Appartement Les Palmeres

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Palmeres voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Les Palmeres in het Nederlands

geweldig!!!

mir
7-8-2012

Zeer schone,eenvoudige appartementen,met voldoende ruimte.Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar.Op loopafstand van het strand en het winkelcentrum.Betaalbaar parkeerterrein.We hebben een supervakantie gehad, waarschijnlijk volgend jaar weer!!!

Gereisd met partner in juli 2012

Rustig klein complexje 5 min.lopen van strand

P.van Dijken
29-7-2010

Les Palmeres ligt aan de buitenrand van het centrum, 2 straten van de jachthaven. Klein complexje met zwembad . Wij zaten in een begane grond appartement met terrasje onder de palmbomen . De auto kan gratis onder een afdak op het afgesloten terrein geparkeerd worden. Uiterst vriendelijke ontvangst en keurig schoon appartement. Grote Strand aan het eind v.d.straat op 4 min.lopen. Kleinere strandjes op 20 min.lopen . Gezellige centrum op 15 min.lopen en 2 grote supermarkten (Aldi en Lidl) aan het eind v.d. straat , hier kun je ook vers brood krijgen 's ochtends . Kortom prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf

• AdresAvinguda Verona Terol, 23 17250(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Palmeres in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Palmeres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.