Aparthotel Ciutat de Palolsterstersterster

8.6Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

8.6Fantastisch

Meer aparthotel info

61 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol

• 8Dionne Werther03-08-2009

Super leuk!

Leuk app.comlex. Ziet er goed verzorgd uit. lekker groen met veel bloemen. Altijd zijn er mensen in de tuin bezig. Lekker zwembad. Geschikt voor kinderen. Met toezicht van badmeesters. App. prima. Klein supermarkt met verse broodjes op 500 meter. Strand dichtbij, loopt wel iets af naar kiezelstrand. Wij waren met een baby van 6 maanden, vaker bij het zwembad gelegen. Vaak einde vd middag wat gaan drinken op bijbehorend terras van complex. Afhalen kan ook. Iedere avond kinderdisco. De ene keer waren kindjes vliegers aan het maken, dan werden ze weer gesminkt. In het zwembad aquagym, zelfs 1 keer pw voor kinderen in kinderbadje. Platja' d' aro erg gezellig. 5 min lopen. Nette plaats, leuke nette winkels, goede restaurants. Inmiddels wel veel ned. Ik zou zeker teruggaan!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Ciutat de Palol voor je op een rij gezet:

0 tips over Aparthotel Ciutat de Palol

7 vragen over Aparthotel Ciutat de Palol

• Iris_dr, 13-01-2018

Hoe zijn de zetelbedden?

Beste, Wij zijn een gezin met 2 kinderen die vroeg gaan slapen. Wij zouden dan ook graag de kinderen in de slaapkamer leggen zodat wij ons in de woonkamer of op het terras kunnen bezighouden voor de rest van de avond. Maar dan betekent dat dat wij op de slaapbanken moeten liggen. --> Zijn de slaapbanken comfortabel? Of is dit niet aan te raden voor +/- 10 dagen? Bedankt

• Mw. Groen, 08-07-2017

Handdoeken?

Wij hebben een appartement gehuurd. Zijn daar handdoeken en een keukenpakket bij? Bij de info staat " geen handdoeken-sevice"

• Linda en ruud kaag, 02-12-2016

Wij hebben gisteren geboekt en aanbetaald. Kunnen we dit kostenloos annuleren?

Mvrgr Linda kaag

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald