Hotel H·TOP Caleta Palace

Hotel H·TOP Caleta Palace

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Caleta Palace voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel H·TOP Caleta Palace in het Nederlands

Superanimotionalistic !!

Helena Smit
29-4-2019

Het eten was hier heerlijk, heel veel variatie en regelmatig themadagen. Spaanse streekgerechten, Marokaanse gerechten en Franse gerechten. De animatie voor de kinderen was ook erg goed. De kamer was ruim met regelbare airco. Wij vonden vooral de locatie top. In de baai is het water erg aangenaam om te zwemmen en snorkelen. Doordat er rotsen onder water liggen zwemmen er veel vissen. Prachtig om te zien. Normaal gesprken gaan we niet 2x naar hetzelfde hotel maar wij gaan deze zomer weer naar dit hotel. Supervriendelijk personeel en sommige spreken ook Nederlands.

Michel Havenaar
26-4-2019

Goed hotel op een perfecte locatie. Vriendelijk personeel, gevarieerd eten. Schitterende premium kamer

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastiesch

K.Mastwijk
25-4-2019

Wij waren op vacante in hotel Caleta palace. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2018

Super

Fam Spithoven
      13-4-2019

Prachtig hotel, Schoone kamers, heerlijk restaurant. Leuke workshops door het personeel. Voor kinderen veel te doen en leuke thema dag. Prachtige omgeving, strand Dichtbij centrum. Kortom een vakantie wat alles te bieden heeft.

Super Fantastisch

Roger van der Veeke
          8-4-2019

Super vakantie hier gehad, en ik kan hier nu van alles gaan beoordelen, maar ik kan gewoon niets bedenken wat ik minder goed zou kunnen beoordelen. Alles was gewoon super van personeel tot aan de animatie tot aan het weer. Nogmaal dit hotel is gewoon super en zal hier ook echt gaan terug komen.

Top vakantie

Jessica van der Veeke Brouwers
          8-4-2019

Hotel Top Caletta Palace was super, direct aan het strand gelegen, top animatie team, buitenbar met een paar keer per week bbq, en heerlijke spaanse gerechten. Veel keus qua eten en heel goed verzorgd. Enigste minpuntje vonden wij dat er geen busverbinding in de buurt was, en met kleine kinderen alles best ver lopen was. Maar dat mocht de pret niet drukken, bij het hotel was de hele dag vanalles te doen. Heerlijke vakantie gehad met supervriendelijk personeel. Dikke duim

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!!

Carla van Manen
          17-8-2018

Wat een mooie plaats, en een heerlijk hotel, op een super locatie! We hebben 15 dagen genoten van het heerlijke eten, met de mogelijkheid om buiten op het terras te eten met uitzicht op zee! Mooie ruime kamer, ruime eenvoudige badkamer, met een minpunt dat de thermostaat kranen totaal niet werken, of heel koud of gloeiend heet, met een klein straaltje uit de douchekop! All in is prima, al moet je voor bepaalde drankjes wat bijbetalen. Vriendelijk, hardwerkend personeel, en een goede schoonmaak, met elke dag schone handdoeken. Kortom deze vakantie was voor ons perfect, en zeker een plaats/ hotel om weer terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Goed!

Miep
          9-8-2018

Ligging is in 1 woord fantastisch, niet te overtreffen! Hotel is schoon, maar verouderd. Kamers zijn afgelopen winter opgeknapt, maar dat houd in muren wit gesaust en nieuwe gordijnen. Zwembad is zeker niet te klein, omdat daar steeds de afwisseling met de zee is. Bedjes bij het zwembad zakken wat door en zijn best oud. De tuinen om het zwembad en bij terras zijn prachtig, gezellig en goed onderhouden. Bij sommige ligplekken bij het zwembad ruikt het soms wat vreemd en lijkt niet altijd fris. Het handdoeken leggen is vreselijk! Begint soms al om 00.00 snachts! Er zijn 200 bedjes op 800 gasten. Mensen leggen handdoek neer en gaan vervolgens op het strand liggen. Gevolg is dat bedjes soms tot 15 uur onbeheerd zijn. Alle bedjes zijn dus altijd bezet, terwijl gemiddeld de helft van die mensen op het strand zijn. Er is uitstekend toezicht bij het zwembad! Wat heel jammer is dat het hek wat de toegang naar de zee geeft al rond 20 uur geslote

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Je geld niet waard

Amy
          3-8-2018

De locatie van het hotel is echt super maar daar is ook alles mee gezegd. Dit is de eerste recensie die ik ooit schrijf en hopelijk ook de laatste. als je elke dag in de rij wil staan om te gaan ontbijten, lunchen en avond te eten moet je hier heen gaan. Het eten is ontzettend slecht en de kamers.. er is overal schimmel. Ik snap niet dat ze dit hotel geen goede opknapbeurt geven want het had zo mooi kunnen zijn maar het is je geld echt niet waard zoals ik zelf al las bij vorige recenties,, zeker geen 4 sterren waard!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Caleta Palace in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Caleta Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.