Aparthotel Ciutat de Palol

Aparthotel Ciutat de Palol
8,3

17 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

2007

Net terug van een paar dagen Ciutat de Palol, voor mij de

mrloes
16-9-2007

Net terug van een paar dagen Ciutat de Palol, voor mij de 2e x en ook dit keer was het weer prima. Het zwembad, de ligging, de tuin, de parkeergarage, het personeel enz. Alles ideaal en zeker aan te raden!

Gereisd Anders in september 2007
2006

Uitstekend, nieuw en schoon appartement

Robbert van der Valk
21-9-2006

Uitstekend, nieuw en schoon appartement. waarvan het enige minder de 2 persoonsslaapbank en de bedden waren erg hard. alles in het dorp Playa 'd aro is op loop afstand maar dan is het wel handig om aardig fit te zijn (grof +- 20 min). Verder is het verstandig om met een groep van 6 jonge jongens rond de 20 jaar oud niet te nadrukkelijk aanwezig te zijn (wat logies is) want wij werden bijna irritant in de gaten gehouden en kregen overal de schuld van... De doelgroep is ook eigenlijk de vele gezinnentjes die daar logeren... Wij hebben er 10 nachten overnacht en dat tegen een prijs van 330 euro p.p. is aller zachts (zeker vergeleken met massatoeristen plaatsen in europa waar je in een vries oud appartement slaapt)

Alles is oppper best geregelt en playa 'd aro is ook een machtige plek om je vakantie te vieren voor jong en oud..

p.s. ik ben nog steeds verlieft op de receptioniste

Gereisd Anders in september 2006

prima appartementencomplex op loopafstand van strand en te

wim
17-8-2006

prima appartementencomplex op loopafstand van strand en centrum. Parkeergarage ideaal, via lift te bereiken. Service goed, appartement erg schoon en zeker de 3 kmr app. erg groot, 2 badkamers en toiletten. Restaurantjes in centrum prima, en gevarieerd. Platja ideaal om te winkelen, maar vergeet barca niet. Met de auto veel leuke plaatjes in de buurt. Zwembad is groot en mooi, maar minder ideaal met kleine kinderen, er mag inderdaad erg weinig, en ook hier weer de walgelijke handdoek reserveringen op de bedjes,s'-morgens vroeg zie je ze al weer lopen met 6 handdoeken. Plaatsen als malgrat, blanes, tossa de mar en barcelona heel makkelijk te bereiken en leuk om te doen. Vergeet de markt in palamos niet. ps, 6 euro per dag voor een beveiligde en ruime parkeerplek met onbeperkt in en uitrijden is voor niks. Ga eens een uurtje parkeren in een Nederlandse grote stad! zeurpiet

We zijn met 4 personen van 31 juli t/m 11 augustus 2006 en

Mark Pellikaan
13-8-2006

We zijn met 4 personen van 31 juli t/m 11 augustus 2006 naar dit Aparthotel geweest. Enkele punten:

• Nederlands sprekende receptie.
  • Goed afgesloten ondergrondse parking.
  • Appartementen zijn goed schoon, ruime kamers, wasmachine en magnetron aanwezig.
  • Appartementen zijn door veel bomen en groen omgeven.
  • Het hotel ligt niet in het drukke centrum maar juist net ernaast. Geen last dus van herrie etc., maar je staat wel binnen 5 minuten lopen in het centrum.

• Voor kinderen is het misschien is minder geschikt i.v.m. weinig animatie en geen kinderbad. Dit is echter de keuze van het hotel en kan je van tevoren weten. Wil je echt vermaakt worden, kies dan voor iets anders! Wil je een lekkere comfortabele vakantie, kies dan voor dit aparthotel.

Al met al hebben we voor het tweede jaar achter elkaar een heerlijke vakantie gehad in deze acommodatie!

Geweest van 24-07-06 tot en met 07-08-06

Marian Kok
8-8-2006

Geweest van 24-07-06 tot en met 07-08-06. Met 2 kinderen van 14 en 15 jaar is dit complex niet geschikt.Geen voetbalveldje of volleybal, tennis of ander vermaak voor de deze doelgroep. Wel bilart E 2,00 per keer of tafeltennis. Bij het zwembad zitten 2 mensen om te kijken of je je wel aan de regels houdt. Niet met een bal zelf als er niemand in het zwembad is mag je er helemaal niets. Kinderen van 2 a 3 jaar die met een klein balletje wilden spelen werden direct aangesproken echt erg. Ook is er geen peuterbad. Dus ook voor kleine kinderen is dit niet echt geschikt. Eten en ijs vond ik ook redelijk duur in de stad was het goedkoper. Dus erg veel klantenbinding is er niet. Kortom mooi appartementencomplex waar je veel voor betaald, onvriendelijk personeel waar je vooral geen lol mag hebben.

Gereisd Anders in augustus 2006

Een perfect complex, mooie appartementen waar het aan in :

Marcel
8-8-2006

Een perfect complex, mooie appartementen waar het aan niets ontbreekt. Afgesloten perkeerplaatsen, airco in het appartement, wasmachine, mooi zwembad etc. etc. MINPUNTJES : Zwembadregels (mijn kinderen van 4 en 7 jr mochten hier zelfs niet springen en de 'nederlandse' dagelijkse kinderanimatie slechts 1x gezien in 14 dagen. (spraken alleen spaans)

Prachtig app

willem
2-8-2006

Prachtig app. met wasmachine, mooie kamers met badkamer. Iedere dag schoonmaak. Goede veilige parking in mooie ondergrondse parking, lekker koel ein veilig. pers was zeer ter wille. Lekker buffet restaurant. Passende animatie 's avonds . Ligging vlak bij een mooi standje.Hopelijk wordt het volgend jaar niet te duur. Wij komen zeker terug.

Ik moet Marc Theunissen volledig bijtreden! Onze kinderen

Janssen Ben
24-7-2006

Ik moet Marc Theunissen volledig bijtreden! Onze kinderen (7 en 8 jaar)wilden na 3 dagen niet meer naar het zwembad vanwege de dingen die allemaal niet mochten zoals Marc Theunissen terecht opmerkte. Wij waren er met de auto en de parking van 6.50 euro per dag was er echt te veel aan, daarom heb ik hem langs de drukke baan moeten parkeren met alle risico vandien...15 dagen lang... Inderdaad een hotel voor gezinnen met kinderen van 0 tot 3 jaar en 60 plussers.

Gereisd Anders in Mon Jul 24 2006 22:56:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het eten was nooit warm

Theunissen Marc
24-7-2006

Het eten was nooit warm. Personeel spreekt weinig of om niet te zeggen geen Engels. Het zwembad, geen ballen ( geen kleine en geen grote), geen duikbrillen en zwemvliezen, geen luchtmatrassen, je mag niet duiken (ook niet van de kant om maar te zwijgen van een aanloopje te nemen, je mag niet met water spratsen in en uit het zwembad, niet roken aan het zwembad, geen eten noch drinken aan het zwembad, kortweg de kinderen (acht en tien jaar) noemde het een ballentent. Een aanrader voor gezinnen met kinderen van o tot drie jaar en voor 65-plussers.

Gereisd Anders in Mon Jul 24 2006 12:18:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi groot en verzorgd complex

Fam Di Legno
20-7-2006

Mooi groot en verzorgd complex. Wij zijn de eerste 2 weken van juli daar geweest met 2 kinderen(2 en 11 jaar oud). Helaas geen kinderzwembad. Alleen een jaccuzi waar veel kinderen in vertoeven, maar dit bad is veel te diep om met kleine kinderen in te gaan. Animatie laat te wensen over. Ook overdag moet je de 2 leden van het animatieteam zelf opsporen om iets te gaan ondernemen. Qua ligging en luxe niets te klagen. Airco, was/droogmachine, luxe badkamer. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Anders in Thu Jul 20 2006 15:50:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.