Appartement Politur

Appartement
Appartement Politur
7,3

28 reviews over Appartement Politur in het Nederlands

Prachtige (deels) gerenoveerde appartementen, de appartementen zijn van externe partijen die deze via een touroperator aanbieden, dus vandaar dat nog niet alle appartementen zijn gerenoveerd, maar zijn wel schoon. Prijs/kwaliteit perfect! Op loopafstand van het strand en het centrum met zijn luxe winkels. In het bezit van een auto? dan zijn er diverse supermarkten zoals de Lidl en de Aldi in de buurt, tevens een grote mall met leuke winkels Het grootse complex heeft een privézwembad (alleen met een pasje te betreden) met de beste Mojito's van Platja d'aro en in de avonduren entertainment. Het zijn appartementen verdeeld in diverse hoogtes en blokken en daar tussendoor lopen wegen, dus met kleine kinderen altijd goed opletten met oversteken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Naisah
28-7-2016

In 1 woord geweldig. 10 min lopen van het strand, 15 min lopen naar het stadje. Met super veel verschillende winkels, restaurants, prachtige boulavard aan het strand . Het dtrand wordt goed onderhouden toiletten zijn schoon het strand is schoon. Je kan strandbedden en parasols huren voor een prikkie. Je kan uren winkelen van souvenir winkels met prulletjes tot de bekende winkelketens. Het zwembad is schoon en verzorgd. Heerlijk water je kan er lunchen en dineren het is wel ietsje duurder dan het stadje maar het is te doen en heeeerlijk en veel. Ze praten geen engels maar met handen en voeten kom je een heel eind en op die manier leer je ook een beetje spaans. Ik raad het zeker aan!!

Gereisd met partner in juli 2016

Niet boeken!

lynn
2-7-2013

De foto's bij touroperator komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Ze laten de achterkant van het appartement zien (de balkonkant) en niet de 'voordeurkant'. De binnenkant komt ook niet overeen. Wij hadden een appartement met een erg ouderwetse inrichting en alles was oud. Vonden het ook niet goed schoongemaakt. In de keuken plakte alles wat je vastpakte en in de badkamer zat schimmel in de voegen en het douchegordijn. Verder hebben we de hele week last gehad van ons neus vanwege de huisstofmijt.

Wat we verder jammer vonden is dat er bijna geen zon op ons balkon kwam, alleen in de middag een paar uurtjes. Ook was het zee- en zwembadwater veel te koud om te zwemmen. Zijn één keer kort naar het zwembad geweest, maar nadat we te horen kregen dat we 5 euro per ligbed moesten betalen was ik er helemaal klaar mee. Heb ik nog nooit meegemaakt.

Om een lang verhaal kort te maken: ik zou dit appartement echt niet aanraden.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima plek voor gezin

Peter van Dinther
12-8-2012

Het appartement (zonder renovatie) was prima in orde en er was geen luxe maar alles was netjes en prima voor 2 weken vakantie. Wij zaten wel begane grond en een tuintje ideaal voor kinderen daar de appartementen met balkon zeer gevaarlijk/eng is voor kleine kinderen. Het ligt heerlijk net buiten de drukke stad en is slechts 10 minuutjes lopen van het bruisende centrum. Ideaal met gezamenlijk zwembad waar het allemaal netjes en aardig verloopt. Voor de prijs is dit gewoon een topbestemming met strand op 5 minuten lopen. Receptie aardig vriendelijk en meewerkend en praten engels en nederlands. De accomodatie is zeker kindvriendelijk, maar de balkonnen-omheining zijn zeer laag waardoor wij dat wel eng vonden, maar we zaten gelukkig op begane grond met heerlijk tuintje.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en willen zeker terug komende zomer en de appartement zonder renovering is absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

beter dan verwacht

christophe ryffranck
31-7-2012

wij zijn juist terug van residentie Politur, wij zaten in Gardenia, in een gerenoveerd appartement. Was zeer ruim (ongeveer 70 m2) en mooi ingericht en een rustige omgeving. Het appartement was proper, in tegenstelling tot andere beoordelingen. Je moet wel wat trappen doen om naar het zwembad te gaan. Restaurant is nogal duur, in tegenstelling tot de restaurants in het centrum. Het is wel een eind stappen naar de zee en naar de supermarkt, want de auto kan je niet gebruiken, doordat alle parkeerplaatsen in het centrum volzet zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

super appartement

fam van zutven
30-7-2012

we waren met een gezelschap van 6 personen en vonden alles naar wens wij hadden een appartement wat nog niet was gerenoveerd maar het was er heel netjes en zag er goed verzorgt uit en was voorzien van een tv wasmaschine en vaatwasser en zeer goede bedden . en minpuntje was wel de hele kleine boiler 2 man douchen en dan weer een half uur wachten op warm water. het zwembad is niet heel groot maar wel heel netjes en een gezellige plaats om te verblijven met heel vriendelijk personeel van de aansluitende bar/eetgelegenheid. alleen de receptie is even een zoektocht want die zit midden in de winkelstraat op ongeveer 2,5 km maar eenmaal gevonden word je wel heel vriendelijk geholpen door de aanwezige mensen. dus al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super vakantie

lieke van hoof
31-7-2010

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Het appartement (k5) zag er goed uit en was goed schoongemaakt. De ligging was harstikke goed dicht bij het strand en bij het centrum. Bij het zwembad en restauraunt was het personeel heel aardig. Kort om wij hadden een hele goede vakantie en gaan volgend jaar weer terug. lieke

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooi appartement, goed verzorgd !

Rob en Ingrid
27-7-2010

Appartement was prima ! Grote keuken, wel wat krappe badkamer. Groot dakterras. Strand en centrum op ca. 7 minuten lopen. Vanaf het appartement moest wel eerst een colletje van de 2de categorie genomen worden. Zeer aardige mensen bij de receptie! Al met al voor ons een prima plek om volgend jaar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Leuke plaats

Naomi
21-7-2010

Appartement politur in playa d'aro is ons erg goed gevallen, dicht bij het strand en het centrum wat erg gezellig was. Een mooi appartement met 2 slaapkamers, een slaapbank voor 2 personen een gerenoveerde keuken en badkamer een klein balkonnetje en ongeveer een paar honderd meter van het zwembad, het ligt er wel aan waar je appartement staat want het staat in verschillende blokken. Verder hebben we genoten van de vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010
  • Mooie plek, ongeveer 10 minuten lopen vanaf het kleine strand, zo'n 15 minuten lopen naar de boulevard en grote strand.
  • Wordt erg veel gebouwd in de omgeving wat overdag voor aardig wat geluidsoverlast zorgt.

+Erg groot appartement voor 2 personen, voor 6 personen schat ik het wat krap in. +Prima appartement met ruime keuken, badkamer en van alle gemakken voorzien,het betrof een appartement inclusief tv en wasmachine (optioneel). - Veel mieren - Gehorige appartementen (je kan alles wat de buren uitvreten horen, ja inderdaad, alles)

Conclusie, voor de prijs een meer dan prima appartement, doet zeker niet onder voor veel andere appartementen die mij (veel) meer gekost hebben.

Gereisd met partner in juni 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Politur in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Politur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.