Aparthotel Ciutat de Palol

FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Aparthotel Ciutat de Palol
8,3

56 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

Genieten met de kinderen in een familiecomplex

Valcke Kate
14-2-2011

Reeds verschillende malen geweest en gaan er nog eens terug. Heel mooi complex voor families met kleine kinderen. Iets drukker geworden door de jaren heen. Alle dagen worden de appartementen schoon gemaakt. Om de 2 dagen worden de lakens verschoond.Harde matrassen.Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal. Echter 1 nadeel is dat er streng toezicht is aan het zwembad. Er mogen geen opblaasbare banden, matrassen en dergelijke in het zwembad en er mag niet in gesprongen worden. Wel jammer voor de uitbundige kinderen maar dan weer misschien beter voor de rust van de ouders. Rugmassage was hemels. Best een aanrader dit hotel. Mochten de kinderen zich wat meer kunnen uitleven aan het zwembad zou dit meer dan welkom zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We gaan zeker weer!+

Anoniem
31-1-2011

Zeker het beste appartementencomplex aan de Costa Brava. Fijne kamers, mooie omgeving voor leuke tripjes naar Pals, Begur of Palafruegell, zeer vriendelijk en prachtig aangelegd. Ook Platja d Aro valt erg mee, zeker niet zo als Lloret. Wij waren met kinderen van 0 tot 10 die het helemaal leuk hadden, 's avonds animatie voor de kids en volwassenen. Heerlijke strandjes volop op loopafstand. Met de auto in 5 minuten bij de grote supermercados. Dus wij zitten er weer in 2011

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Apartementencomplex Platja d' Aro

Nathalie Leurs
28-12-2010

Zeer verzorgd hotel, prima ligging, mooi groot zwembad en mooie kamers. MAAR: - Slechte bedden!! - Slechts 2 maal per week propere handdoeken (ik moet daarom niet dagelijk schone handdoeken hebben maar andere hotels hanteren vaak de regel dat je je vuile handdoeken op de grond laat liggen en dat deze worden vervangen, hier hangen ze deze gewoon terug tussen de schone!) Gelukkig was er een wasmachine op de kamer dan heb ik ze zelf gewassen tussendoor! - De receptionisten zijn vriendelijk maar speken amper Engels, Frans... - Kinderanimatie was er niet meer vanaf 1 september - Eten was lekker van smaak maar te koud - Onze kamer kon van binnenuit niet gesloten worden We hebben een goede vakantie gehad maar van een 4 sterren hotel verwacht ik iets meer service. Misschien gaan we terug maar ik zou geen half pension meer nemen, dan kan je dagelijks kiezen of je daar eet, op het appartement of in één van de leuke restaurantjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Geweldig, keurige kamers

J.den Haring
3-10-2010

Prima vakantie gehad in dit aparthotel. Zeer keurige nette kamers. Prachtig zwembad en leuk terras. Een echte aanrader voor mensen die rust en comfort zoeken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!!!

Debby
9-9-2010

Appartementen erg schoon, mooi ingericht en goed onderhouden. Goede douche en bedden. Zwembad prima, maar mis wel een glijbaantje voor de allerkleinsten. Receptiepersoneel spreekt niet altijd goed engels, maar zijn wel erg vriendelijk. Strand, stadje en grote supermarkt op handbereik. Wij komen zeker een keertje terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Goed bevallen!

Nienke
7-9-2010

De eerste twee weken van augustus geboekt. Zeer mooi app.complex. Schoon(iedere dag schoonmaak) ruim, netjes en prima ingericht( magnetron,flatscreen,balkon,schoon sanitair.Daarnaast veel groen op het complex wat perfect onderhouden werd. Bij het zwembad mocht je geen eten en drinken meenemen ( daardoor wel super schoon!) Verder geen spullen in t zwembad zoals luchtkussen ballen enz, maar dat was voor ons geen probleem. Restaurant. Dit was minder, pizza ( ze hadden nog maa 1 soort) gegeten die kant en klaar uit de diepvries kwam, ( binnenkant nog bevroren) A la carte alleen op reservering ( geen verse ingrdienten) Maar gezien hier gratis WIFI was toch af en toe wat gedronken op het terras. Massage: zeer goed! Kleine ruimte maar vriendelijk personeel en schoon! Receptiepersoneel: zeer vriendelijk!!! Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan, ook met zeer kleine kinderen.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Appartementencomplex aan de rand van Playa

Kurt
1-8-2010

Alles is proper en netjes verzorgd, kamers worden dagelijks gekuist en handdoeken worden tweemaal per week vervangen. Er is een mooi zwembad aan, maar als je kinderen hebt blijf je er beter weg, de redders, miss en mister Spain ( denken ze toch ) verbieden alles wat een kind leuk vind. Ligging is redelijk t.o.v strand en centrum, beiden een 10-tal minuten wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi complex maar voor ons nooit meer

eric van Haren
1-7-2010

Net terug van anderhalve week. Toegegeven het complex ziet er mooi uit. De kamers en de tuin zijn bijzonder verzorgd. Jammerlijk is dat er bij het zwembad meer niet mag dan wel. NIET ETEN, NIET ROKEN, NIET MET BALLEN SPELEN EN GA ZO MAAR DOOR. Het valt nog mee dat je er mag zwemmen. Maar dat was ook niet aangemaam want het zwembad water had de temparatuur van de noord-pool, ijs en ijs koud. En wat ons erg tegen viel de kamers zijn bijzonder gehorig. Waneer je buurman een stoel verschoof dan leek het of hij in jouw app. stond. Maar dit is de algemene bouwstijl in spanje er wordt niet naar geluidsisolatie gekeken.

Al met al kunnen wij ondanks dat het er best wel mooi uit ziet dit complex niet echt aanraden. Of je moet er van houden dat er niets mag.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk!

Dionne Werther
3-8-2009

Leuk app.comlex. Ziet er goed verzorgd uit. lekker groen met veel bloemen. Altijd zijn er mensen in de tuin bezig. Lekker zwembad. Geschikt voor kinderen. Met toezicht van badmeesters. App. prima. Klein supermarkt met verse broodjes op 500 meter. Strand dichtbij, loopt wel iets af naar kiezelstrand. Wij waren met een baby van 6 maanden, vaker bij het zwembad gelegen. Vaak einde vd middag wat gaan drinken op bijbehorend terras van complex. Afhalen kan ook. Iedere avond kinderdisco. De ene keer waren kindjes vliegers aan het maken, dan werden ze weer gesminkt. In het zwembad aquagym, zelfs 1 keer pw voor kinderen in kinderbadje. Platja' d' aro erg gezellig. 5 min lopen. Nette plaats, leuke nette winkels, goede restaurants. Inmiddels wel veel ned. Ik zou zeker teruggaan!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Heerlijke vakantie

Fam. van Maanen
17-7-2009

Supervakantie gehad. Alles heel goed verzorgd, complex en (speel)tuin worden erg netjes bijgehouden, elke dag schoonmaak van het appartement. Door toezicht bij het zwembad lekker rustig (maar kinderen mogen echt wel spelen) en niet vies, want geen eten toegestaan, dus daarvoor ga je terug naar appartement. 2 kleine badjes niet ondiep, maar als kleine kinderen met bandjes zwemmen is t geen probleem, ze kunnen ook op trapje en banken rondom in badje staan en spelen. 1 badje met jetstreams lekker verwarmd, dus daarom ook met baby van 4 mnd gezwommen. Playa d'aro op loopafstand, ook in het voorseizoen aardig druk, veel restaurantjes en winkels. Op grote parkeerplaats achter hoofdstraat ruime parkeergelegenheid. Aan andere kant van centrum nog kermis met veel attracties, trampolines, etc., leuk voor kinderen. Kleinere supermarkt op loopafstand, grote met auto. Afgesloten parkeergarage ideaal onder appartementen, bereikbaar via liften. op 23 juni (ieder jaar) megagroot vuurwerk.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.