Hotel Costa Brava

• Matig / voldoende: 5 - 7

mooi hotel

beveren
13-9-2016

vriendelijk personeel, goede kamer met zeezicht maar jammer genoeg werd het belemmerd door een reuze grote palmboom pal voor ons balkon

jammer genoeg kregen we bij het vertrek nog een rekening van drank aangeboden terwijl we dagelijks alles netjes betaald hadden. het personeel bevestigde dit doch wij moesten het betalen wat een domper op het verlof zette

alhoewel het een goed hotel was gaan we om die reden nooit meer terug, jammer van de mevrouw van de receptie die weigerde om onze rekening te annuleren

fantastisch! was een uitzicht.....

renate wensveen
6-8-2016

mooi hotel, eenvoudige maar schone inrichting. wij hadden uitzicht op zee! fantastisch. vriendelijke bediening, ontbijt goed, direkt bij/aan het strand.

Mooi hotel, goede prijs

Maryse
11-9-2014

We hebben een paar mooie dagen gehad in dit hotel. Kamers waren prima, wel wat simpel en toe aan onderhoud. We hadden geen zeezicht geboekt, maar toch hadden we uitzicht op zee, erg leuk! Eten niet heel heel goed. Het plaatsje zelf is ook leuk en je kunt er goed shoppen, veel winkels!

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Brava voor je op een rij gezet:

geen klagen wij gaan zeker terug

anneke
11-2-2014

wij hadden een kamer op het gelijkvloers, hier zijn de badkamers nog niet vernieuwd, onze vrienden die een kelderkamer hadden hadden wel een mooie badkamer. Wij hebben er geen probleem van gemaakt want alles was stees proper. Dat het hotel al een beetje ouder is heeft juist zijn charme. Personeel is zeer vriendelijk. Wij waren zelf met 4 kinderen hier, en alhoewel dit hotel niet speciaal kindvriendelijk is, hebben onze kinderen de tijd van hun leven gehad. De ene dag was het eten beter als de andere, maar algemeen hadden wij hierover geen klagen. De ligging is waanzinnig. Zalig uitzicht over de zee, en vlak aan het begin van de winkelstraten en wandelboulevard. wij komen zeker terug!

Nooit meer !

KZ
13-9-2012

Ligging van het hotel is mooi. Kamer is klein maar verder wel netjes en schoon. Ontbijt is prima. Diner is matig. Het ontbijt en diner zijn niet in het restaurant Can Poldo, maar in een ander gedeelte van het hotel. Het diner voor de hotelgasten stelt niet veel voor.

Van de 9 dagen waren er op 4 dagen/avonden bruiloften. Dus een groot gedeelte van het hotel inclusief het terras/bar kun je dan nauwelijks / niet gebruiken. In het hotel (kamer) heb je veel last van het lawaai van de bruiloft. Tijdens de bruiloften is er weinig tot geen ruimte om je auto te parkeren.

Geweldige locatie

Dansschoenshop
11-5-2012

Prachtig gelegen hotel, vriendelijk personeel, prachtige danszaal, wanneer er bruiloften zijn wel wat lawaaierig

Mooiste plekje aan de Costa Brava

Inge
18-11-2011

Voor de derde keer een vakantie doorgebracht in hotel Costa Brava,

dit keer nog betere service en het personeel was bijzonder aardig en behulpzaam. Je wordt wel extra goed geholpen als je Spaans spreekt en voor de tweede of derde keer terugkomt. Veel ouderen en weinig jong publiek, maar dat is wel rustig. In het weekend moet je soms het hotel eventjes ontvluchten omdat het voor de Spanjaarden een ideale plek is om een feestje te geven en dat doen ze behoorlijk luidruchtig.

Wat de kamers betreft: er zijn schitterende kamers met balkon, ligbedden en zeezicht maar ook een aantal minder mooie kamers.

Alles heel schoon.

mooiste plekje aan de Costa Brava

Inge Braun
4-10-2010

Goed verzorgd hotel met prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, weinig animatie

Mooiste plekje van de Costa Brava

Inge Braun
1-10-2010

Klein, heel goed aangekleed hotel met prachtig uitzicht aan 3 kanten over stranden en baaien.

Mooie, gezellige terrassen zowel buiten als binnen, vriendelijk personeel.

kleinschalig eenvoudig en rustig

annvanhemelrijk
7-8-2009

Dit is voor koppels en het is er rustig . Wij waren er in mei 2006 en er is blijkbaar niet veel veranderd .Het is een superligging ,en ten opzichte van de grote app. blokken een mooi hotelleke. Wel moet je geluk hebben met de toewijzing van de kamer,onze vrienden hadden een grote kamer met ligzetels en een groot balkon met super zicht op de zee en strand. Wij hadden een zijkamer met zicht op strand, maar meest op de dakpannen er voor.en erg klein in ruimte. Het eten is inderdaad middelmatig toen en blijkbaar nu nog.Erg rustig in Mei ,maar er is dan wel nog veel gesloten .Enkel in t weekend dan komen de Spanjaarden . Stugge bediening die enkel Spaans spraken .

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Brava voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Brava in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Brava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Brava scoort een 8 uit 10 op basis van 26 reviews.