Hotel Planamar

23 reviews over Hotel Planamar in het Nederlands

Nooit meer!😢😭

G.Vogel
6-4-2019

Ik weet niet waar die hogerevieux vandaan komen.Heb nog nooit zo'n gehorig,lawaaiig hotel gehad.Zoveel schreeuwige ,lawaaiige mensen.kinderen die om 24.00 uur nog door de gangen rennen. Nee niet om aan te raden.Hier zie je ook alleen maar Engelsen.

Gereisd Met partner in april 2019

prima hotel,fantastische ligging,super personeel,

mevr.mulder
2-10-2016

hadden luxe kamer,is een tussen-etage met trapje.ben slecht ter been,makkelijk omgeboekt naar aangepaste kamer, deze is zeer ruim met fijn terras. Dank aan Marielle. De ligging is super, terras prijzen erg duur.Zeer vriendelijk personeel, niets is teveel.

Gereisd Met partner in september 2016

Super leuk

Mw.Groen
1-10-2016

Zeer vriendelijk hotel. Mooie kamer, schoon, fris sanitair, fijne bedden Zwembadje op het dakterras is klein. De loungebedden zijn continu bezet of er liggen handdoeken ( handdoekenleggers ) op. Parkeren bij het hotel is zeer minimaal. Wij hebben onze auto geparkeerd op het gratis parkeerterrein aan het begin van het dorp. Het is wel even een klein stukje lopen. Gezellig winkels en terrassen op loopafstand. Op de boulevard veel vertier. Strand voor de deur.

Solmar Tours

Top locatie, mooie,nette,ruime kamer met zeezicht

Pissens Kris
13-7-2016

Wij verbleven er 1 week met 2 kinderen van 13 jaar en 14 jaar. De ligging is perfect, onmiddellijk aan het strand, zeezicht, en zicht op de dijk. Nadeel misschien dat je natuurlijk ook lawaai hebt 's avonds van de mensen die op het terras zitten/ op de dijk flaneren. Gelukkig zijn de ramen geluidsdempend.

Reserveer wel een parkingplaats voor de wagen als je je kamer reserveert. Wij hadden gelukkig een ondergrondseparking tot onze beschikking, anders wordt het telkens zoeken naar een parkeerplaats nadat je een daguitstapje hebt gedaan.

Wij hadden halfpensioen (ontbijt en avondmaal). Gezien het overvloedig aanbod van restaurants, pubs, snackbars, ... in het centrum zouden we de volgende keer enkel ontbijt nemen. Het eten zelf was wel ok. Voorgerecht in buftetvorm, hoofdschotel en dessert met bediening aan tafel.

Wij sliepen met 4 op 1 kamer. Gelukkig was de kamer die wij gekozen hadden (met zeezicht) echt heel ruim. Wij hebben op geen enkele moment over valiezen moeten kruipen of het gevoel gehad dat we opgesloten zaten. De kamer werd dagelijks zeer net gepoetst.

Het zandstrand is eigenlijk een soort kiezelsteentjesstrand. Voor mij heel goed want ik heb een hekel aan zand dat aan mijn lijf blijft plakken.

De zee is meteen diep - misschien niet evident met kleine kindjes - je ziet dan ook veel gezinnen met een klein opblaasbaar zwembadje waar de kleintjes in zaten te ploeteren. Voor onze kinderen van 13 en 14 jaar was de zee voldoende, het wel erg kleine zwembad vonden ze dus niet erg. Want er is, bij wijze van spreken een golvenbad op 5 meter van hun kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig hotel twee sterren ? vier waard

Coby
27-6-2016

beste hotel aan het strand Heerlijk eten ontzettend aardig behulpzaam personeel Schoon!!!!! Wij gaan hier zeker terug De ligging beter kan niet En wij zitten altijd in RIU hotels dus best wel beetje verwend

Gereisd Met partner in juni 2016

Super Hotel aan het strand!

R.Mencke
30-7-2015

Een geweldig hotel op een perfecte locatie aan het strand en vlakbij het centrum. Zeer vriendelijke mensen, schoon, goede keuken, beter kun je niet wensen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

geweldige locatie

jose oosterboer
14-9-2013

planamar ligt op een geweldige locatie.aan het strand en de straat uitlopen en je bent in het stadje.personeel bij de receptie was heel vriendelijk receptioniste sprak goed engels.wat ik helemaal geweldig vond was dat we op onze vertrekdag om 12 uur uit ons hotel moesten zijn maar onze vlucht ging pas savonds 9 uur,we konden gebruik maken van douches die naast de receptie waren en we kregen handdoeken van het hotel.wat een service was dat.bij het ontbijt was meer dan genoeg keuze.verheugde ik me elke morgen weer op.zwembad was wel heel klein.maar wij waren toch meer strandmensen.de bedden boven op het dak waren geweldig wat een leuk uitzicht onze 2 persoonskamer was niet supergroot,maar volgens mij hadden we de goedkoopste.al met al een dikke aanrader

Gereisd Met partner in september 2013

Gewoon oke

Sophie Bode
8-7-2013

Hotel Planamar is een hotel voor oudere mensen. Die indruk kreeg ik door het miniscule zwembad en het eten. Voor mijn vakantie was dit niet echt geschikt aangezien ik graag een wat groter zwembad had gehad die niet zo'n vies uiterlijk had als dit zwembad. Bij aankomst zwommen er meeuwen in het zwembad en de fitnesszaal op het dak was erg verouderd. Onderdelen mistte waardoor mijn vriend niet kon fitnessen. We hebben dan ook maar 1 keer op het dak gelegen en geen een keer gezwommen omdat het zwembad ronduit goor was. De kamers waren goed verzorgt. Het eten beperkt zich 's avonds tot een keuzemenu uit vlees vis of vegetarisch. Dat viel mij erg tegen omdat er veel streek gerechten geserveerd werden, als dat niet je smaak is dan heb je ook pech. Ik ben daarom vaker uit eten geweest dan dat ik in het hotel heb gegeten. De ligging is geweldig, je bent zo in het stadje en zo op het strand. Het is het meest centrale gezellige hotel dat je kunt vinden op de boulevard.

Gereisd Met partner in juli 2013

voor iedereen

boom
24-5-2013

een heel leuk hotel, alleen het eten wordt eentonig als je er lang bent, het personeel spreekt moeilijk nederlands of engels.voor de mensen die dicht bij het strand willen zitten is dit een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

de gilde
3-9-2009

maand vantevoren kamer met zeezicht gereserveerd,kregen een kamer aan de zijkant met uitzicht op de achterkant van een flat,4 meter naast het hotel staan aan beide zijden 2 torenhoge flats,dit is nergens in folders te zien(photoshop).Overdag en s'nachts constant blaffende honden(3 stuks)onder ons balkon van de naastliggende flat.Eten matig,restaurant personeel spreekt alleen maar spaans en verstaat geen woord engels evenals de man van de recptie in de avond/nachtdienst.Uitslapen niet mogelijk vanaf 8 uur wordt er(iedere dag en bewust)met deuren gesmeten door de schoonmaakster want die wil vroeg naar huis. Het(dak)zwembad is in middag een kindertuin met contant schreeuwende en gillende kinderen.De parkeergarage(12 euro per dag)is ruim 500 meter lopen van het hotel ergens onder een vaag gebouw in het centrum en is veeeeel te klein.Alles draait om geld en niet om service.

Gereisd Met partner in september 2009

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Planamar in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Planamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.