Aparthotel Ciutat de Palol

56 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

Fantastische plek

Sandra
3-8-2013

Na jarenlang op n camping in n stacaravan te hebben gecampeerd hebben we dit jaar dit aparthotel geboekt voor de zelfde prijs die je betaald voor zo'n hokje op de camping. Ik wil nooit meer anders ! heerlijk kleinschalig complex . Het zwembad isheerlijk fris en schoon ook niet druk want de meeste gaan toch naar het strand op 5 minuten lopen. Het eten waar je 20 eur pp voor betaald is wel goed maar in platja d aro op 10 min lopen kun je eten wat je wilt voor minder Dat is dan ook echt het enig minpuntje wat ik kan bedenken hier. Ontzettend vriendelijk personeel en heel behulpzaam! Iedere avond is er ook wat te doen van half 9 minidisco tot 10 uur ? Dit aparthotel is dan ook met name geschikt voor gezinnen met kinderen tot +_ 12 jaar . Mijn zoontje van 10 vond het super en heeft veel vriendjes gemaakt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Keurig, netjes onderhouden complex.

M. De Kort
15-7-2013

Rustig gelegen complex, minuutje of tien lopen van het erg drukke centrum. Geen last van jongerengroepen gehad, de meeste gasten zijn nml. gezinnen met kinderen. Keurig onderhouden tuin en complex, maar wij vinden het interieur wat basic. Maar eerlijk is eerlijk; het was netjes schoon, alles functioneerde naar behoren. Een kinderbad is er niet echt. Een van de kleinere bubbelbaden wordt daarvoor gebruikt, echt kleine kinderen kunnen er niet in staan. Maar voldoet prima, het is wel erg druk in het badje. De kamers zijn niet erg gehorig, sommige van de vele russen laten wel van zich horen... Al met al een prima vakantiebestemming.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader !

Edwin Dhondt
14-7-2013

Familiehotel, groen, rustig, héél proper. Ligging: rustig, centraal gelegen. Aan relatief drukke weg, maar stoort/hoort hem helemaal niet. Service: héél vriendelijk, behulpzaam, van receptionistes, tot obers en onderhoudspersoneel. Behulpzaam: kluis per ongeluk dicht gedaan, binnen de 10min verholpen. Fitness toestel stuk: paar uur daarna hersteld,... Eten: enkel ontbijt genomen. Lekker, uitgebreid: spek, roerei, worstjes, kaas, hesp, salami, tomaten, ei, ... lekkere verse (!) zoetigheden (chocolade donuts, brownies, ...) Kamers: strakke, praktische (o.a. keycard, inloopdouche, kluis, afwasmiddel, afdrooghanddoek, airco) kamers, met flatscreen. Wel redelijk gehorige kamers maar stoorde niet echt. Kindvriendelijk: Meeste gasten waren families met héél kleine of oudere (13-17j) kinderen. Zwembad: mooi, warm water, open vanaf 10h (dus geen situaties waarbij je 's morgensvroeg om 5h moet opstaan om stoelen te reserveren) Parking (betalend): ondergronds tot aan woonblok, lift => praktisch.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Neckermann

Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Luc
16-9-2012

Vriendelijk onthaal, ruim en net appartement. Dagelijks onderhoud en om de drie dagen wissel van handdoeken en bedlinnen. Echter geen douchegel of shampoo. Ruim zwembad, verwarmd kinderbad en hydromassage-bad, voldoende ligzetels. Weliswaar strenge controle van de badmeesters inzake de rust en het gebruik van luchtmatrassen. Van halfpension hebben wij geen gebruik gemaakt. Het aparthotel ligt op wandelafstand van het centrum waar er voldoende mogelijkheden zijn qua restaurants. Het strand is een fijn kiezelstrand maar de zee is vrijwel onmiddellijk diep en niet echt geschikt voor kleinere kinderen. Het complex is uitermate proper, de parkeergelegenheid in de garage is voldoende breed. Bij problemen word je onmiddellijk verder geholpen. Het personeel is zeer vriendelijk. Kortom een vakantie die zijn prijs waard is.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi complex!

Martine
14-8-2012

Ciutat de palol is een mooi appartementen complex. Het eten 'savonds is inderdaad minder (koud), Maar in het dorpje zijn genoeg lekkere eettentjes. Het dorp is erg druk en toeristisch, maar dat weet je aan de costa brava. Erg leuk strand op loopafstand (ong. 5 min lopen). Het zwembad is keurig, geen handdoek-reserveringen. Wel strenge badmeester en badjuf. Daarentegen kunnen de kinderen wel lekker spelen, hoewel ze het jammer vonden dat er niets in het water mag qua luchtbed, bootje, balletje. emmertje is wel toegestaan en een kleine zwembadring. Het appartement is echt super. Wij hadden het getroffen, zaten begane grond in complex D en dan ook nog eens aan de achterkant. Ik denk wel dat als je bijvoorbeeld in complex a zit en dan aan de voorkant je wellicht last kunt hebben van een drukke rotonde. Zeker een aanrader dit complex.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Volgend jaar opnieuw, maar voor 2 weken!!!

Wim
20-7-2012

We hebben het prima naar onze zin gehad daar, echt propere kamer, alles héél ordelijk bij aankomst, echt lekker toekomen op zo'n manier... Vriendelijke dame aan receptie in het Engels, reeds op onze kamer om 13.30, alles heel vlot verlopen... Mooie kamer op gelijkvloers, handig, dan heb je groter terras en ook deel van de tuin... Zwembad, wat aan koude kant het water, maar strenge regels, daardoor wel rust en geen last van insecten doordat je niet mag eten rondom het zwembad... Fitnessruimte erg kaal en sauna niet openbaar, moet je vragen aan receptie, is wat onhandig en daardoor ook geen succes volgens mij... Bar goed, take-away ook héél goed... Restaurant kunnen we niets van zeggen, niet gegeten, is op wandel afstand van stad, dus daar tal van leuke restaurants met als onze favoriet 'De Fabula' een echte aanrader!!! Verder handig pad langs overkant van de weg naar strand/baai, beste is pad/trap (staat wel privé, maar niets van aantrekken) links van het 5 * hotel 'Cala del Pi!...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Heel mooie locatie

Martens Roland
14-7-2012

Wat vooral opviel was de netheid van de kamers en van het park. Wij

waren daar gedurende 1 week in juni en de lakens werden 2 maal ververst

Dagelijks werd het appartement gekuist.

Gereisd Met partner in juni 2012

keurig verzorgd complex

sluijsmans
14-7-2012

Keurig netjes en verzorgd aparthotel. Het is er lekker rustig. De kamers zijn uiitstekend en zien er netjes uit. Eten is iets minder maar er zijn in Platja d'Aro voldoende gelegenheden om ergens lekker te eten Een echte aanrader. Wij komen zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

zeker de moeite waard

langenberg
3-8-2011

Wij zijn de afgelopen weken in Ciutat de Palol geweest en hebben het daar heel goed naar onze zin gehad , het ligt net buiten het drukke centrum , wat gewoon leuk is om te lopen.(ook zijn er andere wandeltochten voor de liefhebbers) De appartementen zijn goed , alleen een nadeel dat er geen geluids dempende doppen onder de meubels zitten, voor de rest is het complex heel netjes en schoon. en zeker de moete waard. Je hebt in de plaats een paar eetgelegenheden waar nederlands wordt gesproken en gegeten namelijk George,Fabule en natuurlijk niet vergeten Friends dat is het super Wij komen hier nog zeker terug goed zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Luxueus aparthotel

karina_missorten
18-3-2011

Zeer proper hotelcomplex met alle luxe. Prachtig zwembad met gratis ligstoelen en parasols. Komen hier sinds 2005 elk jaar en hopen er nog vele jaartjes naartoe te kunnen gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.