Hotel H·TOP Platja Park

4.5Matig

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

4.5Matig

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Platja Park voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel H·TOP Platja Park

• 9Herman20-04-2019

Fijne vakantie gehad.

Prachtig en goed hotel, gezellige plaats, mooi strand en mooie omgeving.

• 2018
    4Cindy18-08-2018

Niet meer!

Het weer was goed. Hotel is zeker geen 4* waard. Veel achterstallig onderhoud in zowel zwembad als hotel

• 2017
    8Lad291230-09-2017

Voor herhaling vatbaar

Je krijgt waarvoor je betaalt. Heerlijke 12 dagen gehad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel zowel achter de receptie, achter de bar, in het restauraunt en de dames die de kamers en de rest van het hotel brandschoon hielden. Geboekt op basis van all inclusive. Snap niet dat mensen zich kunnen beklagen over het eten, misschien misten ze wel de echt hollandse pot. Uitgebreide buffetten voor zowel ontbijt, lunch en diner. Zoveel keuze, dat past echt bij een 4 sterren hotel. Kamers zijn groot, brandschoon en heerlijk koel. Badkamer wel een beetje gedateerd. In september stelt animatie (gelukkig) niet veel voor. Zwembadwater was ijskoud maar wel erg schoon. Net als de ruimte rondom het zwembad brandschoon. Voldoende ligbedden en parasols. Helaas denken een heleboel mensen daar anders over. Misschien kunnen ze geen nederlands, spaans, engels, frans of duits lezen. Ook begrijpt men niet dat het volgens de spaanse wetgeving verboden is om opblaasmateriaal zoals luchtbedden etc te gebruiken in het zwembad. De shopaholics hoeven maar 200 meter te lopen en ze zijn in hun Walhalla. Het mooie, schone en goed onderhouden strand ligt op ca. 500 meter. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar dus weer.

• 5Beau02-09-2017

Waardeloos

Waardeloos hotel. De prijs is erg laag voor de vakantie, maar dat is overal aan te merken. Er staat dat je all inclusief zit, maar als je aankomt mag je maar 1 maaltijd nuttigen die dag. Dit betekent als je aankomt om 12uur smiddags dat je pas om half 8 savonds mag eten. De lunch mag je dus niet gebruiken. De laatste dag precies hetzelfde, zodra je uitcheckt om 10 uur, mag je geen gebruik meer maken van de bar. Als je 5 dagen gaat heb je dus maar 3.5 dag all inclusief. Hotel zelf slecht onderhouden, onvriendelijk personeel. Groepen met veel kinderen die constant voordringen met eten. Rijen voor het eten en drinken. Eten zelf is okee, niet veel variatie maar smaakt prima. Zelfs al is dit hotel heel goedkoop, wil je hier niet zijn.

• 3Familie31-08-2017

Verschrikkelijk slecht

Eten en kamer oke. Zwembad is echt een pierenbadje. Animatie waardeloos. Lange wacht rijen. 1 bar van de 2 maar open.

• 8Ramona12-08-2017

Leuk hotel met gezellige omgeving

Na het lezen van de recensies wilde ik bijna omboeken. Toch gegaan en gelukkig meegevallen. Zwembad is best klein en je moet op tijd je handdoek wegleggen anders heb je geen plek. Strand is 10 minuutjes lopen. Leuke animatie voor alle leeftijden kinderen. Wij hadden een grote nette kamer en een super groot balkon op de hoek aan 2 zijdes. Badkamer wat verouderd maar prima. Sommige delen van het hotel wat verouderd maar oogt over het algemeen gewoon netjes. Iedere dag wereld onze kamer goed schoongemaakt. Het eten was lekker en veel variatie. Altijd iets vers op de plaat gebakken. Wij hebben het hier goed naar ons zin gehad. Platja d'aro zelf ook gezellig met veel gewone winkels en leuke kermis.

• 7G jongman11-08-2017

Heel goed te doen.

Eenvoudig hotel. Nette kamers. Wij hadden gezellig zwembadzicht. Vriendelijk personeel. All inclusive. Heerlijk uitgebreid buffet eten. Veel variatie. Als je op tijd komt sta je niet in de rij. Veel te doen voor kinderen. Ligging ca 10 min looen naar strand. Zwembad goed. Genoeg ligbedjes zonder overdreven handdoekje-leggen. Niet veel geweest ivm geen wind op binnenplaats dus veel te warm. Heel veel leuke moderne winkels in centrum. Voor iedereen iets. Zelfs toeristische shops ook. Leuk stadje. Savonds veel te doen in restaurants en barren. Echt aanrader dit hotel en Plata zelf!!

Met oudere kinderen

• 3ans & fred25-06-2017

nooit meer

Hotel verouderd, verloederd,dringend aan renovatie toe. deuren, kasten, kranen, verlichting, alles halve bak; op klachten wordt niet gereageerd; uitgekleed all-incl. pakket, op alles bijbetalen, WiFi niet gratis, eten waardeloos. H-top = H-flop

• Oude reviews

8Ronny de Beus22-07-2016

Fijn hotel , voor herhaling vatbaar

Na het lezen van wisselende reviews toch een ontzettend fijne vakantie gehad in hotel platja park . Zeker voor herhaling vatbaar. Top.

• 7Leo en Helma06-07-2016

Fijn Hotel

Eenvoudige kamers maar wel schoon en netjes. Eten en drinken was heel goed. Personeel behulpzaam. Er waren veel Spaanse pensionado's, later meer gezinnen met kleine kinderen Voldoende ligbedden bij een niet te groot zwembad. Hij halen van drankjes was nooit een probleem. Animatie was niets bijzonders. Playa de Aro is een leuke en gezellige plaats met veel winkels en een prima boulevard.

1 tip over Hotel H·TOP Platja Park

• Fam. Weenink, 27-07-2012

De locatie Play D'aro is een leuke vakantiebestemming voor gezinnen met kinderen.....het draait hier niet zozeer om t nachtleven! Het is een onwijs leuke badplaats met erg veel mooie winkels was na 8 dagen echt nog niet uitgekeken! De kinderen vonden de minikermis prachtig...Alleen de zee loopt wel gelijk af, dat wordt dus zwemmen in het zwembad!

1 vraag over Hotel H·TOP Platja Park

• john, 13-03-2017

fietsen

Ik hoor dat je bij dit hotel fietsen hebt om te lenen . wat moet ik me daar bij voorstellen . Zelf fiets ik bijna elke dag kom maar op met een fiets voor 10 dagen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages