Appartement Hapimag Mas Nou

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Appartement Hapimag Mas Nou
8,6

13 reviews over Appartement Hapimag Mas Nou in het Nederlands

Hele mooie plek in een prachtige omgeving.

Jenny Nijsten
17-9-2013

Hapimag Masnou ligt op een hele mooie plek, het is alleen jammer dat je altijd een auto bij je moet hebben want het is 3 km naar beneden voordat je in het dorp bent. (minpuntje). Maar alles bij mekaar een geweldige plek om heen te gaan, mooie appartementen die wel wat mogen opgeknapt maar heerlijk ruim zijn. Fijn personeel. Ook jammer dat er geen wifi in de appartementen is. Niet van deze tijd. Heerlijk restaurant en mooi zwembad.

Gereisd met partner in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

KevinPhilips
4-9-2013

Vriendelijk personeel, alles was mooi in orde gebracht en verzorgd Personeel en entertainment team doet zeker de moeite om je verblijf onvergetelijk te maken

Gereisd anders in januari 2013

Prachtlocatie en hele fijne medewerkers

maesendesombreff
4-8-2013

We hebben net drie weken doorgebracht in Hapimag Mas Nou in de heuvels van Platja d'Aro. Het is een mooi resort, gelegen aan de golfbaan en met een prachtig uitzicht op zee en de verschillende valleien in de omgeving. Het resort is mooi ingericht, als een Spaans bergdorp en beschikt over onder meer een zwembad, kinder- en tienerclub, een restaurant en snackbar, winkel, bibliotheek (met actuele Nederlandse boeken!), gratis wifi, diverse spelletjes en twee Imacs. De medewerkers van Hapimag (achter de bar, in de animatie, achter de receptie, in de tuin, etc) verdienen echt een compliment, want zij zijn zeer vriendelijk, oprecht geïnteresseerd in de klant en werken met toewijding. In het bijzonder complimenten voor Isma, Jonathan, Jessica en Anastasia (van de animatie). Het strand is tien minuten rijden en er valt wat dat betreft veel te kiezen. Platja is een leuke, echt Spaanse (dus hoogbouw) badplaats waar je met name goed kan winkelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima appartement

Jacob Jansen
8-10-2012

Goede plaats om te golfen en uitrusten op de stranden en wandelen in de omgeving

Gereisd met partner in september 2012

Perfecte lokatie

Naam Naam
28-9-2012

Hapimag Residentie Mas Nou is een Paradijs voor Golfers

Gereisd met partner in januari 2012

Mooi appartement.. op hoge berg!

Anne Talens
7-8-2012

We hadden een groot appartement met zijn tweeen. Ook een hele mooie ligging.

Minder:

zwembad is koud, vies water (ook de douches), en ontzettend druk rondom het zwembad met waterpolo, volleybal, aquagym.

de berg waarop het complex ligt moet je niet onderschatten! 17% helling, gevaarlijke spanjaarden, en je kunt nergens naartoe zonder auto.

restaurant was matig, poolbar was prima. kamers worden niet schoongemaakt, maar je krijgt schone handdoeken/linnengoed.

personeel is prima en spreekt soms ook nederlands.

Gereisd met partner in juli 2012

Niet via touroperator boeken! Geen halfpension !

Dominique L-M
19-11-2011

Vorige zomer verbleven we 2 weken in het hapimag mas nou. Na eerst in een te kleine kamer te zijn ondergebracht (volgens het hotel een fout van touroperator), konden we pas op de 2de dag veranderen naar een grotere kamer (om het prijsverschil te recupereren moet je nadien zelf stappen zetten, het komt niet vanzelf!). We kozen voor de formule half pension van TO. Hoewel we expliciet gevraagd hadden aan het reisbureau of de dagelijkse schoonmaak inbegrepen was, (onduidelijk af te leiden uit de brochure, bevraagd aan TO en niet ontkend ), bleek dit niet het geval. De kamers worden iedere week eens schoongemaakt. Intussentijd mag je vuilniszakjes en wc papier rolletjes zelf gaan halen in de supermarkt .

De prijs voor het halfpension bij touroperator is degoutant hoog. ze vragen circa 50€ extra per nacht per persoon, terwijl het ontbijt ter plaatse 12 of 15€ kost, en de maaltijd 's avonds (op het zwembadterras) tussen de 15€ en de 22€. kinderen gratis in half pension? volwassenen dubbel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Schitterend!

Wolfgang
18-9-2010

Prima Hapimag-kwaliteit zoals altijd! Mooie uitzicht over de golfbaan, die om het klein dorpje om heen loopt. Het dorpje heeft 16 huizen met in totaal 192 appartementen, een supermarkt, een heel goed restaurant en een grote swimming-pool. Het is wel aan te raden hier met een auto vakantie te maken. Playa de Aro met zijn stranden is op 6 km afstand, de luchthavens van Girona op 30 km of Barcelona op 130 km.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Hapimag kwaliteit. Alles in orde. Vanuit het appartement mooi uitzicht over de golfbaan en de omgeving. Aan de oostzijde zelfs uitzicht op de Middellandse zee. Appartement is wel een beetje gehorig. En het naburige balkon is wel erg dichtbij. Maar over het geheel genomen: prima!

Gereisd met partner in juni 2004

Een unieke plek

Wolfgang
24-9-2009

Zoals je het van HAPIMAG gewent bent, mis je eigenlijk ook hier (bijna) niets. Maar het heeft niet die bijzondere uitstraling zoals b.v. het Hapimag-ressort in Albufeira, ondanks dat Hapimag Mas Nou ook schitterend midden in een golfterrein ligt. Maar misschien ben ik ook een beetje te ongerecht, omdat wij nu binnen 5 jaren voor de 2e keer hier gewest zijn (2004 en 2009)…

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 6 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieLate check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hapimag Mas Nou in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hapimag Mas Nou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.