Aparthotel Ciutat de Palolsterstersterster

8.6Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

8.6Fantastisch

Meer aparthotelinfo

61 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol

• 8Dionne Werther03-08-2009

Super leuk!

Leuk app.comlex. Ziet er goed verzorgd uit. lekker groen met veel bloemen. Altijd zijn er mensen in de tuin bezig. Lekker zwembad. Geschikt voor kinderen. Met toezicht van badmeesters. App. prima. Klein supermarkt met verse broodjes op 500 meter. Strand dichtbij, loopt wel iets af naar kiezelstrand. Wij waren met een baby van 6 maanden, vaker bij het zwembad gelegen. Vaak einde vd middag wat gaan drinken op bijbehorend terras van complex. Afhalen kan ook. Iedere avond kinderdisco. De ene keer waren kindjes vliegers aan het maken, dan werden ze weer gesminkt. In het zwembad aquagym, zelfs 1 keer pw voor kinderen in kinderbadje. Platja' d' aro erg gezellig. 5 min lopen. Nette plaats, leuke nette winkels, goede restaurants. Inmiddels wel veel ned. Ik zou zeker teruggaan!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Fam. van Maanen17-07-2009

Heerlijke vakantie

Supervakantie gehad. Alles heel goed verzorgd, complex en (speel)tuin worden erg netjes bijgehouden, elke dag schoonmaak van het appartement. Door toezicht bij het zwembad lekker rustig (maar kinderen mogen echt wel spelen) en niet vies, want geen eten toegestaan, dus daarvoor ga je terug naar appartement. 2 kleine badjes niet ondiep, maar als kleine kinderen met bandjes zwemmen is t geen probleem, ze kunnen ook op trapje en banken rondom in badje staan en spelen. 1 badje met jetstreams lekker verwarmd, dus daarom ook met baby van 4 mnd gezwommen. Playa d'aro op loopafstand, ook in het voorseizoen aardig druk, veel restaurantjes en winkels. Op grote parkeerplaats achter hoofdstraat ruime parkeergelegenheid. Aan andere kant van centrum nog kermis met veel attracties, trampolines, etc., leuk voor kinderen. Kleinere supermarkt op loopafstand, grote met auto. Afgesloten parkeergarage ideaal onder appartementen, bereikbaar via liften. op 23 juni (ieder jaar) megagroot vuurwerk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8treg04-09-2008

Goed onderhouden complex; gelegen in drukke straat

Receptie : niet vriendelijk en zeer beperkte talenkennis op één persoon na. Complex is piekfijn in orde maar geen animatie, geen voetbal- of tennisveld of iets anders. Zeer strenge zwembadregels : niet inspringen, geen balletje; toch wel merkwaardig voor een gezinscomplex ! Kinderbadje zalig warm maar redelijk diep : ideaal voor 5-6 jarigen ! Geen handdoekenrush : men kan pas vanaf 10.00u aan het zwembad. Ontbijt eenvoudig maar lekker; dinner minder keuze en dikwijls koud (er is een micro-golf aan het buffet ...). Gelegen langs drukke straat maar ook vlakbij (kiezel)strand, (drukke) winkelstraat, promenade. 4-sterren lijkt me toch een halve ster teveel.

We hebben een fijne vakantie gehad maar zullen dit toch geen tweede keer boeken. Bezocht met kindje van 6 jaar.

Gereisd met familie in september 2008

• 10hilde - vlaams brabant31-08-2008

Een echte aanrader

Fantastisch complex: - prachtig ruim appartement (4-6 p) met voldoende ruim terras; - was- en droogmachine - rust aan het zwembad, kids mogen spelen maar niet met ballen gooien ... Redders kijken strikt toe dat regels nagevolgd worden; - In het hotel overheerst een rustgevoel. Zoek je de drukte op, nauwelijks 300m verder zit je in volle centrum van Playa D'aro: een bruisende stad vol winkels en restaurants, disco's ... - prachtige uitvalsbasis om het Spaanse binnen land te verkennen. - 2-maal in hotel gegeten: geen aanrader (koud, lauw, niet verfijnde keuken, niet smaakvol, ...) ontbijt is wel ok. - de tuinen worden enorm verzorgd. Gras wordt regelmatig gemaaid, hagen gesnoeid, paden dagelijks proper gemaakt, ... Zeker een aanrader. Normaal gaan we nooit 2x naar hetzelfde complex, maar hier twijfelen we toch dat we binnen een paar jaar nog eens terug komen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Benn28-08-2008

aanrader voor rustzoekers !

Wij, een Antwerps gezin 44/43/19/17, waren op zoek naar een rustvakantie in luxe met bruisende omgeving. Net terug en bevestigen dit volledig naar onze verwachtingen was. Ps : op Barcelona gevlogen>met huurwagen naar Playa d'Aro. (1u30) - roepen, bal spelen, ..., aan het zwembad verboden en wordt streng op toegezien. Voor ons was dit prima, de kalmte en rust; is tenslotte geen camping. - de tuinen zijn prachtig verzorgd. Kamers dagelijks gepoetst en op woe. en za. vervanging van handdoeken en beddengoed. - de keuken werd alléén gebruikt voor ontbijt; er is een winkeltje op 150 meter met vers (Frans) brood en koeken. 's Avonds telkens lekker gaan eten in de talrijke restaurantjes en daarna wandelen/winkelen tot na middernacht. - prima uitvalsbasis voor uitstappen in het mooie Spaanse binnenland. - niet van onze gewoonte om tweemaal hetzelfde te doen maar denk we hier ooit teruggaan. - aanrader voor rustzoekers in het domein en het bruisende leven daarbuiten ! Groetjes, Benn&Co

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Karin10-08-2008

zeer luxe aparthotel

Zeer luxe aparthotel, de schoonmaak was erg goed , prima zwembad waar kinderen zich prima kunnen vermaken en leeftijd is niet belangrijk daar ik veel negatieve verhalen had gelezen kan ik die nu tegen spreken omdat mijn kinderen 9 en 13 zijn en het geweldig naar hun zin hebben gehad, het eten was niet naar onze smaak maar ook daar smaken verschillen, goede service en uitstekend vriendelijk personeel. Lekker dicht aan het strand alleen jammer dat het een kiezelstrand was waar mijn kinderen niet zo van houden maar wel weer erg leuk dat ze van de rotsen konden duiken. Playa d`aro leuk gezellig dorpje met genoeg restaurantjes waar je zo naar toe kunt lopen en waar je gezellig kunt winkel. Misschien volgend jaar weer terug, tenminste als het aan mij en de kinderen ligt.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Kermans-Moens08-08-2008

Zeker voor herhaling vatbaar !! Een aanrader.

Periode logement van 09 juni tot 25juni. Appartementen (4/6 pers.) zijn pico bello, goed uitgeruste keuken met zelfs een was/droogcombinatie in de badkamer. Prijs/kwaliteit is meer dan behoorlijk. Het verschil in kwaliteit van het eten tijdens de periode voor 21/06, waar bediening aan tafel inbegrepen is, tov na deze datum (alles in buffetvorm) is wel opvallend en ergens begrijpelijk. Wijn en water zijn goedkoop. Op wandelafstand van Playa D'Aro en ondanks het feit dat het complex aan de baan gelegen is, is dit niet hinderlijk. Ideaal voor gezinnen met kinderen tot +/- 7jr. Domein wordt enorm goed onderhouden, zondag inclus. Onderhoud kamers is ok. Alle activiteiten gebeuren wel onder toezicht (zwembad-fitness...) Meertalige ontvangst (nederlands?). Ondergrondse veilige parking, 8€ meer dan waard. (tot 21/06 gratis!). Vanuit Playa d'Aro zijn veel uitstappen mogelijk (Girona-Barcelona....). Besluit : zeker aanrader voor jonge gezinnen met kids tot +/- 7jr en koppels zonder kinderen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9familie Hoet (BE)29-07-2008

zeer verzorgd, net en ruim.

Net terug van 1 week half pension in een 4-6p. appartement. Ruim, net en met de nodige luxe (airco, keukentje, wasmachine, 2 badkamers). Ondergrondse beveiligde parking is handig en 8€ per dag wel waard. Het domein wordt piekfijn onderhouden, vriendelijk personeel. Mooi zwembad, apart ruim, verwarmd bad voor kinderen, wel redelijk diep, dus OK vanaf +3j. Verwarmde jacuzzi enkel toegelaten vanaf +14j. Ook het eten was verzorgd en voldoende, maar wat eentonig, vooral vrij vette gerechten (vnl gefrituurd, kaus en saus). Weinig verse rauwkost of gekookte groenten. Op wandelafstand van centrum en strand (kleine mooie baaien maar met kiezelstrand). Ook het grotere strand is vnl kiezels. Voor kleine kinderen misschien minder geschikt. Als je zandkastelen wil bouwen, trek je beter naar Playa San Pol, vlakbij San Feliu (10 min met de wagen).

Gereisd met familie in juli 2008

• 9mrloes16-09-2007

Net terug van een paar dagen Ciutat de Palol, voor mij de 2e x en ook dit keer was het weer prima. Het zwembad, de ligging, de tuin, de parkeergarage, het personeel enz. Alles ideaal en zeker aan te raden!

Gereisd in september 2007

• 8david30-08-2007

Uitstekend aparthotel, mooie kamers en complex Mooi zwembad, ideaal voor vakantie met kleine kindjes

Gereisd met familie in juni 2007

0 tips over Aparthotel Ciutat de Palol

7 vragen over Aparthotel Ciutat de Palol

• Iris_dr, 13-01-2018

Hoe zijn de zetelbedden?

Beste, Wij zijn een gezin met 2 kinderen die vroeg gaan slapen. Wij zouden dan ook graag de kinderen in de slaapkamer leggen zodat wij ons in de woonkamer of op het terras kunnen bezighouden voor de rest van de avond. Maar dan betekent dat dat wij op de slaapbanken moeten liggen. --> Zijn de slaapbanken comfortabel? Of is dit niet aan te raden voor +/- 10 dagen? Bedankt

• Mw. Groen, 08-07-2017

Handdoeken?

Wij hebben een appartement gehuurd. Zijn daar handdoeken en een keukenpakket bij? Bij de info staat " geen handdoeken-sevice"

• Linda en ruud kaag, 02-12-2016

Wij hebben gisteren geboekt en aanbetaald. Kunnen we dit kostenloos annuleren?

Mvrgr Linda kaag

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald