Appartement Playa d'Aro

1 review over Appartement Playa d'Aro in het Nederlands

fantastisch

trudie en marieke,
27-1-2018

mooie ligging ,vriendelijk personeel,eten redelijk,kamers redelijk tot goed,wij hebben het heel erg leuk gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement info

• AdresAvda. de S'Agaró 132 17250(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Playa d'Aro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa d'Aro in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa d'Aro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.