Aparthotel Ciutat de Palolsterstersterster

8.6Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

8.6Fantastisch

Meer aparthotel info

61 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol

• 10Tauwenberg Kristof25-07-2019

Wie doet beter, TOP !

Nooit gedacht meer dan 1 keer op eenzelfde locatie vakantie te nemen.....wel dus, nu einde week voor 3é keer. Het kleinschalige, alles netjes, wasmachine in de badkamer, vlotte parking in de kelder, puur rust en privacy. Centrum kortbij en net ver genoeg om geen hinder te ondervinden. De kinderanimatie is beperkt, maar mijn vakantie elke keer TOP. Wie doet beter? Voor deze prijs, zoek ze maar.....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8Patricia10-08-2018

Fijne vakantie gehad

Alles is daar eigenlijk prima geregeld. Heel mooi resort. Toch een paar verbeterpunten: wat ons stoorde was het zwembad is aan de kleine kant, pierenbad is behoorlijk diep onze 6 jarige zoon stond daar tot zijn schouders in, geen speeltoestellen in het pierenbad en ligbedden waren er net te weinig. Met een stuk of 10 extra is dit probleem opgelost. Woonkamer (3 kamerappartementen) niet echt groot te noemen. Kinderanimatie viel tegen, animatieteam bestaat maar uit 2 personen. Dit kan veel leuker en frequenter opgezet worden. Centrum ligt op 15 minuten loopafstand, mensen die het hier over 5 minuten hebben ja dat is tot het begin van de straat dat is iets anders. Verder hebben wij een prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    8Crsse02-08-2017

Super complex

Wij komen al jaren in Platja d'aro en elk jaar is het weer fantastisch. Ciutat de Palol is heel kindvriendelijk en wordt goed onderhouden, de schoonmaak is ook prima en het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al zijn wij zeer tevreden over Ciutat en kijken wij al uit naar volgend jaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Zaandijk26-07-2015

Kleinschalig tophotel

Het hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het kleinschalige hotelcomplex oogt nieuw is sfeervol en ligt in een groene goed onderhouden parkachtige omgeving. De hotelkamers zijn ruim. Op de begane grond zelfs een priveterras waar je heerlijk kunt zitten (op aanvraag gekregen). Heerlijke bedden en topairco. Bedden in woonkamer zijn volwaardige bedden en vormen geen enkel beperking in gebruik van de woonkamer (zitten ook nog eens lekker). Heerlijke luxe inloopdouche. Die wil ik thuis ook!. Mooi groot zwembad en weinig chloor (zout water?). Geen glijbaan, wel een bubbelbad (>14r.). Heerlijk ontbijtbuffet en 's avonds mogelijkheid tot een uitgebreid dinerbuffet (fles witte wijn vanaf €5,--). Arrangement hebben wij niet geboekt, maar tijdens het verblijf naar behoefte afgenomen. Op loopafstand kleine baai met strand, maar ook rotsen waar je heerlijk kan snorkelen. Iets verderop een groot strand en druk, maar levendig, gezellig centrum. Daar kun je shoppen en heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Mandy31-05-2015

Ik zeg doen

we zijn hier met ons zoontje op vakantie geweest. Vorig jaar september. Merkte wel dat we tegen einde van het seizoen waren, maar we hebben een super vakantie gehad

Appartement helemaal geweldig! Peutergedeelte wel wat diep. Maar zwembad is omheind

Speeltuin super!

Behoorlijke wandeling naar het centrum.

Maar we komen zeker terug, dus nogmaals niet twijfelen.. Gewoon boeken

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 9Sandra03-08-2013

Fantastische plek

Na jarenlang op n camping in n stacaravan te hebben gecampeerd hebben we dit jaar dit aparthotel geboekt voor de zelfde prijs die je betaald voor zo'n hokje op de camping. Ik wil nooit meer anders ! heerlijk kleinschalig complex . Het zwembad isheerlijk fris en schoon ook niet druk want de meeste gaan toch naar het strand op 5 minuten lopen. Het eten waar je 20 eur pp voor betaald is wel goed maar in platja d aro op 10 min lopen kun je eten wat je wilt voor minder Dat is dan ook echt het enig minpuntje wat ik kan bedenken hier. Ontzettend vriendelijk personeel en heel behulpzaam! Iedere avond is er ook wat te doen van half 9 minidisco tot 10 uur ? Dit aparthotel is dan ook met name geschikt voor gezinnen met kinderen tot +_ 12 jaar . Mijn zoontje van 10 vond het super en heeft veel vriendjes gemaakt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8M. De Kort15-07-2013

Keurig, netjes onderhouden complex.

Rustig gelegen complex, minuutje of tien lopen van het erg drukke centrum. Geen last van jongerengroepen gehad, de meeste gasten zijn nml. gezinnen met kinderen. Keurig onderhouden tuin en complex, maar wij vinden het interieur wat basic. Maar eerlijk is eerlijk; het was netjes schoon, alles functioneerde naar behoren. Een kinderbad is er niet echt. Een van de kleinere bubbelbaden wordt daarvoor gebruikt, echt kleine kinderen kunnen er niet in staan. Maar voldoet prima, het is wel erg druk in het badje. De kamers zijn niet erg gehorig, sommige van de vele russen laten wel van zich horen... Al met al een prima vakantiebestemming.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Martine14-08-2012

Mooi complex!

Ciutat de palol is een mooi appartementen complex. Het eten 'savonds is inderdaad minder (koud), Maar in het dorpje zijn genoeg lekkere eettentjes. Het dorp is erg druk en toeristisch, maar dat weet je aan de costa brava. Erg leuk strand op loopafstand (ong. 5 min lopen). Het zwembad is keurig, geen handdoek-reserveringen. Wel strenge badmeester en badjuf. Daarentegen kunnen de kinderen wel lekker spelen, hoewel ze het jammer vonden dat er niets in het water mag qua luchtbed, bootje, balletje. emmertje is wel toegestaan en een kleine zwembadring. Het appartement is echt super. Wij hadden het getroffen, zaten begane grond in complex D en dan ook nog eens aan de achterkant. Ik denk wel dat als je bijvoorbeeld in complex a zit en dan aan de voorkant je wellicht last kunt hebben van een drukke rotonde. Zeker een aanrader dit complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Valcke Kate14-02-2011

Genieten met de kinderen in een familiecomplex

Reeds verschillende malen geweest en gaan er nog eens terug. Heel mooi complex voor families met kleine kinderen. Iets drukker geworden door de jaren heen. Alle dagen worden de appartementen schoon gemaakt. Om de 2 dagen worden de lakens verschoond.Harde matrassen.Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal. Echter 1 nadeel is dat er streng toezicht is aan het zwembad. Er mogen geen opblaasbare banden, matrassen en dergelijke in het zwembad en er mag niet in gesprongen worden. Wel jammer voor de uitbundige kinderen maar dan weer misschien beter voor de rust van de ouders. Rugmassage was hemels. Best een aanrader dit hotel. Mochten de kinderen zich wat meer kunnen uitleven aan het zwembad zou dit meer dan welkom zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Anoniem31-01-2011

We gaan zeker weer!+

Zeker het beste appartementencomplex aan de Costa Brava. Fijne kamers, mooie omgeving voor leuke tripjes naar Pals, Begur of Palafruegell, zeer vriendelijk en prachtig aangelegd. Ook Platja d Aro valt erg mee, zeker niet zo als Lloret. Wij waren met kinderen van 0 tot 10 die het helemaal leuk hadden, 's avonds animatie voor de kids en volwassenen. Heerlijke strandjes volop op loopafstand. Met de auto in 5 minuten bij de grote supermercados. Dus wij zitten er weer in 2011

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

0 tips over Aparthotel Ciutat de Palol

7 vragen over Aparthotel Ciutat de Palol

• Iris_dr, 13-01-2018

Hoe zijn de zetelbedden?

Beste, Wij zijn een gezin met 2 kinderen die vroeg gaan slapen. Wij zouden dan ook graag de kinderen in de slaapkamer leggen zodat wij ons in de woonkamer of op het terras kunnen bezighouden voor de rest van de avond. Maar dan betekent dat dat wij op de slaapbanken moeten liggen. --> Zijn de slaapbanken comfortabel? Of is dit niet aan te raden voor +/- 10 dagen? Bedankt

• Mw. Groen, 08-07-2017

Handdoeken?

Wij hebben een appartement gehuurd. Zijn daar handdoeken en een keukenpakket bij? Bij de info staat " geen handdoeken-sevice"

• Linda en ruud kaag, 02-12-2016

Wij hebben gisteren geboekt en aanbetaald. Kunnen we dit kostenloos annuleren?

Mvrgr Linda kaag

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald