Appartement Neptuno

6.5Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Op vakantie geweest naar Neptuno?

6.5Voldoende

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Neptuno

• 8paula19-09-2009

mooie appartementen

Heel mooie appartementen. Ruim, 2 slaapkamers, balkon, huiskamer en grote badkamer. Keuken in woonkamer. Zelfs een wasmachine aanwezig op de badkamer. Hele fijne vakantie daar gehad. dicht bij boulevard, strand, discotheken, restaurants en terrassen.

Gereisd met vrienden in juli 2001

• 7Coby Smulders10-09-2008

super toppertje!!!

echt n TOPPER!!!!waar kan ik dit appartement weer boeken?graag reactie.het appartement is vrij simpel ingericht.schoon,zeer vriendelijk personeel,bij de receptie zijn ze erg behulpzaam,we hadden een schat van een nacht portier,die ik nog regelmatig tegen kwam,na dat neptuno gesloten was.en voor de prijs,hoef je niet thuis te blijven

Gereisd met familie in september 2008

• 6Pascal19-06-2007

ik ben er in 2003 met vrienden geweest.. was een supper geslaagde vakantie!!!playa de aro is gewoon leuk, heerlijk strand, uitgaan was ook leuk.. je moet niet teveel van het appartement verwachten, maarja daar zit je toch bijna nooit!!!

Gereisd in juni 2007

• 7Nienke16-01-2007

Ik ben hier in de zomer van 2003 geweest. Vakantie liep niet helemaal zoals gepland door omstandigheden. Maar het app. was prima. Het was mijn eerste x naar het buitenland, dus spannend!! Wel erg veel betaald voor wat je krijgt, nu ik tegenwoordig met vliegtuig op vakantie ga. Met het personeel had ik helemaal niets, waren vaak chagerijnig of zeiden niets. Playa 'd aro: super!! Harstikke leuke plaats! Lekker uitgaan en het strand is ook super mooi.. Hier wil ik graag nog een x naar toe gaan, maar niet meer Neptuno voor mij.

Gereisd in januari 2007

• 7Ciska03-08-2006

Ik ben 6 jaar lang naar Neptuno geweest met mijn ouders. Al mijn vrienden en hun ouders kwamen ook elk jaar terug. Dit maakte Neptuno een onwijs gave en leuke vakantie, waar we vaak aan terug denken. We zitten zelfs met een aantal vrienden te denken om nog eens terug te gaan. Altijd heel veel lol met het personeel en hoe vriendelijker je zelf bent, hoe meer je kunt bereiken bij het personeel. Ik vind het zeker een aanrader, al zijn de meubels wat oud. Ach je bent er toch niet de hele dag.

Gereisd in augustus 2006

• 2roel van beelen22-05-2006

Een rampzalig oord. Piepkleine slaapkamers met oude troep. Omgevings is mooi.

Gereisd in mei 2006

• 8sam van der stigchel06-01-2006

leuk complex ik vond alleen het zwembad erg koud en in het voorjaar heb je in playa darttoernooi en dan kan je last hebben van dronken darters in de kamer naast je voor de rest is het GOED

Gereisd met familie in januari 2006

• 7Marga13-08-2005

Neptuno is leuk maar je moet er niet teveel van verwachten. Aan de bar is nooit iets te doen, het is altijd leeg. Bij het zwembad is het overdag erg gezellig. Wij hebben er een prima vakantie gehad, voor een prima prijs!

Gereisd in augustus 2005

• 7Jeannette06-04-2005

Wij zijn vorig jaar naar Neptuno geweest, er is inderdaad in het hoogseizoen erg veel herrie. Het personeel is vriendelijk maar moeilijk verstaanbaar. Er was maar 1 persoon aan de receptie die goed engels sprak.Het is niet geschikt voor kleine kinderen die nog veel slapen,wij hebben een prima vakantie gehad omdat wij kinderen in de leeftijdsklasse "uitgaan en stappen" hebben. Het ligt fijn centraal en dicht bij centrum en strand. Het was voor onze jeugd een fantastische vakantie, willen zo weer terug, playa is dan ook een ontzettend leuk plaatsje met veel vertier.Ook wij "oudjes"waren hier dik tevreden.Hou rekening met redelijk veel jeugd dan valt het niet tegen.Wij gaan voor die prijs zeker nog eens terug.

Gereisd in april 2005

• 8Jp de G.30-07-2004

leuk appartementen complex, wel wat inderdaad gedateerde meubels. Keuken is wel van deze tijd. Aardige medewerkers, zwembad is normaal. Ligging is prima, goed bij Supermercado's en niet al te ver van het strand ( circa. 5 lopen). Er is niet al teveel bergruimte voor kleding in een 6 pers. appartement en beveel ook aan om daar met max. 4 pers. te zitten. Airco is tegen betaling, heel lekker. Kluisjes te huur via receptie. En jij kan je auto tegen betaling in de garage van Hotel Rosa park stallen.

Wel een aanrader!

Gereisd in juli 2004