08-2013

La Fosca is een leuk strand om op te zoeken (wel 20 minuten met de auto).

• RET, 04-07-2013

Voor zeer lekkere ijsjes ga je naar Dino's.

In de stad en aan de boulevard zitten veel en gezellige restaurantjes.

Het strand bij Playa 'd Aro vindt ik wel gevaarlijk voor kleine kindjes. Het loopt namelijk niet geleidelijk af in zee. 2 minuutjes verder rijden naar 'S Agaro zeer mooie strand en het loopt wel geleidelijk af. Ook zeer leuk voor kinderen om daar aan de zijkant tussen de "rotsen" met een schepnetje visjes/krabbetjes te vangen, ze zijn uren zoet!

• RET, 07-08-2013

De strand bij S'Agaro 5 mintuutjes rijden vanaf de camping, is net iets mooier dan die van Platja D'Aro.

Eet een ijsje bij Dinos ... Super lekker!!

14 vragen over Camping Riembau

• Sander, 26-08-2018

Rustige plek

Welk gebied heeft de meeste rust? Dus het minste overlast van de vaste spaanse gasten?

• Robin, 18-12-2017

Is de betaalde WiFi wel goed en wat zijn de kosten daarvan?

• Pien, 18-01-2017

Leuke camping voor pubers in de avond?

Waar bestaat de animatie 's avonds uit? Treedt er ook weleens een bandje op? Kunnen pubers van 15 jaar zich een beetje vermaken? Alvast bedankt voor de reactie!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten